Új hozzászólás Aktív témák

  • HavocS

    senior tag

    válasz Pipó #278 üzenetére

    szerk: oké, rossz irányba osztottam le a két értéket :DDD még kávé előtt vagyok, mea culpa :D

    Azért én továbbra is meg vagyok róla győződve, hogy ez játékok alatt lesz legkevésbé szembeötlő. Az L3 latency még hamarabb, de a RAM latency baromira nem szokta a játékokat meghatni, talán azokat leszámítva amik egyébként is kihasználnak 8+ magot.

    A tesztekben viszont szvsz így is úgy is lesznek rossz eredmények, az "összedrótozás" tényét nem fogja az ütemző áthidalni egy 16 szálas Winrar benchmarkban pl, így is úgy is kell kommunikálnia a CCX-eknek. A legnagyobb gáz az egészben, hogy első ránézésre szintetikus tesztekben sokkal nagyobb hátrány lesz ez mint a való életben. Az ütemző patch inkább arra fog kelleni, hogy ha pl. egy játék rohadtul nem használ csak 3 és fél magot akkor azt tartsa 100-100-100-50% terheléssel egy CCX-en belül, ahelyett, hogy 50-50-50-50-50-50-25-25%-ra szétosztaná. Vagy neadjisten esetleg inkább egy logikai szálra küldi ugyanazon a CCX-en belül mint egy fizikaira a másikon, aztán mert lehet hogy még így is gyorsabb a dolog, persze ez vagy így van vagy nem, bőségesen tesztelgetni kell majd a dolgot. Aztán majd kijavítanak ha nagy blődséget írtam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák