Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #35101 üzenetére

    A compute culling nem közeledik, hanem már itt van! Ezt nem tudják halasztani, mert a poligonok számát ugyan lehet növelni, de beleesnek a hardverek a quadraster problémába, amit egyik API sem kezel. Vagyis ha növeled a poligonok számát, akkor növelni kell a kivágás hatásfokát, különben a hardver egyre több haszontalan munkát végez. Arra meg felesleges tranzisztorokat költeni, hogy egyre több úgy sem látható háromszöget számoljunk. Emiatt állt át minden nagy stúdió GPU-driven pipeline-ra. A jövőben ez természetesen fejlődik, mert például hasznosítható itt a rapid packed math, az aszinkron compute és a shader modell 6.0. Szóval igen, idén már nem csak szimpla compute culling lesz, hanem ennek az optimalizálása.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák