- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Eladatják a britek a kínai vállalattal a skót chipcéget
- Még ebben a hónapban megbüntetheti az EU az Apple-t
- Microsoft Excel topic
- AliExpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lizsó
csendes tag
Nem tudom hogy valakinek van-e még kanyarkövető xenonja? Nekem eddig még ilyenem sosem volt....
A hétvégén éjszaka vezettem hegyi szerpentinen, és igazán nagyszerű találmány ez! Minden kanyarba bevilágít, így látja az ember hova fordul.
A futóművet is átkapcsoltam komfortból sport fokozatba, így már egész élvezhetővé vált az autózás
-
Lizsó
csendes tag
válasz echterion #2803 üzenetére
Ezeket sem én rendeltem, így vettem az autót....
Használt autóknál egyébként már nem nagyon van eladható, pénzé tehető felára az extráknak.
Az enyémet az előző tulaja teletömte mindennel (pl. 185 lovas D5 motor, 6-os automata váltó, full vaj bőr, memóriás vezetőülés, aktív kanyarkövető xenon, FOUR-C állítható futómű, prémium audiorendszer, esőérzékelő, stb.).
Ez jó néhány milla, amit kicsengetett érte, mégis én már hasonló áron vettem, mint egy alap Kinetic vagy Momentum felszereltségűt.
Az már megint más kérdés, hogy ha ne adj Isten besz@rik az állítható gátló, akkor nem javítható, ellenben egy sima mezei gátlónál. Az 10 ezerből felújítható per darab, ez viszont nem javítható és közel 100 ezer Ft darabja. (ja és persze csak párban vehető )
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ez tényleg elég fullos.
Miénkben 'csak' sima xenon van, nem kanyarkövető. Egy cikk szerint + 80.000FT-os felárért cserébe lehetett kérni új korában a kanyarkövetést, amit egy gombbal ki is lehet kapcsolni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ötlet/felvetés;
A topik első hsz.-a amúgy is elég kopár (konkrétan csak az 1. hsz. ). Mit szólnátok hozzá, ha a motoros, robogós, de akár a VW topik mintájára kikerülne pár fotót, és némi márkatörténet mondjuk?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2809 üzenetére
Nekem tetszik az ötlet. Ezen kívül mehetne bele néhány általános info, szervizekről, megbízható szakikról, bontókról, akár Budapest - Vidék felbontásban.
Vásárlási tanácsok, tesztek is mehetnének bele.[ Szerkesztve ]
******
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #2810 üzenetére
Ok, persze, ezek is jó ötletek.
Szívesen összerakom az 1 hsz.-t.
Ha, mindenkinek ok, akkor priviben lehet nekem küldeni 1 fotót, típussal, évjárattal, motor infoval kiegészítve.Illetve, jöhetnek akkor megbízható Volvo szervizes, alkatrész források is, és minden egyéb info, amit úgy gondoltok, h az első hsz.-ban a helye!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #2811 üzenetére
megbízható Volvo szervizes, alkatrész források - ez engem is érdekelne, nagyban befolyásolná az S40 fennmaradását a listámon
-
truba
tag
válasz runner 125 #2811 üzenetére
Jó ötlet benne vagyok.
-
zsid
senior tag
-
BBalu
csendes tag
válasz runner 125 #2751 üzenetére
Hello, ilyet nekem is csinált nem tudom miért de meggyógyult magától...
1 kérdésem, bezárás után a jobb első ajtót vissza kinyitja az mitől lehet? Csak úgy tudom ilyenkor bezárni hogy kézzel lenyomom majd riasztó rá és akkor a többi is bezár az pedig nem nyílik ki. 100-ból 5* csinálja.
2 kérdésem, az normális-e ha leállítom az autót bezárom mondjuk vagy csak itthon áll az udvarban és egyszer gondol egyet és elkezdi a belsejében működtetni a ventilátort.
Gép semmi hibát nem ír, teljesen jó most a kocsi, szerintem már nem is vennék más márkát.
-
gaborbol
őstag
Beszarok, az enyem is pont ezeket csinalja!
Az ajtot nalam csak akkor szokta visszanyitni, ha valamelyik masik ajto nincs teljesen becsukva, korbenezem melyik, becsukom aztan egybol jo. Igazabol jo, mert nem engedi lezarni, igy figyelmeztet,hogy valami nem koser. Ha nalad minden ajto be van ilyenkor csukva, es megis csinalja, akkor lehet valamelyik ajto erzekelod nem jo, vagy ajto zar kontrol modul ....
A belso motor nalam is csinalja, egyesek szerint van benne egy olyan funkcio, hogy 10 perctol-60 percig jaratja a motor leallitasa utan hogy kiszartsion minden belso jaratot, egyseget. Igy pl a nem alakul ki dzsuva a szellozo jaratokban a klima hasznalatat kovetoen.
Ha ez, tovabb megy mint 60 perc akkor a motor vagy a motort vezerlo modul szarakodik es cserelni kell vagy esetleg software update kell a modulnak.
Mivel nalam sincs konkret hiba ezzel kapcsolatban en is csovalom a fejem, Nalam csak nagy melegben csinalja, leallitas elott szepen kikapcsolom a klimat, es kikapcsolom a ventillatort is, ilyenkor nem csinalja.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
..ma is próbáltam, de záráskor ugyanúgy cseszik villogni.
Ez mondjuk idegesít.. vajon mi okozhatja ezt a bugot.Más: akinek van AUX csati a kocsiban, próbálta már? Ma találtam itthon egy jack-jack kábelt, rádugtam kíváncsiságból a telefont, és elindítottam pár számot. Hát, ez elképesztően fos minőség, nem is értem.. Pedig abszolút nem vagyok vájtfülű.
A legborzasztóbb, h AUX-ra váltva a rádiót, még a dugó behelyezése előtt is, van egy zavaró, recsegegő háttérzaja az egésznek, ami persze a dugó behelyezése, és a szám elindítása után sem szűnik meg. Slussz poén, h a hangerő emelésével ez a zaj is hangosodik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #2751 üzenetére
Van a motorter zarnal egy erzekelo ami nem erzekeli, hogy le van-e csukva a motorhazteto vagy sem, az szokot ilyet okozni.
Amikor becsukod a taviranyitoval es nem villan, de lezarja az ajtokat az azt jelenti,hogy a riaszto rendszere nem lett elesitve valami okbol.
Azt mondjak az okosok,, hogy nyisd fel motorhazteto es a magasol csapd le jo erosen az helyre teszi az erzekelot az esetek legnagyobb reszeben. Esetleg parszor egymas utan.
Ird meg ,hogy megoldotta-e vagy sem, ha nem akkor mehetunk tovabb.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Nos, a Mazda 3-as látogatásunk egy hatalmas kudarc volt, úgyhogy beletörődve, hogy itthon gyakorlatilag láttuk a "kínálatot", maradok az S40-nél. A bordó következik a héten, 700 méterre van a Volvo Hungária, átvizsgálásnak akarva se találhatnék jobb helyet, ha és amennyiben... Tudom, hogy a sötétszürke sokkal jobb vétel lenne, azt is meg fogjuk nézni, csak abban az esetben nekem kellene eladnom valahogy a mostani autómat (kereskedők gondolom, nem nagyon veszik be, ha nem náluk vásárolok autót).
-
echterion
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2820 üzenetére
Mi volt a gond a Mazdával?
Amúgy nekem a szürke jobban tetszik, de ha a kocsit beszámíttatni akarod, akkor persze marad a bordó.
******
-
gaborbol
őstag
válasz Alvin_ti4200 #2820 üzenetére
Nekem a szurke is kereskedonek hangzik, mindenkeppen nezd meg mielott megvenned a masikat, te vagy a vevo-nalad a penz, te vagy felul.
A kocsit meg beathatod szerintem sokhelyre, a penz az penz, ha eladjak keresnek rajta, miert ne vennek be.Nem tudom merre laksz van-e feletek autovasar, en minden kocsimat eladtam hasznaltauton , vagy a pecsi vasarban, elso nap vagy max 1-2 het alatt. Volt, hogy leraktam a kocsit a pecsi vasarteren, kiraktam ra minden konkret infot, meg a telszamot. Elmentem egy langosert, mar hivtak is meg vissza sem ertem, probaut es vittek is.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz gaborbol #2819 üzenetére
Zseni vagy basszus, tényleg itt volt a hiba.
Noh ezek azok a pillanatok amikor az ember azt hiszi, h hardveres hiba, aztán koppanik, mert user error.
A motorháztető két szélső kampója 1-1 zárszerkezetbe ül bele, való igaz, és tényleg ki lett nyitogatva már párszor a motorháztető, de akkor ez volt az oka, h egyszer villogott, egyszer nem.
Most a szokásos finomkodás helyett, erősen lenyomtam és lám, jó lett. Telefonnal megvilágítottam őket, elég dzsuvásnak tűnt mindkét zárszerkezet, vajon h lehetne normálisan kipucolni mindkettőt? WD-40?Köszi még egyszer.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2825 üzenetére
..nah igen, csak a kp.-s ajánlat minden esetben rosszabb, mint a bizományos értékesítésre bevett autó ár.
A legjobban persze akkor jársz, ha te adod el a neten.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2824 üzenetére
Így már érthető a dolog. Sajnos én is belefutottam ilyenbe mikor S60-ast kerestem. Akkor Miskolcra mentem a családdal Budaörsről, tök feleslegesen. Egy nap szabi ugrott, de annak is megvolt azért a hozadéka. Rájöttem, hogy a 170 lovas benzines lomha és a szervizes egy csomó jó tanáccsal látott el, hogy miket kell egy ilyen autón megnézni. Ráadásul a hirdetéssel ellentétben egy rommá tört autó volt, azt mondta, ott, abban a szervízben kalapálták össze.
******
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz echterion #2827 üzenetére
Nice...
Más: az S40-es első és hátsó lámpáját a 2007-es ráncfelvarrásnál frissítették. Nekem ezek jobban tetszenek, mint a modellfrissítés előttiek, a kérdésem az lenne, hogy egyrészt fizikailag megegyezik-e a régebbi és az újabb mérete és ha igen, vajon ki lehet-e őket cserélni? Nem tudom, vezérlésben, lámpatesten belül vannak-e olyan eltérések, ami miatt ez nem lehetséges.
-
gaborbol
őstag
válasz Alvin_ti4200 #2828 üzenetére
O_o
Nem is gyariba neztem , hanem csak utangyartottban a 4 lampa 200k lenne nalunk atszamitva onmagaban.A bordo Volvo linkje mar nem elerheto.
(#2823) Szivesen! Ez legyen a legnagyobb baja. Kis wd-40 valoszinu seget rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz gaborbol #2829 üzenetére
Megint feltették újra. Állandóan leszedik és felteszik 5-6 nap után, hogy új hirdetésnek tűnjön...sokan játsszák ezt. A lámpák árait még meg se néztem, de a 200k az el is döntötte a kérdést
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #2830 üzenetére
Igen, mert a statisztika minden esetben azt mutatja, h a felrakást követő pár napban nézik meg a legtöbben.
A szürke S40 viszont továbbra is nagyon bejön, persze az kicsit drágább már.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
truba
tag
válasz Alvin_ti4200 #2830 üzenetére
Ha érdekel az egyik ismerősömnek eladó az S40-ese (2005) 2.0d. Amit láttam, illetve tudok: Volvo S40 2.0 d (2005) gyöngyház bordó vajbőr belsővel csak szervizben javíttatva számlásan. Kb. két hónappal ezelőtt beszéltem vele akkor mondta, hogy olyan 2 M Ft körül kér érte.
Ha érdekel, akkor megkérdem tőle a pontos paramétereket. -
truba
tag
válasz Alvin_ti4200 #2833 üzenetére
Nincs mit. Csak egy lehetőség volt. Én is gondoltam rá, hogy megveszem, de aztán inkább letettem róla. Inkább a valamikori közeljövőben XC 70-et veszek. És beszámoltatom a jelenlegi kocsimat. Kértem már ajánlatot Volvo Selekt kb. 1 M körül adna érte
Nekem a gyerek miatt már pici az S40, és csak egy gyerek van, így mindenképpen nagyobb autó kell.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Annyira ritka felni megy a Volvo-ra, h persze csak gyári Volvo-t találni belőle, normális áron nem láttam.
Most komolyan 40-50k egy használt lemezfelni szett?
Azt hittem egy 30-ból azért találok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
senior tag
válasz runner 125 #2835 üzenetére
Nekem van eladó 16" lemezfelni szettem, akár nyári, akár téli gumival is, gyári dísztárcsával.
Először én is padlót fogtam az áraktól, de rá kellett jöjjek a Volvo nem csak kényelemben prémium, hanem az alkatrész árakban is...
Most éppen szivattyút keresek a tankba, persze égen földön nincs, ha lenne is, olyan áron hogy...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Lizsó
csendes tag
Az ajtóra már választ kaptál.
Az automata klíma az autó leállításét követően szakaszosan bekapcsolja a belső ventilátort, ezzel szárítja ki a légvezetékekben a pára lecsapódásokat.
Ezért nem fogsz indításkor poshadt, áporodott szagot érezni, mint általában egy fapados klímás autónál.
Ez ezért prémium kategória -
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2818 üzenetére
Most hétvégén Szlovéniát jártam meg és végig AUX-on szólt a zene.
Gyönyörűen kell szólnia, sokkal szebben, mint egy rádió adásnak.
FM sugárzásban nem tudják azokat a magas és mély frekvenciákat átvinni, mint amit egy zenei szám tartalmaz. Kábelen pedig ilyen veszteség nincs.Ha recseg-ropog vagy zajos, akkor érdemes a csatlakozót ellenőrizni, és kontakt spray-vel adni neki. Nem hiszem, hogy a fejegység vacakolna, az nem jellemző.
-
runner 125
nagyúr
Hm.., a csatlakozót mármint hol? Mint írtam, a jack kábel bedugása nélkül is megvan az alapzaja sajnos, s ahogy AUX-on emelem a hangerőt, a zaj/recsegés is hangosodik.
Noh megpróbálom akkor kicsit kifújatni a bemenetet, majd némi WD40-et belejuttatni, bár nem hiszem, h oda került volna bármi is ...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lizsó
csendes tag
válasz Alvin_ti4200 #2830 üzenetére
Szépnek tűnik a képeken!
Azt azért fontold meg, mert egy 1,6 D-ben elég sok a 156 ezer km.
Az állapotfelmérés rétegvastagság mérést, és szemrevételezést tartalmaz. Ez nagyon kevés infót hordoz a jövőbeni hibákról. Max. elmondják, hogy féltengely gumiharangot kell cserélni vagy az egyik gömbfejet.... Ezek néhány ezer Ft-os hibák. Nem ettől mész tönkre.
Bár hivatalosan 180 ezernél kell komplett vezérlést cserélni, de mivel egy szíjszakadás bődületes kárt okoz (milliós), és 160 ezer környékén már elő is fordulhat, én biztos nem merném megvárni, azonnal lecserélném.
Ekkora futásteljesítménynél egy kis dízelben bármelyik nap előjöhet már a kettős tömegű lendkerék hiba, és a turbó is. Ezek is súlyos százezrek.A szürkében kevesebb, mint fele van, tehát a fenti hibákra nem kellene számítanod, és még alufelnis is. Szerintem szebb is, de nyilván ízlések és pofonok.
De ha tényleg a sok km-es mellett döntesz, ezeket ne feledd, nehogy a végén az olcsóbb legyen a nagyon drága!!
Bár biztos jóval drágább egy motordiagnosztika (kompresszió, turbónyomás stb. mérés) de legalább kiindulásnak van alap a gyári értékkel összehasonlítani. De természetesen a lendkerék, turbó, stb. hibákra ekkor sem lesz rálátásod.
[ Szerkesztve ]
-
pomk
őstag
válasz Alvin_ti4200 #2830 üzenetére
A kulcsokon a sárga kör és piros 3szög alakú gombok mire jók?
-
runner 125
nagyúr
A sárga karika ún. keresőfény. Parkolóban pl., ha nem találod az autót, azzal fel tudod kapcsoltatni az összes világítását.
A kis háromszög, meg amolyan pánikgomb. Hosszabban kell lenyomni, h aktiváld, bekapcsolja a riasztót.
Kutyák közeledésénél működik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2840 üzenetére
Ja, hogy a jack bedugás nélkül is zajos?
Bocsi, elsiklottam felette. Akkor valószínűleg a fejegységed bemenete lesz a ludas, sajnos azzal nem igazán fogsz tudni mit kezdeni.A WD 40-et audio kontakt tisztításra ne nagyon használd , arra vegyél csak elektronikai kontakt tisztítót.
A WD 40-et hagyd meg inkább kenőanyagnak -
pomk
őstag
válasz runner 125 #2843 üzenetére
Értem. Köszi!
Red buttonValami hasonlóra gondoltam, mert év elején voltam egy német cégnél, ahol amerikai piacra gyártanak Ford slusskulcsokat. Azon is van egy piros színű hangszóró gomb (nem ilyen a kulcs, de a gomb ua. ilyen). Amikor meg láttuk munkatársammal, első kérdésünk volt, hogy mi ez a piros gomb. A Németországban dolgozó mexikói állampolgárságú egyébként nagyon kedves és barátságos férfi pedig nevetésben tört ki. Mi csak néztünk bután, hogy most mi van? Azt mondta, hogy minden európai ember, aki lát egy ilyen kulcsot, első kérdése, hogy a piros gomb meg mire való? Azt mondta, hogy ezek az autók Usánkában, Mexikóban kerülnek forgalomba, ahol néha akkora parkolók vannak, hogy az embernek fogalma sincs, hol van az autója. Ilyenkor csak megnyomja a piros gombot és az autó el kezd villogni és riasztani. De ez mellett ha piszkálják az autót, akkor is jól jön.
Szerk.:
Érdekesség[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
az 1.6 HDI-nek sok a 156 ezer km? Az egy 1 literes benzinmotornak is túró, nehogy már...
Egyébként a márkaszervizben az állapotfelmérésnél nem dugnak rá a fedélzeti elektronikára valami számítógépet és olvasnak ki mindenféle adatokat? Az lenne benne a lényeg...most az, hogy lóg a féltengely meg ilyesmi, bármelyik szervizben megmondják, ahol fel lehet emelni az autót
-
runner 125
nagyúr
Hm, akkor megnézetem egy audiotechnikai szakival.
Kár érte amúgy, de lehet csak ki van dörzsölődve valahol a kábel, csak ezt végigpásztázni..Egyébként alibaba-n kb. 15k-ért találtam olyan külső USB, SD olvasó egységet, amit elvileg a CD tár csatlakozó helyére kell csak dugni, és azonnal működik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lizsó
csendes tag
válasz Alvin_ti4200 #2846 üzenetére
Természetesen felteszik a komputerre, egy hibakód kiolvasásra. Ez szinte egyenlő a nullával.
A motor, a lendkerék, a lengéscsillapítók, a turbó, vagy például a részecskeszűrő állapotát nem mondja meg! -
Lizsó
csendes tag
A hétvégi 1400 km-es szlovén túra tapasztalatai:
A fogyasztás 68 liter gázolaj / 970 km, ami pont 7 liter. 3/4 rész autópálya, a többi vegyes.
Szerintem 4 személlyel, megpakolva és klímával nem rossz egy automata D5-től.Más:
régen egy V70 II céges autóm volt, és egyszer az M3 melletti ÖMV kútnál tankoltunk a kollégámmal. Komputer szerint üres tartályig megtehető távolság 80 km. Mit gondoltok, mennyi ment a 70 literes tankba? 73 liter! Úgy, hogy még volt még benne kb. 6 liter üzemanyag.Hívtuk a kút vezetőjét, forró drót a VOLVO Hungáriával, aki szóban igazolta motorkód alapján a 70 litert.
Mondtuk, oké, akkor ezt nem fizetjük ki!Szegény kutas próbált zagyván beszélni az üzemanyag hőmérséklet ingadozás miatti térfogat változásáról, amit hangosan kiröhögtünk, mert az 1 liter az -40 és +40 fok között is egy liter.... Az üzemanyag tank méretváltozása pedig max. 0,1 % lehet, ami alig több, mint fél deci
Felvettünk egy jegyzőkönyvet és azóta is ingyen volt a tankolásunk. Ennek már 4 éve.
Ez csak jó tanács, mert most sem voltam messze a 68 literes tankolásommal. (és a komputer szerint volt 100 km hátra) Persze Szlovéniában nyilván nehezebb lett volna formanyomtatványt kitölteni vagy jegyzőkönyvezni.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
senior tag
Simán szoktam a V70-be 72-73L-t tankolni, igaz nem kattanásig, hanem a betölt pereméig!
Jó a fogyid, nekem átlagban 6,7L/100km, pedig kézi váltós és DPF nélküli.
Ha város, akkor azért ennyi mert nehéz az autó, ha országút akkor azért mert előzgetek, tolom neki, sok a falu, ha autópálya akkor meg azért, mert sokat pörög (csak 5 gangos).
Májusban mi is voltunk egy szlovén túrán, ott a pálya miatt nekem is 7L lett.Az oroszok már a spájzban vannak!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest