- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
herrká
senior tag
Hmmm. Szeptember 17-én rendeltünk boxeralsót a nagyfiunknak. A nyomkövetés szerint szeptember 22 óta hozza a repülő... Már csak pár nap volt hátra a védelemből, erre tegnap az eladó megtoldotta minden előzetes egyezkedés nélkül, 30 nappal... Hmmm.
Pár napja váltottunk néhány szót a céghez csomagot hozó postással. Azt mondta, letagadja ha tovább adjuk az infót, de kisvárosunk postáján mintegy 1500 csomag vár kézbesítésre! Nekik meg van határozva hány csomagot vihetnek egy nap, így szerinte ezek nagy része még februárban is a postán lesz! Azt is mondta, hiába megy be az ügyfél, hogy ott van-e csomagja? Azt hisszük átbogarászik a "kisasszony" 1500 csomagot?- kérdezte, hát nem! Bemegy a csomagtárba elszámol 20-ig és kijön, hogy nem leli... Hmmm -
herrká
senior tag
Arra céloztam csak, hogy mi elhittük neki! De Neked nyilván nagyobb rálátásod van, mint nekünk. Lehet, akkor csak mentegette a mundért mert az adott csomagot 3 nap késéssel hozta és őrjöngés volt a cégnél... A nyomkövető szerint két napja megérkezett a postára, ő állította, hogy az hülyeség és utána közölte ezt a "bizalmas" infót.
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Az Asszonynak rendeltük az alábbi 3,5 dolláros cuccot. Ma megérkezett, bőven időben, de a doboz egyik záró füle le van törve! A csomagolásban benne van egyébként. Az összefoglaló szerint kérjem vissza a pénzt, vagy küldjem vissza lehetőségből választhatok. Megéri ilyen kis összegnél a herce-hurca? Vissza nyilván nem küldöm! Használni lehet végül is, csak jobban kell vigyázni, szét ne szóródjanak majd a gyöngyök belőle. Bontásról videó van, kibontás után fotót is készítettünk. Ti, gyakorlott "alizók" mit tennétek? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz Digitalpimp #22618 üzenetére
NEM boldogabb akarok lenni fél dollárral! Ezért kérdeztem, megéri a herce-hurcát? Mi a teendő ilyen esetben? Mivel a fórumot olvasva, elég sokszor van szó hasonló esetekben reklamációról! Mi még keveset rendeltünk, ezért inkább kérdeztem, kértem véleményt...
-
herrká
senior tag
Olvastam, köszönöm! Csak azért érdeklődtem, hogy ilyen kis értékű vackot nyilván nem küldök vissza. Érdemes egyáltalán szóvá tenni? Ehhez kértem tanácsot. Elég sokat olvasom a fórumot, és sokszor olvasom, hogy aprónak tűnő dolgokért is disputot indítanak páran. Nekem sok kedvem nincs hozzá, de ha ez esetleg a jövőben jobb csomagolásra, körültekintőbb küldésre ösztönözheti az eladókat, akkor talán érdemes lenne? Csak ennyit kérdeztem... Köszönöm!
-
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Ez miért van? Ilyet még nem láttunk! Rendeltünk a gyerkőcnek vezetéknélküli billentyűzetet, egérrel. 18 dollár az értéke. A track ordernél ez látszik napok óta:
Tracking information is temporarily unavailable.
You could track your order here. - ha "here", akkor új ablakban újra nyílik a Track order, ugyan ezzel a szöveggel... Ez normális?Más! Dollárra van állítva a fizetés az Alin, az OTP számláról meg az összesítő euróban írja az utalásokat. Jó ez így?
Köszönöm!
Még egy. A korábbi törötten érkező dobozos esetem most ott tart, hogy leigazoltam az érkezést, de nem értékeltem! Összefoglalóból tudom, nem levelezgetünk az eladóval - de írtam neki, hogy mi történt és van valamilyen javaslata a megoldásra, mielőtt vitát indítok? Kapásból jött egy automata válasz, hogy mi a gond, vagy 7 lehetőséggel. Kiválasztottam a törötten érkezettet, mire szintén automatán jött, hogy ők mindent gondosan csomagolnak bla-bla. Erre írtam, hogy normális választ várok, nem automatát, vagy indítom a vitát, hiszen van videofelvétel a csomag bontásról. Most már pár óra eltelt mire annyit írtak, hogy sajnálják, feladják újra, ha megérkezik értékeljem 5 csillagra őket! De azóta nem látok semmit változást a track ordernél.
