Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #12449 üzenetére

    Úgy külsőleg annyira nem látok semmit Igen a fejszetthez ki és bedugtam újra a kábelt szintén , de a hiba maradt.. Oculusnak kellene írnom közvetlen? Ha kérnek Oculus home naplót azt hogy tudom nekik átküldeni?
    Szerintetek vissza kell küldenem a rosz kábelt is vagy majd ők küldik az újat?
    Sajnos a VGA-m olyan ( GTX 1080 TI Gigabyte Aurorus ) aminél idióta módon a VGA végébe van a harmadik HDMI kimenet rátéve a VR -nak ( 2 van elől de egy a TV re egy a monitorra van kötve) szóval hátul meghajlítva lehetséges a kábel ráhúzása , de úgy meg megtöri.. Sokszor volt ráhuzva oda és lehúzva és nem bírta láthatólag a strapár.. Sajnos hiába teszek be oda egy pici hosszabbító kábelt nem viszi át a jelet , mert a VR kimenet nem olyan erős.. ( 1,5 M es hosszabbítást csak elölről a két első kimeneten bírja kihajtani a kártya)
    Hozzá kell tegyem a 3. HDMI kimenetet csak VR ra lehet használni Monitort rákötni szintén nem lehet...
    Jelenleg ha VR ozni akarok a TV le kell húznom , de már lőttek a kábelnek szerintem..
    Az is nagy kérdés az Oculus mivel nem szállít Magyarországra a garanciás kábelem kiküldik e?
    (A gépet már újra tettem teljesen a hiba maradt ... ugyanazt a drivert használom amit használtam 1-2 hónapja amikor még jó volt minden a Rifttel.. kábel lehet a gond..)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák