-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pulutodurumo
őstag
Az utolsó mondathoz:
De pont ez lenne a lényeg. Az AliExpress "termék alapú" oldal, pont ezért lenne jó a valós értékelés. Így kiderülne ha egy termék gyártási hibás, vagy csak simán vacak, ha sokan panaszkodnak.
Az hogy az eladó erről nem tehet, azzal nem lehet mit kezdeni. Ő felvette azt a terméket az árukészletébe, nyilván volt rá oka. Ha nem akar kockáztatni, áruljon megbízható terméket kisebb haszonnal.
Ha itthon veszek valamit mittomén' az edigitálban, akkor is nekik panaszkodom ha elromlik valami, nem a jászberényi Samsung gyárba megyek."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
válasz -=RelakS=- #28969 üzenetére
Tök jó, ha nem igazolod le a megérkezést (ami nem szép dolog ), június közepéig van garanciád.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz Gabesz1019 #29096 üzenetére
Mi nem tudjuk, hogy az eladó melyik céggel, postával fogja küldeni. Talán tőle kéne megkérdezned. Lehet DPD, MPL, vagy postás csomag is.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz ThEYeTi #29202 üzenetére
Ha indítasz disputeot, akkor visszamegy a számládra. Az eladó azért akar PayPalon kártalanítani, mert annak nem lesz nyoma, az AliExpress nem fogja tudni, hogy (az eladó vagy a szállító cég) elszabta. Ez csak azért nem jó neked, mert a PayPal jutalékot von le az összegből, így te 1-2$-ral kevesebbet fogsz kapni, valamint a pénz a PayPal egyenlegeden lesz. Utóbbi nem is olyan rossz, mert nem lesz valuta váltás, így ha el tudod költeni, spórolsz egy kicsit. Feltéve hogy a PP accountod $-ban van, és nem forintban. Ha ezt választod, feltétlenül kérd meg, hogy többet "utaljon", hogy fedezze a jutalékot.
Egyszerű megoldás: dispute.
Jófej vagy az eladóval: PayPal."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
válasz -=RelakS=- #29714 üzenetére
Amióta bevetették ezt a chat funkciót, azóta két helyen vannak az üzenetek. Én sem értem, PC-n azért tudom használni. Csak rá kell jönnöm, hogy a régi, vagy az új rendszerben keressem. Jó szarul oldották meg.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
Legközelebb kérj hosszabbítást, úgy több időd lesz alkudozni. Az a baj, hogyha most újra elküldi, nem lesz rá semmilyen védelem. Én megírnám neki, hogy értem, nem tehet róla hogy a kínai posta elvesztette, de pénz vissza, és megveszed mégegyszer.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
-
pulutodurumo
őstag
válasz gingerbalm #29953 üzenetére
Nekem is ezt dobja, wifi, mobilnet mindegy. Restart nálam is megvolt. Tényleg vicc amit néha képesek művelni, akár ezzel, akár a kuponokkal.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz FerNandor #30105 üzenetére
Igen, az teljesen automata folyamat.
Az árfolyam miatti nyereség / veszteség a bankod miatt keletkezik, ez egy ilyen bicikli. Mindannyian jártunk már így sajnos.
Az egyetlen módszer ezt kikerülni, egy $ alapú wallet. PayPal egyenleg, külföldi számla."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz Jumbozorz #30359 üzenetére
Meg kell nézni mindig a mérettáblázatot, mert van amelyik eladó ázsiai méretet használ, valaki meg európait.
Innen vettem inget, 4XL-es a jó rám (180cm/80kg). Len - pamut keverék, tök jó.
Innen pólót, ez meg normál L-es, itthon is árult Gildan, rendes pamut.[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
válasz DamianB #30692 üzenetére
Ebből hogyan nem derül ki???
"...alábbi értékhatárokig áfamentes a küldemény:
2019. július: 41,48 USD-ig, 60,39 AUD-ig, 55,5 CAD-ig, 41,42 CHF-ig, 33,05 £-ig és 286,42 CNY-ig.
2019. augusztus: 41,26 USD-ig, 59,13 AUD-ig, 54,24 CAD-ig, 40,67 CHF-ig, 33,1 £-ig és 283,67 CNY-ig."
Ha átolvasod még egyszer, akkor beesik.
[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
Nem szándékos szívatás. Az eladó nem kap pénzt, amíg meg nem érkezik hozzád. Ha tfh. 20 nap alatt megkapod, akkor egy hónapig az ő pénze áll benne.
A szállítási idő lejárta után - legyen az bármennyi - mindig 15 napod van vitát indítani.
Ha kell a cucc, érdemes indítani. Szinte mindig elfogadja az eladó. Ezzel jobban jár egy kicsit, mert nem lesz egy visszatérítési ügye.
Írhatsz üzenetet, de vitát indítani, és hosszabbítást kérni csak az arra való linken, gombon lehet."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen