- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti78
őstag
Ha esetleg érdekel valakit. Én erősen gondolkodok rajta, de egy kicsit megkönynebbülnék ha más venné meg.
[link] 150E km, 400 lovas a legjobb svéd tuner Autotech építette. Garázsban tartott, 4 millióból papírozva itthon van.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
2ozzmexy
aktív tag
Oh, látom, köszönöm szépen! (gondolom az a magasság/keménység állító)
Ez csak bizonyos évjárat után került bele az S80-ba? (eddig régebbieket néztem a 2,5T automatákból)
Egyébként nagyságrendileg mit jelent a "drága" nálatok? Sajnos csak japán/német autókban vagyok otthon és hát ott is egy darab első gólyaláb toronycsapágy és alsószilent nélkül is 70k körül jár amit még be is szerelnék. (nyilván van olcsóbb de BP-i utakra nem éri meg, mert úgyis 2 évente lehet cserélni annyira gagyi)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TrollBalint
addikt
Köszi mindenkinek a választ, igazából a két S80 közül nem tudnék választani. Felszereltségbe csak arra tudok hagyatkozni, amit leírtak az alapján mindegyikben van olyan, mi a másikban nincsen, de tetszik
Erre a "ne akarj venni" árra azért én is kíváncsi lennék (De hogy végképp ne tünjek olyan hülyének, mindjárt utánanézek mi is ez a four-c )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
válasz BigBlackDog #13506 üzenetére
Ha nincs ott nagy kedvezményed, akkor ha ott 238e ft, akkor máshol kb 150e ft lenne.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #13506 üzenetére
Gondolom itt csak a lengéscsillapítóban van a különbség, ha egy ilyenbe sima lengéscsillapítót teszel akkor max nem tudod állítgatni, de rögtön negyedeled a futóműfelújítás költségét... Itt inkább az a kérdés hogy kinek mi mennyit ér meg.
Köszönöm neked is az infót!
Most ezt fogok elmenni megnézni: [link] A futása számomra erősen gyanús, ha tekerték inkább otthagyom, mert ha a valós inkább 500+ akkor elengedem (számomra az már nem menthető, sajnálom). Fogynak ezek az utakról és az utolsó mementóit az "ez még autó volt" világnak szeretném megmenteni...
Ha találok normális áron egy jó darabot megveszem...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #13509 üzenetére
Sokan írják ki szoftveresen és raknak standard lengéscsillapítót be. De a gyári beszállítótól (Monroe) is olcsóbb mint a Volvótól.
2ozzmexy
Magasságot nem állít csak keménységet. Mennyire sportos vagy komfortos a csillapítás. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #13509 üzenetére
Hát jó... A remény hal meg utoljára...
Sebaj, ezt is tudom, ennyivel okosabb vagyok.Amúgy most találtam Four-C lengéscsillapítót a svédautó-nál első 80k/db, hátsó csak rendelésre 135k/db. Azért ez még nem a világ... Egy kettőstömegű is kerül ennyibe... automataváltó felújításról már ne is beszéljünk. Igazából egy némelyik XC Volvot felgumizni is ennyi...
Majd meglátom milyen az az S80, remélem nem sírva fogok eljönni hogy ez is egy újabb rom kiglancolva...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bombibmw
veterán
Sziasztok!
V50 menü magyarításhoz tudtok embert Pesten?
Köszi a választ! -
nesa
veterán
-
TrollBalint
addikt
Hát sajna csütörtök délután megvették azt a V60-t, amit péntek reggel néztünk volna meg a szerelővel.
Viszont találtam egy másikat, elég szimpatikus. 1969 ccm3 150 LE, 2017-es, viszont van benne 232.000 km. Mennyire megbízhatóak a Volvo motorok 200ezer felett. Olyannal rémisztgetnek, hogy a 2010 utáni autók szeretnek meghalni 200ezer km felett gondos karbantartás esetén ishttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #13515 üzenetére
Ha 1969 ccm, akkor az már nem öthengeres, Volvo motor. Én nem erőltetném.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz BigBlackDog #13516 üzenetére
az előző Volvom is 4 hengeres volt, alapvetően nem volt vele bajom (tény, hogy még nem ültem 5 hengeresben, így nincsen összehasonlítási alapom )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
haxxika
senior tag
válasz TrollBalint #13515 üzenetére
2010 után vagy az 5hengeres 2.0 dízelt (1984cm3)D3 ill. D4 jelöléssel, vagy az 5 hengeres D5 ami stabil és kimegy a világból. Családban van ős D5 (D5244T) most 428e-el, valamint már swirlös D5 (D5244T4) kb. 450e-el. Motorhoz még nem kellett hozzányúlni egyik esetében sem, csak a swirl miatt kellett cserélni a műanyag szelepsort és a kis állítókart nemrég utóbbin (amit egyébként 200ezrenként kellene).
Tudtommal a 215 lovas biturbós D5 is elég stabil konstrukció lett, nagybátyám újított be egy ilyennel szerelt V60ra kb. 1 éve, még nem hallottam tőle panaszt, csak annyit, hogy nem gondolta volna, hogy ennyire jó a Volvo hosszabb távon is (folyamat európában ingázik német/olasz - szlovákia távon).OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #13518 üzenetére
Pont hogy ebben a legjobb a Volvo, biztonság, kényelem hosszú távon.
Vittem haza egy mazda 6-ot, mindenem fájt, 3 szünetet kellett tartanom, kegyetlen rossz volt.
Közvetlenül utána egy V70 T5, 2001, csak tankolni álltam meg 2x Calais és Sopron között. Kiszálltam, fáradt voltam de nem fájt semmim. S80 ugyan ez, 700-800km vagy a 2018-as EU turné, 7000+km egy hónap alatt, semmi fájdalom sehol. Rettentő jól megtervezett gépek ebből a szempontból is. -
haxxika
senior tag
válasz FeRRaR1 #13519 üzenetére
Nem kell említeni, én nem járok akkora utakat mint te, néha 1-1 bp-münchen táv beesik de gyakrabban bp tokaj. Gond nélkül megy 1 seggel utóbbi, kiszállok az ortopéd ülésekből és fájdalommentesen megy tovább a nap.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
bombibmw
veterán
Köszi a válaszokat!
-
FeRRaR1
őstag
-
nesa
veterán
válasz FeRRaR1 #13526 üzenetére
Ez nem tudom mennyire jön ki de a v70 TDI is képes hosszúba 6.6-6.8L körül eljárni, múltkor mentem vagy 600 at akkor 5,4L hazudott ami a valóságba 6,4L de városba nem kell forszírozni és ennek a dupláját is beveri, én úgy néztem hogy KB pont ugyan annyit eszik a v70 2.5TDI mint a v50 2.0D.
Tudom hogy valakinek a v50 2.0D 4.5L eszik, de én ezeket fenntartással kezelem , nekem a 40.000Km es átlagom inkább 7 liter körül alakult.
De az 1.9TD Citroën egyterüm is közel a 8L bevert, a 2.2HDI lancia Phedra is 7,5-8L kért.
Az XC70 III sem nagyon tudtam 6-7L alá nyomni.
Régen mikor még benzinesem volt az utolsó egy 323 mazda 1.5Benzin az télen úgy berántotta a 16-17L hogy csak pislogtam, ez után döntöttem hogy nem kell más csak dízel, az a baj hogy napi 52km megyek és állandóan körforgalom, nem lehet haladni csak lassítani aztán meg gyorsítani... -
FeRRaR1
őstag
Nekem a Lexus CT200h volt így, haver Svájcban mondta eljár 5-6 literrel dombos kisvárosban, rövid távok, nem odafigyelve. Én szeretek sportosan vezetni, nincsenek nagy szintkülönbségek, még is bekérte a 6,5 - 7,5 litert. Márkaszervizes, átnézett, karbantartott, sőt garanciális volt mert ugye 10 év. Nálam inkább 6,5 - 7, asszonynál inkább 7 eleje. Pedig ő nem előrelátóan vezet, én kigurulok, figyelem a lámpákat, forgalmat stb.
Kedvencem az UK Volvo csoportban jött pár hete egy srác, S80 V8, kék fólia, tele aggatva minden elképzelhető matricával, ablak szél terelővel, meg amit akarsz...
Jajj de jó a kocsi 9 literrel járok vegyesbe. Na nem bírtam tovább, meg anyád az a 9 liter. 2 V8 Volvóm volt, 10 liter alatt lehetetlen eljárni velük. Ha bemelegítve nullázod, felkészülve, óvatosan erre mész hogy lefotózz valami 9 literes fogyasztást, ahhoz valami rettentő nagy lejtő kell... Tankolás után pályán, bemelegedve, klíma ki, nagyon odafigyelve mentem egyszer az XC90-el, hogy csak egyszer megnézzem mit mutat úgy, lett 10,8 liter. Normálisan pályázva, 140 körül nem annyira figyelve a fogyasztásra 12-13 között. Padlózva a ringen 4 kör alatt ürül a 75 liter, az majdnem 1 liter / km (vegyes átlag, néha sportosabban gyorsítva 14 liter az S80 V8)
Most az XC60 az tudja a 6,x litereket pályán, megpakolva, 4 személlyel is, de 140 felett klímával dinamikusabban inkább 8,x. Városban szintén dinamikusan 9 körül.
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm
Vegyszeres szálló rozsda és kátrány eltávolítás, 2 alapos mosás. Illetve 4 "nagyobb" karcot be is csiszoltam és políroztam 400-as pasztával mielőtt az egész megkapta a 2 lépcsőt.
Itt már kapott egy Graphene wax bevonatot, ablakok is le vannak kezelve ahogy a gumik és a kerék ívek is. Napi használatú verdát nagyvárosba ennél tovább nem tolok, mert innen kis javulásért is nagyságrendekkel több időt kéne vele foglalkoznom. Nem mintha nem lenne jobb állapotban és szebben tartva mint a többi 99% kocsi az utakon
(korábbi képeken csak polír volt, lekezelve semmi nem volt még...)
[ Szerkesztve ]
-
bombibmw
veterán
Sziasztok!
Adott egy 2009-es 1.6D V50.
Vezérlést, főtengely szíjtárcsát is cseréltünk, mikor rájöttünk, hogy a klíma tárcsája, vagy mágneskuplungja nyikorog.
Tudja esetleg valaki a benne lévő csapágy méretét, vagy tud ilyen mágneskuplungot tárcsával kompletten?
Nem szeretném az egész klímát cserélni gázzal együtt.
Köszi a választ! -
nesa
veterán
válasz bombibmw #13535 üzenetére
Nem biztos hogy klíma kuplungot kilehet cserélni úgy hogy a helyén van, ugye számít a hozzáférhetőség.
Fogyasztás mérés hez az index kar végén van egy gomb azt nyomkodod ill a karon lévő tekerőtárcsát forgatod.... ha az első tulaj nem fizette be ennek az árát nem fogod tudni nézni a fogyasztást, viszont utólag is bekapcsolható.
-
-
-
nesa
veterán
válasz FireFox1996 #13542 üzenetére
Lehetséges, én még talán 2019 be csináltattam, nem emlékszem már, nekem nincs már meg a v50, csak a v70 van meg, nemsokára az is megy pihenni, télen latyakba ha nem muszáj nem veszem elő, lehet még hogy a téli kerekeket sem rakom fel rá.
-
Kelecar
aktív tag
V40 T4 "DIY szervíz" hengerfej felújítás néhány képben:
Egyébként az volt a baja, hogy hosszabb motorfékek után első gázadásra kéken füstölt, és fogyott is az olaj rendesen. Ezért gondoltam kicserélem a szelepszárszimeringeket és azzal együtt már kap egy rendes hengerfejezést. A Forge bypass szelep már csak hab a tortán
-
Cheesy
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás került a képbe, az bővebb előzményeket inkább csak linkelem. 1 , 2
Szívünknek kedves a Volvo márka, biztonság, design, megjelenés és letisztult belső miatt, de személyes tapasztalatunk nincs vele. Tény, hogy XC széria lenne az álom, de a 4M-nál meghúzott határvonal ezt teljesen kizárja, élőhalottakat nem akarok életben tartani.A topikban rákerestem az "1.6"-ra és végigolvastam a hozzászólásokat.
molnarpeter fórumtárs többször kiemelte az olajszivattyú szívókosarának az eltávolítását, mint kötelező műveletet.
Az 1.6 diesel motor 114 lóerejének az autó alapból is kb. 1600 kg-jához való elégtelenségén kívül viszont nem láttam túl sok negatív kritikát.Ez az autó keltette fel a figyelmem.
Mivel van céges autó, az új "családtag" a családi utazásokhoz és a cégtől való függetlenedéshez és az egyre kevesebb magánhasználat pótlására lesz vásárolva. Zárt garázsban lesz tárolva és akkor lesz használva, amikor kell, illetve ha a kedves feleségem méltóztatik a jogosítványt megszerezni, akkor ő fogja használni.
Ezért gondoltam azt, hogy az 1.6 D talán megfelelhet, illetve a képeken az autó állapota kifogástalan, valamint a leírás stílusa a saját mérnök-kockaságom miatt közel is hozta a szívemhez. Viszont nem volt még Volvónk. Nem vagyok az utak vadállata, de szeretek haladni, nyugalomban, vágyom a csendet.Olvastam azért teszteket is a S80-ról, BMW-t javasolják alternatívának, de attól a márkától irtózok. Mercedest pedig túl kényesnek gondolom. Nem volt még a családban Merci se.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Talán még ez a kombináció is érdekes lehet, S60-as is elég méretben szvsz.
www.vakbelmutet.hu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Cheesy #13546 üzenetére
Magamat pontosítva - turbóhoz menő olajcső csavarnak van egy szűrője, ami eltömődik, kidobod belőle és nincs rá gond
4:00 körül [link]
Kettő közül szerintem az S60 motorja finomabb szerkezet (5 hengeres saját motor), hosszú utakra autópályán alkalmasabb is lehet a plusz lovakkal.[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Hardcore café
- alza vélemények - tapasztalatok
- Crypto Trade
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Starfield
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen