Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Defibri

    csendes tag

    Sziasztok kedves fórumozók!

    Segítségetek szeretném kérni, leírom rövid történetemet.

    ALiexpressen új vagyok, Ebayen már néhány éve, de sosem volt gondom a termékekkel, amit rendeltem.
    Vettem egy Huawei P6-t, ami meg is érkezett 3 hét alatt ( ÁFA nem jött rá, úgy tűnik benne voltam az 1%-ban, de lehet hoszú hétvége előtt vámolták 23-a körül és tovább dobták...:) ).

    Első észrevételek:

    - A doboz koszos volt, belül is voltak kis foltok rajta, egy szám át volt írva rajta a dobozon tollal.
    - A telefon wifi-re csatlakozva nemhogy ledobál, de még a környező pc-ken, smartphone-okon is megszűnik a net kapcsolat, majd helyreáll, majd újra le és végtelen ciklusban működik így... ( Kínai hekkerek most lopták le a céges adatainkat? 3 helyen próbáltam különböző wifikkel és mindháromnál fennállt a probléma.)
    - Az akksi random %-ról de 50%-tól inkább ha úgy tartja kedve 40-70mop alatt lemerül.

    Szeretném a véleményetek kérni. Írtam az eladónak, hogy ha 3 napon belül nem válaszol dispute-ot nyitok, de utána nem tudom mit kérjek. Full refund, mert rossz a telefon? A wifi-t még talán egy SW frissítés megoldaná, de az akksi gondolom kuka ( nem cserélhető).. Most érkezett 2 napja és nem szeretnék addig hozzányúlni, amíg nem oldódik meg a helyzet.

    Ha visszaküldöm a postát is fizettessem ki vele? mikor kapom vissza az összeget?

    Köszönöm, hogy elolvastátok és előre is köszönöm annak aki segít! :R

    Üdvözlettel és szép napok Nektek!

    J

    [ Szerkesztve ]

  • Defibri

    csendes tag

    Sziasztok!

    Ha a telefonnak:
    - Wifi-t ledobó és szétkapcsoló gondja van
    - az akkumulátor lemerül 1-3 percen belül
    - és ha úgy van kedve a telefonnak olykor folyamatosan újraindul mennyi esélyem van, hogy javításra küldés helyett egy újat küldessek az eladóval? ( dispute megnyitva, videót küldtem róla)

    Mit írjak még az alinak? vagy az eladóval kell leboltolnom, hogy mi legyen? ( én személy szerint 3 napot adnék neki, hogy postázzon egy újat, vagy full refundot kérek és visszaküldöm)

    Köszi a válaszotok!

  • Defibri

    csendes tag

    válasz Defibri #6990 üzenetére

    Sziasztok SÜRGŐS segítségetek kérném:

    Az eladó elfogadta a full refundomat, ezt kaptam alin:

    You now have an agreement with the seller to resolve the dispute.
    You must return your order (with tracking details) within 9 calendar days 21 hour 34 minute 17 second If you fail to return your order within this deadline, your payment will be released to the seller.

    10 napon belül érjen vissza a telefon, vagy ha már a héten úton lesz, de nem ér oda akkor még nincs gond? Mert ha úgy van ahogyan írják akkor szerintem magyar postával 10 nap alatt nem lesz ott a telefon és kicsúszok a refundból.

    Kérem akinek van ilyen tapasztalata írja le, hogy belefér-e ha postán küldöm vissza az még általában odaér-e.
    Illetve milyen szállítmányozót ajánlotok aki kedvező áron visszaviszi Kínába a telefont?

    A szállítási költségről ennyi beszélgetésem van:

    Dear friend,
    we have accept it and give you a address now.
    -------------
    Dear Sir or Madam,
    What is your postal address?
    With which carrier do you want the phone to be sent? By Hungarian Post-Posta, DHL, Fedex? I hope you cover the shipment costs.
    Best regards,
    Janos

    Ezek szerint a "we have accept it" elfogadják és fizetik a postaköltséget is?

    Nagyon szépen köszönöm a segítségetek, úgy gondolom ez a jövőben másoknak is segít majd a problémás eseték megoldásában.

    Szép napot:

    János

  • Defibri

    csendes tag

    válasz kirkri #7009 üzenetére

    Köszönöm szépen a gyors választ!

    Persze, ha 10 napon belül kell feladnom, akkor jó a posta is, meg is érdeklődtem, 0,5kg alatt ajánlottan, elsőbbséggel 3260 a postaköltség.

    Megírom az eladónak, remélem fedezi a ~12 dolláros költséget is.

    Köszönöm még egyszer!

Új hozzászólás Aktív témák