- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Programozás elméleti kérdések
- Játékfejlesztés
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Hálózati / IP kamera
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- C# programozás
- ASUS routerek
- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
bunnyhu
senior tag
USB ... hát itt most ugye nincs rajta a 2 kamera mint az oculusnál, egy eszközt csak elvisz. Meg ha 60hz-en elég az áram, akkor 90-en miért ne lenne? Mondom, a gond az, hogy 60hz-re állítva teljesen frankó.
90hz-en blinkel a kép, DCS alatt kb. 2 másodpercenként, steamVR alatt mondjuk bármit nézve 3-5mp-enként, plusz előfordul hogy színes hangyák háborúja (képzaj). Windows Mixed Reality házban viszont aránylag stabil, bár ott is időnként elfeketedik de mondjuk fél percenként.
HA átváltom 60hz-re, akkor a hibák megszűnnek, a hangyákháborújának vége (tehát nem kontakt hiba), a blinkelés megszűnik.
A blinkelés szerintem a 90-60hz kapcsolgatás lehetett, de nem értem pl. miért jön elő a színes képzaj 90hz-en és miért nincs 60hz-en.
Aztán próbáltam bekapcsolni a WMR for steamVR-ban a motionReprojectionMode -ot, de az se segített, pedig itt elvileg kényszeríti hogy 45fps legyen számolva ahogy az oculus is tudja az AWR vagy mi a tökömmel. Ezt nem tudom, lehet-e valahol máshol máshogy kapcsolni.
Szóval az érdekel, hogy járt-e más is így, hogy 90hz-en katasztrófa, 60hz-en oké. És ha igen, volt-e valami megoldás (már azon felül, hogy cseréljek komplett gépet :D)https://divecenter.hu