Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HavocS

    senior tag

    válasz Malibutomi #1127 üzenetére

    Édes istenem Joker nagyon nem érti mi az a GPU bottleneck :W
    Ha 720x360-ban még mindig a GPU van 99%-on akkor egyszerűen annyi van, hogy egy FX4100 is bőven elég a játéknak, Skyrim nagyon jó példa erre. De például CS:GO-ban nagyon szépen kijött a különbség, mivel egy magot szénné hajt és kb itt vége is a történetnek, ott garantáltan nem volt 99%-on a GPU használat.

    És nem is ez a gond, mert amúgy a CPU%-okból ki lehetne következtetni, melyik van jobban kihasználva, igen ám, csak pl a Watch_Dogs2 volt pont az, hogy az i7 8 szálon 70% körül, az R7 16 szálon 50% körül, aztán feljebb mégse skálázódott 16 szálon, talán a RAM bottleneck miatt. De ebből viszont azt gondolná az átlag, hogy "jóaz, most 110 FPS 50% CPU-val, akkor 144 FPS simán meglesz". Aztán lehet hogy GPU bottleneck miatt meg az egész megáll 130 FPS-nél 65% / szál használattal., 85% GPU használattal aztán pislogás van.

Új hozzászólás Aktív témák