Nem is kell látnom? Vagy nem adta még fel?[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Korábban volt egy "dobozos" ügyem, amivel kapcsolatban már írtam. Az eladó megígérte - levelezés útján, nem kezdtem vitát - hogy küld újat, de akkor értékeljem majd (!) 5 csillagra. Megígértem. Időközben annyi idő eltelt már a megérkezés óta, hogy pár napja eltűnt az értékelési lehetőség is a My Orders-ből. Le is mondtam rég a dobozkáról, erre ma megjött az új. Hogyan tudnám teljesíteni az igéretemet, hogy megkapja a csillagokat?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Április 15-én rendeltünk a nagyfiamnak egy trikót. Még akkor éjjel jött egy üzenet az eladótól:
"Dear friend,
Thank you for your patronage on our omlove store!
We are happy to get the order, but i find you have not paid for the order yet. Please don't miss the time my friend, the sooner you pay,the sooner we will send out the parcel, so you can get the parcel faster. This is a Website teach you how to do payment on Aliexpress:
http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/pay_order.php
We are waiting to work for you soon. Any questions, please contact us freely!
Laughing "Erre nem reagáltam.
17-én éjjel egy újabb üzenet:
"Hello X Y,
I am so sorry to keep you waiting long, sincerely apologize to you, please be assured, your parcel already sent out, we just update a tracking number late, the post office man will send us the tracking number tonight, once they send us the tracking number, we will update on the order. We will continue to follow up your parcel logistics information, please wait for your products patiently!
Any questions, please contact us freely!
Lisia Chan"17-én hajnalban:
"Dear X Y
you for shopping on our store - we hope you are enjoying your purchase!
Your shopping experience is very important to us and our business.
and we look forward to providing you with the best buying experience again on AliExpress!
You can add our store to your store favorites:
You can enjoy more benefits information
We look forward to more cooperation with you
thank you for your support
And You can check the order ship information here:
Inquiry http://www.17track.net/en/
China Post Ordinary Small Packet PlusUC537961835CN
Handise Store"(I)Írtam neki, hogy köszönöm.
Még aznap délután egy újabb üzenet/I) Egy vigyorgó smile-t kaptam.04.29-én a vásárlásaimnál megjelent, hogy:
"Shipment cancelled
2018-04-29 18:02:50 - Parcel Status Shipment cancelled by seller"Rögtön megkérdeztem, hogy miért törölte a szállítást?
05.02-án este jött a válasz:
"Dear friend, I am so sorry to keep you waiting for the parcel , I just find this parcel may caught some problem in the long way, and it will return to us, it is so sad, sincerely apologize about this, we will resend you a new parcel of the items, ok ?
Sometimes shipping problem occur in the long way, but we are honest seller, don't worry, we will help."05.03-án éjjel:
"Dear my friend
very sorry
We have inquired about your package logistics information
Your package may be lost in transit
We have re-send you a new package
China Post Ordinary Small Packet PlusC612020295CN
Please continue to be patient
thank you for your support"Viszont a vásárlásaimnál csak a régi nyomkövetési szám van, a törölt státusszal! A vita indításig még 30 nap van hátra...
Ha az új számra rákeresek, május 3-a óta a 17Track ezt mutatja:
"2018-05-06 10:51
Terv, hogy egy út2018-05-04 11:29
Guangdong Dongguan fogadó és továbbító központ, elhagyta, a következő állomás feldolgozó központ2018-05-04 10:51
Guangdong Dongguan fogadó és továbbító központ, lezárt2018-05-04 10:42
Guangdong Dongguan fogadó és továbbító központ, kapott2018-05-03 15:05
Logisztikai megbízás jött létre (Fast értékesítés platform)"Van még esély, hogy megérkezik a cucc, vagy ez valami szélhámos? Bocs, a hosszért!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Még valamikor november elején rendeltem egy terméket. Január közepén járt volna le a vásárlói védelem. Január 15-kén kértem 21 nap hosszabbítást. Az eladó 30-at adott. Tegnap felnéztem az alira és 30nap 9 óra valamennyi van hátra. Lehet ilyet, hogy "stikában" megint hosszabbít az eladó. Erősen olyan érzésem van ezek után, hogy ez csak időhúzás és soha nem fog megjönni a cucc. A Track order-nél az utolsó bejegyzés "11.23. Received by line-haul". Indítsak vitát, vagy ki kell várnom ezt a ma még 29 napot? Köszi!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Az összefoglalóban nem találtam megoldást a problémámra! Vagy figyelmetlen voltam...
Szóval. Február 17-én rendeltem egy pólót, természetesen fizettem stb. (Nem az első rendelésem.). Most felnéztem az Alira és azt látom, hogy a "Processing Time"-ből 1 nap és 7 óra van hátra! Ilyenkor mi van? Van valami teendőm?
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Sziasztok! November óta nem jött meg egy termék. Már egyszer kértem hosszabbítást. Az is majdnem lejárt. Így indítottam Dispute-t. Ma jött az email az Alitól, hogy full refund. Aztán most pár óra elteltével még egy email. Nem nagyon tudok angolul! Van benne egy mondat amit nem értek!
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
Hová kattintsak? vagy kell egyáltalán ezzel foglalkozni?
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Sziasztok! Április 15-én rendeltem egy bicikli komputert. Azóta folyamatosan fogy a "Awaiting delivery". Jelenleg 20 nap 14 óra van hátra. De a nyomonkövetésnél pár napja ez áll: "Tracking information is temporarily unavailable." Rendelés után közvetlen az volt, hogy nyomkövetési információ 5 - 7 nap múlva!
(Tr. nr: RV601102929CN China Post Registered Air Mail) 17Track sem látja.
Ilyennel még nem találkoztam! Mi van ilyenkor? Köszönöm!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! A 29489-es hsz-ben írt rendelésem története folytatódik. Pénteken nem bírtam tovább, írtam az eladónak, hogy mi a helyzet a rendeléssel? Kevesebb mint 20 nap van hátra, a nyomkövetési szám semmit nem mutat! Közben olvastam értékeléseket róla - korábban kellett volna - nem küldi, sz.r terméket küld, más címre küld, nem reagál stb. Én is vártam, lesz-e reakció? Ma reggelre jött egy e-mail. Nagyon sajnálja, de a mi országunkba 50-60 nap a szállítási idő. Legyek türelemmel és megadott egy egész más követési számot, hogy nézzem meg a 17Track-ban, hogy a napokban feladta! Érdekes, hogy a tegnap 14 nap hátralévő idő, most újra 30 napra változott. Kíváncsi leszek, megkapom-e valaha?
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Rendeltem egy 16 dolláros Megir órát. Jött egy email, hogy "vámbiztonsági okokból" nem szállítják a China Posttal, válasszam az ePacket vagy Singapore Postot szállítási módnak, vagy töröljem a rendelést! Hogyan lehet megváltoztatni a szállítási módot? Köszi!
-
herrká
senior tag
válasz herrká #30020 üzenetére
Ja, és azt írta ez a két szállítási mód is ingyenes. Most töröltem a rendelést és megpróbáltam újra rendelni. Ez a két szállítási opció nincs is a listában! A China Poston kivül csak fizetős, 4,6 - 56 - 74 dolláros szállítási módok vannak... Mi van ilyenkor? Szeretnénk ezt az órát....
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Jó pár hozzászólással ezelőtt kértem és kaptam is segítséget. A lényeg, rendeltem egy egyszerű "karc" órát (16$). Az eladó írt, hogy nem tudja küldeni a china valami postával, csak epacket-el vagy szingapúri postával. Írták itt a fórumon, hogy biztos az elem mizéria miatt. Írtam, küldje akkor ezek valamelyikével. Szingapúrival küldte. Pár perce jött az email az Alitól, hogy beérkezett az országba! Megnézve az Alin, a Track Orderben ez fogad: Arrived in destination country; awaiting customs clearance. Ez most mi? A gugli fordító szerint, megérkezett az országba, és vámkezelésre vár. Nem értem! Miért? Mire számíthatok? Köszönöm!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Július 22-én rendeltünk egy női hátizsákot. Új, értékelés nélküli eladó, mert nála volt olyan, ami tetszett. Ma megnézve a státuszt, ez fogadott:
Seller shipped your order
Shipment cancelled2019-08-04 01:03:17
Tracking: RO404092799EE
Ráadásul most már van egy csomó helyen ilyen zsák, kellett volna a hónap végén...
Ez most mi? Mit kell tennem? Az Awaiting delivery pedig még mindig számol vissza, 47 nap valamennyi még.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Írtam az eladónak. Megkérdeztem miért szakította meg a szállítást és erről miért nem kaptam értesítést? Annyit válaszolt, hogy legyek nyugodtan, fel van adva a csomag.
Újra írtam, hogy milyen nyomkövetési számmal várjam?
Ma ezt válaszolta: UI656303406CN Ez alapján elvileg július 28-án elndult Shenzenből.
De ha július 26-án már Shenzenben volt, és kapott új számot, akkor miért csak augusztus 5-én jelent meg, hogy törölte a szállítást? Nem tehetek mást, várok... -
herrká
senior tag
Sosem rendelek többé "0"-ás eladótól... Korábban írtam, hogy egy női hátizsákot rendeltem, egy új eladótól, mert csak nála lehetett kapni... Július 22-én rendeltük. Augusztus végére szerettük volna, ha megjön.
Augusztus 4-én: Seller shipped your order. Shipment cancelled! Az Awaiting delivery viszont számolt vissza, 47 nap volt még hátra akkor.
Írtam neki, hogy miért törölte? Miért nem értesített erről? Pár nap múlva válaszolt, hogy nyugi, fel van adva, jön a csomag! Kértem akkor adja meg az új tracking-et! Adott is egyet. Az szerint július 28-án repülőre tették. Ez a státusz azóta sem változott.
Ma reggel ránéztem az Alira. Újabb meglepi: Az Awaiting delivery 59 nap és néhány órától számol... Megemelte valamiért, és ismét nem böfögött semmit.
Ki kell várnom ugye és csak akkor mehet a dispute? Mert szerintem ebből semmi nem lesz...
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Most vettem észre, hogy az egyik rendelt termékkel kapcsolatban, még kb két hete írt az eladó, hogy abban a színben sajnos nincs, válasszak másikat! DE! Ma jött el csak az üzenet!!! Eddig a tracking info szerint depart from original country. Most írtam neki gyorsan, hogy csak abban a színben kérem, ha nincs, akkor full refund! Pár másodperccel később megjelent a szállítási infónál egy Parcel 2 fül, ahol éppen most a shipment cancelled van. A Parcel 1-nél továbbra is az előző üzenet. Kell a refundért vitát indítanom, vagy ennyi elég, hogy írtam neki? Köszi!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Hátha most több szerencsével járok és valaki segít.... A 32344 hozzászólásomban leírtak fejleménye, hogy válaszolt az eladó, hogy nagyon sajnálja, ha más szín nem felel meg, indítsak disputet és visszakapom a pénzem. A probléma az, hogy odáig jutok a dispute indításnál, hogy nem kaptam meg, felugrik egy ablak, hogy legyek türelemmel, szállítás alatt van a termék. (A szállítási időből még van hátra vagy 40 nap..., de a státusz már cancelled.) Így viszont nem tudok disputet indítani. Hová kell az Alinak írni, hogy engedjék indítani? Köszönöm!
-
herrká
senior tag
Így van. Még 47 nap van hátra, holott shipment cancelled! Az alis chat szerint még 8 nap, hogy disputet nyithatok. Írtam az eladónak, hogy ha nem is adta fel, akkor miért jelölte feladottnak? Így nem tudok vitát indítani! Nagyjából az így jártál választ kaptam... Ezután írtam neki, hogy akkor disputet elindítom a nem megfelelő megérkezéssel - ahogy javasoltad - ezt már el sem olvasta! Így elindítottam. Bemásoltam a levelezésünket, ahol éppen ő javasolja, hogy indítsak vitát, illetve az order statusz képernyő mentését, hogy lássák, törölte a szállítást. Kíváncsi leszek a döntésre...
-
herrká
senior tag
válasz herrká #32530 üzenetére
Ismét tanácsot kérnék! Az el nem küldött, de feladottnak jelzett cuccnál, V/ tanácsának megfelelően elindítottam a disputet. Megérkezett, de nem megfelelő indokkal. Az Ali két napon belül válaszolt, hogy rendben a teljes refund. 20 vagy 21 munkanap... Erre ma kapok egy emailt az Alitól, hogy az eladó értékelt engem, és én is értékeljem a terméket!(?)
1. Most akkor mi a teendő? Mit és hogyan értékeljem? (Kitolni nem akarok vele, ha nem muszáj.)
2. Hol tudom megnézni, hogy hogyan értékelt az eladó? Message-t írt, hogy "sorry for this" .
3. Ha lehúzott, ebből lehet hátrányom?
Köszi! -
herrká
senior tag
Sziasztok! Volt nekem is ez a rendelésem, ahol elvileg feladta az eladó, majd írt kb két hét múlva, hogy nincs abban a színben, mi legyen? Írtam, hogy nekem csak az jó! A válasza az volt, hogy akkor indítsak disputet és visszakapom a pénzem. Közben ketyegett a szállítási idő, nem tudtam disputet indítani! V/ tanácsára, leokéztam, hogy megjött, de nem felel meg. Vissza is kaptam már a vételárat is. Lezárult a dolog!
Erre ma hozta a postás. Olyan, amilyet rendeltem. Az alábbi kép látható a rendelésemnél. Hogy tudnám kifizetni? Azt tudom a visszaolvasásból, hogy írjak neki, hogy megrendelem újra, ő jelezze feladottnak és én megérkezettnek utána. Jól tudom?
De a disputet vissza tudom vonni? Vagy így járt? Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Ha már posta és panasz! Egy nagyjából 3 ezer fős faluban élünk. Egy idősebb néni volt a kézbesítő. Mindig mindent időben, szépen kihozott. Szóbeli megállapodás alapján, ha nem voltunk itthon, beadta valamelyik szomszédunknak akik nyugdíjasok már. Sajnos sokat betegeskedett, ilyenkor helyettesítő volt. A nagyfiam emelt szintű érettségit tett pár tárgyból. Az osztályból már mindenki megkapta a "behívót" csak ő nem! Érdeklődtünk a postán, nincs. Hívtuk a "hivatalt", ők kiküldték, de meg is mondták az időpontot. Pár nap múlva szemétszállítás, viszem ki a kukát, hát alatta egy értesítő kis darabja. Jól láthatóan a foszlányon, hogy ez az érettségi értesítő levélhez tartozik! Az idióta helyettesítő nem dobta be a postaládába, hanem letette a kerítés lábazatra! Ott meg a kutya elérte és "elolvasta"! Irány a posta! Nagy arccal közlik, hogy nem mentünk a levélért, így visszaküldték! Pfff, asztalborítgatás! De ez van... Két nap múlva csörög az asszony telefonja, kinyomoztuk a számodat, mert kiderült, nem is küldtük vissza, itt volt alul! Pfff. Eltelik egy újabb hét, újra csörög a telefon! Jó napot kívánok, van itt már pár hete egy csomag, amiért nem jöttek, mi legyen vele? Nem kaptunk értesítést! Hát, a helyettesítő azt mondja, ő pedig dobott be! Asszony ment a csomagért, jééé, te vagy az? Nem tudtuk ki ez? Vezetéknév és lakcím ugyanaz persze, mint az enyém. Egy gamer egér, amit rendeltünk egy kínai oldalról, de nem volt hozzá semmi nyomkövetési infó! Már rég meg kellett volna jönnie, már le is mondtunk róla! Erre az egy oldalra az asszony regelt - nem volt ismerős a név!!! Ráadásul közben a postásunk végleg lebetegedett, sajnos! Megkaptuk ezt a helyettest... Hétfőn egy csomó reklámújság, egy befizetendő csekk és egy igaz kisméretű, de több ezer Ft értékű csomagocska a postaláda nyílásába illesztve annyira, hogy éppen nem esett ki! Természetesen esett, szét is ázott minden! Ugyanis ez a másik szokása az idiótának, hogy ha egy db A4-es hirdetési lap is érkezik, hosszában összetekeri és azt is csak bebiggyeszti a nyílásba! Semmit nem dob bele rendesen! A postán azt mondták, sajnálják, nincs ember, örülnek, hogy ez is van, beszéljünk vele ha akarunk! Persze nem tudjuk elérni... Bocs a hosszért!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Mással is "szórakozik" az Ali belépéskor? El van mentve a böngészőbe a belépéshez minden. Pár napja minden belépésnél "húzogatnom kell a csíkot" és beirkálni a 4 jegyű kódot, hogy nem vagyok robot. Van erre valami megoldás, hogy megszűnjön ez a bohóckodás? Köszi
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Február 24-én rendeltem egy váztáskát biciklire. Kaptam egy olyan követési számot, amelyet nem lehet követni - ez nem is zavarna. Kb két hete írt az eladó, hogy bocs, vírus meg minden, de küldi. Ne húzzam már le, meg ha gondom van írjak, megoldja stb. 3 nappal ezelőtt kértem 21 nap szállítási idő hosszabbítást az összefoglalóban leírt módon, mert 4 nap volt hátra. Semmi reakció az eladó részéről! Most még 1 nap és néhány óra van. Indítsak és ha igen milyen indokkal Disputet? Köszönöm!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Még mindig lassan őrölnek az ali kerekei? A meg nem érkezett és követhetetlen biciklitáskámmal kapcsolatban 4 napja indítottam vitát, a meg nem érkezés és kamu tracking miatt. Lejárt a szállítási idő és hiába kértem az eladótól hosszabbítást napokkal korábban, nem reagált. Így kértem a teljes visszatérítést. Eltelt 4 nap és semmi visszajelzés. Ez normális? Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- PlayStation 5
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Futás, futópályák
- Horgász topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Steam topic
- Formula-1
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen