- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Milyen routert?
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
-
IT café
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
válasz spyduck #25059 üzenetére
Normális ember meg 2D-s képszerkesztőben nem áll neki 3D látványtervet barkácsolni, mert az öntökönlövés lenne. A 3D modell viszonylag egyszerű. A Ps-ben is fel lehet elvileg textúrázni egy már kész modellt, de nem lehet finomhangolni a fényeket meg egyebeket, ezért is javasolt a 3D modellező, mert az natívan tud mindent, ami ehhez a művelethez szükséges. Kezdve olyan finomságokkal, mint az eredeti kép perspektívája, amihez le kell utánozni az objektív gyújtótávolságát plusz a fotó képkivágásán látható objektumok, utak, házak távolságát, mert különben csak egy csálé, torz valamit kapsz. Miért szórakozna ezzel bárki is?
Akkor már inkább Illustrator. Abban van Perspective Grid, és afféle ál-3D landscape-eket tudsz vele rajzolni, persze nem teljesen szabadon. Photoshopban meg ott van a rég elfeledett Vanishing Point, amivel egy felskiccelt perspektivikus síkra tudsz fektetni képet, szöveget, azaz textúrázhatsz virtuálisan valamit. Persze ehhez is kéne előbb a ház modelljéről készült kétdimenziós kép.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest