Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    Rendeltem az electrolux itthoni webshopjától. Az első gond az volt, hogy a webshopban amikor rákerestem a gép kódja alapján, nem dobott ki egy hepa szűrőt sem hozzá. Rákérdeztem a supportnál. Másodikra vagy harmadikra hajlandóak voltak megnézni, és ajánlottak egy hepa szűrőt, ami elvileg jó hozzá. Az alkatrész szám valami olyasmi volt a géphez való szűrőnél, hogy 13-ra végződött, amit ajánlottak az meg 12-re végződött, szóval gondolom az előző verzió lehet. Nagyjából erre elment 2-3 hét, amilyen komótosan válaszoltak. Rendeltem kettőt, most tartunk ott, hogy eltelt egy hét, semmi válasz, a számlámról sem vontak le pénzt, pedig előre utalásos, és elkérték a bankkártya adataimat, úgyhogy írtam nekik, hogy töröljék a rendelést. Remélem nem kezdenek el később sem pénzt vonogatni. A kártya még jó kb. egy évig. Lassan kezdek agyalni, hogy ilyen célra csinálok elektronikus bankkártyát, amire csak annyi pénzt teszek, ami éppen kell. Összességében csak az a baj a webshoppal, hogy iszonyatosan lassúak. Mások már aznap átadják a futárnak, és 3 napon belül itt van, legalábbis én ezt szoktam meg. Ma rendelek valami utángyártottat máshonnan, aztán remélem, hogy a héten már tudok porszívózni. Lyukas hepa szűrővel inkább nem állok neki, mert csak szétterítem a port a lakásban.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

Új hozzászólás Aktív témák