Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz nirvana333 #62543 üzenetére

    Nagyon nehezen érted meg hogy a pénzed nem ment el a bankból.
    Te magát az AliExpress online piacteret fikázod, pedig ott több százezer eladó adja el a portékáit és természetesen van köztük problémás, vannak amikor szállítás közben eltűnnek a csomagok, de hogy ezért az AliExpress lenne a felelős és a csaló, ez a valóság elferdítése.
    Te is kevered az AliExpres és az AliExpress-en eladó kategóriát, amit hallottál problémákat azok az utóbbiak miatt vannak, szóval tévesen dolgozod fel az információkat.

    Nem is jártál utána annak hogy a bank, aki egy vásárlásnál szintén része a folyamatnak mit is csinált. Többen ismerjük az OTP-t, tudjuk hogy a munkatársaik nem mindig ismerik a saját munkájukat és azt is hogy képesek pontatlanul dolgozni.
    Már most jelzem hogy az ügyintéző nem lát rá arra hogy ténylegesen mikor és milyen adatokkal lett elutalva a kártyás fizetés ellenértéke, azt egy másik részlegtől kell megkérdeznie, nem véletlenül említettem az utalás technikai azonosítóját, a másik bank az alapján tud róla mondani valamit, anélkül nincs mit reklamálni. De ez akkor van ha tényleg el lett utalva a pénz.

    Sértegetsz bennünket, pedig leírtuk hogy miként kell eljárnod, leírtuk hogy mi okozhatta a problémát, de te csak mondod a magadét. Vádaskodsz megfelelő bizonyíték nélkül.

    Ez itt nem rajongói klub, de ha az lenne neked nem kell klubtagnak lenni.

  • LouiS22

    veterán

    válasz nirvana333 #62543 üzenetére

    Értsd már meg végre: az Aliexpress egy piactér, közvetít Csing cseng csüng és közted. Semmi közük ahhoz, hogy Csing cseng csüng mit árul addig a pontig, hogy Csing cseng csüng nem árusít olyan terméket, ami üti a a szabályzatot (nem tudsz például működő, felfegyverzett T72-es harckocsit venni...). És éppen a te védelmed miatt az eladó addig a percig nem lát semmit a pénzedből, amíg vissza nem igazoltad, hogy igen, rendben megérkezett a termék (és még ezt követően is tudsz reklamálni, hogy ha éppen nem működik, nem azt kaptad, stb.).

    Vártál sok napig, ahelyett, hogy abban a pillanatban, amikor varázslatos módon "eltűnt" a rendelésed, nem fordultál volna egyből a saját pénzintézetedhez, hogy valami nem stimmel.

    A legnagyobb tanulság egyébként az, hogy jó magyar szokás szerint azt hitted, hogy okosba' meg fogod oldani, okosabb leszel mindenkinél és "jó áron" beszerzel valamit, ami egyébként globálisan is hiánycikknek számít. Bedőltél egy vélhetően csaló eladónak (ehhez semmi köze az Aliexpressen, hiszen lhetett volna a Jófogás, Marketplace, stb. is), BEVALLOTTAN olyan összegben fizettél, ami egyébként sem jellemző a vásárlási szokásaidra.

    És bevallottan a eddig a percig nem konzultáltál a bankoddal, hogy izé, lehet, hogy hülyeséget csináltam, milyen segítséget kaphatok. Idejöttél, kiosztottál mindenkit, és kiderült, hogy fogalmad sincs arról, hogy miként működik a kártyás fizetés a háttérben, keverted a szezont a fazonnal (cashback, charge-back).

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák