Új hozzászólás Aktív témák
-
Crus
őstag
Itt a környéken ez nagyon átlagos. A vidéki életnek vannak előnyei, de nagy hátránya a távoli munkahely (nekem 95% h.o., de nejemnek/gyereknek be kell jutni nagyvárosba).
Term. dízellel járunk, a céges, meg a magán is dízel, mind a kettő 4-4.5 között fogyaszt. Sokszor számolgattam már, de egyelőre egyik EV-vel sem járunk jól hosszútávon. Amennyit megspórolunk, annyi el is tűnne rögtön, amikor ~8 éves korában már eladnánk. Ezért várom a Na+ akkukat, mert ott elvileg az autó élettartamát degradáció nélkül kiszolgálja majd az akku. Ráadásul a hidegre sem érzékeny, nem gyúlékony és a gyorstöltéstől se csökken az élettartama. Persze kisebb az energiasűrűsége ezért nagyobb súly és több helyet is foglal, de ezzel boldogan együtt tudnék élni.
Igen, a jelentős fejlesztések EV terén relatív nem annyira régiek, bár folyamatosan olvasni lehetett minden évtizedben próbálkozásokról, csak a kőolajjal szemben nem igazán volt élhető alternatíva.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
Új hozzászólás Aktív témák
it A Tesla vezető dizájnere kijelentette: a Cybertruck nem kísérlet, a megosztó külső pedig segíti a márkát. Musk szerint a gyártás maga a pokol, főleg a 4680-as akkumulátorok miatt.