Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Az fontos, hogy a mai hardverek órajelvezérlése dinamikus. Ma azért magas ez, mert egy játék terhelése által belsőleg jó ha 40-50%-ra van kihasználva egy GPU. Nagyon jó példa lesz erre az AotS, amely belsőleg 70-90%-ra is terhel. Például az R9 290X hiába működik 1 GHz-en, a tényleges órajel 800-850 MHz közötti volt a GDC-n. A GTX 980 órajele is 900-950 MHz-re csökken. De vannak helyek, ahol GM204 is hajtható 90%-kal, és ekkor az órajel 800 MHz alá is beesik.

    A low-level API-kkal azokban a programokba, amelyek erősen aszinkron DMA/compute-ra gyúrnak valójában mindegy lesz a beállított magórajel. Sosem fog azon a szinten üzemelni a GPU.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák