Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #33878 üzenetére

    A Vega elsődleges célja olyan problémákra reagálni, amelyekre előtte senki nem reagált. Az egyik ilyen probléma a memóriamenedzsment rossz hatásfoka, a másik geometriai túlterhelés a pipeline elején, míg a harmadik a többletrajzolás problémája. Ezekre a dedikált GPU-k között a Vega reagált nem csak elsőként, hanem egyedüliként. Persze idővel más is reagálni fog. Emellett persze van még probléma, amelyekre még csak részmegoldások vannak, vagy azok sem. Például: statikus regiszterallokáció, quad raszterizáció, redundáns vertex shader feldolgozás a fals pozitív geometrián, stb. Ezek olyan problémák, ahol már a több feldolgozó nem visz előre. Okosabb feldolgozók kellenek. És akkor ezzel megkaptad a választ arra is, hogy miért nem javul manapság annyira a grafika, mint régebben.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák