Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #35505 üzenetére

    Előzni semmiképpen sem tud, mert a probléma maga az implementáció. Nem tud gyorsabb lenni az emuláció a hardveres megoldásnál.
    Szűkös processzorkapacitás mellett pedig látható, hogy mi történik. DX11-ben a GT 1030 a Vega 11 előtt van, míg DX12-ben a Vega 11 alatt. Nem a hardver változott meg, a meghajtó nem kapja meg azt a nyolcmagos izomprocesszort, amit a VGA-tesztekben a GeForce-ok jellemzően megkapnak, így már érződik rajta, hogy sokkal jobban eszi a procit, mint az AMD hardveres implementációja.

    Főleg a Hitman esetében látványos, ahol ugye pont a shaderekbe van kódolva a bekötés. Emiatt nyert az NV előnyt a TIER3-as binding emulációval, de azt nem tették hozzá, hogy amikor ezt az előnyt kimérték, akkor azt 16-szálas csúcs Intelen tették meg. Egy 150 dolláros tömegprocin ez az implementáció lassabb, mint a korábbi, de mivel a tesztekben úgy is 300+ dolláros csúcsprocik vannak, így erre kell felépíteni a meghajtót. Ha ezt átváltanánk a DX11-es Hitman kódra, akkor egy 150 dolláros procival az jelentősen gyorsabb lenne, mert a DX12-es emuláció működése nem akadályozza a hardvert. A régi driverrel pedig a DX11 és a DX12 kód kb. ugyanott volt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák