Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz Joz76 #97 üzenetére

    Hát nem éppen... a Lexus a példádban pölö pont nem a kamion mögött sunnyogott, különben nem hozott volna össze 16+ literes fogyasztást. Nyomta neki rendesen, tippre tempomat 140-145-re belőve, hogy azért csekk se legyen.

    Dehogy adja ki. Pont, hogy akkor adja ki kedvezőbben*, ha 20.000 km felett van az EV futásteljesítménye, ill. akkor ha rém olcsón sikerül egy használt EV-t venni, aminek még nem gatya az akkuja. Sokaknak nem megy a matek, ezért vannak erre már elég jó kalkulátorok is: Egy a sok közül.

    *Pl. egy városi taxisnak szinte kötelező, hogy EV-vel járjon, mert az ki fogja adni és még gari időn belül megúszhat pár kellemetlen dolgot.

    Az utolsó bekezdést mindenki szajkózza, mivel pontosan ez az egyik nagy gond az EV-vel MA. Majd ha kiforrja magát, az átlagembernek is kiváló opció lesz és a matek is bőven ki fogja adni, mert a kőolaj hordónkénti ára szinte biztos, hogy csak emelkedni fog.

    Orbitális közhely: Az okos ember más kárából tanul. + Kivár. Béta teszteljen más, mi többiek addig a rég kiforrt technikával spórolunk meg milliókat. (Fentebb írtam, 4.5L-rel járkálunk és az autót cirka 10 éve, 2m-ért vettük. Azóta bő 1m belement, de enni lehet belőle és bitang megbízható, biztonságos, full extrás és pazarul néz ki... pedig már nem mai darab.)

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák