Új hozzászólás Aktív témák

  • CYBERIA

    őstag

    válasz tkazmer #640 üzenetére

    Nálam a "pénzügyi", mint minőségjelző inkább negatív tulajdonságot jelez.
    Nem feltétlenül a legnyereségesebb márka a legjobb, sőt.
    Én inkább azt mondom, hogy a nyereségesség helyett inkább a igényes és érdekes autók gyártására helyezzék a hangsúlyt.

    A Subaru sem volt (eddig) valami nyereséges, mégis ahhoz képest, hogy japán, elég jó kocsikat gyártott. Ellenben pl. a Toyota (csak hogy a japánoknál maradjunk) gyártja a legtöbb autót minden márka közül, nekem mégsem kéne egy Toyota sem, de Lexus sem.
    A BMW is egyre több autót ad el, mégis a régiek sokkal tetszetősebbek.
    Rengeteg márka megszűnt, ami különleges autókat gyártott.

    Persze tudom, hogy itt is minden a pénz körül forog, az átlagos autót meg általában könnyebb eladni, mint a különlegeset. Meg aztán mindig újítani kell, mert különben csökken a kereslet, facelift-elni kell akkor is, ha egyébként csak rontani lehet a formán, meg ilyen dolgok.

    Most is ez a Stuart Kerr ugye kitalálta, a maga hülyeségét, ki akarja irtani a Volvókból azt, ami hozzájuk tartozik, a stílust. Máshol kísérletezzen, ne itt b+ :(((
    Az a legjobb stratégia, ha egy márka épít a múltjára, lásd Mini, Fiat 500, mind sikeres kiskocsik lettek, éppen amiatt, hogy az emberekben feltámasztották a régi jó érzéseket.
    Most szerintetek, ha fogná magát pl. a Jeep, és holnaptól nagydarab szögletes terepjárók helyett gömbölyű crossoverekre helyezné a hangsúlyt, mert valami hülye kitalálja, hogy az jó, akkor az hogy nézne ki?

    APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Új hozzászólás Aktív témák