Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz frelife #30565 üzenetére

    Nem azért jobb a DD mert erősebb FFB-t lehet rajta beállítani, hanem azért mert közvetlenebb a visszajelzés mint egy szíjas kormány esetén. A gyengébb szíjas kormányoknál sok visszajelzés elveszik, egyszerűen a kisebb motor és maga a szíjhajtás alkalmatlan arra, hogy kellő erővel és kellő időben átjöjjön az adott impulzus.

    Szóval a DD pont abban veri a szíjas kormányokat amit az utolsó mondatodban megfogalmaztál... élvezetesebb! Viszont ezek is olyan dolgok, hogy amíg az ember nem próbálja, addig el sem tudja képzelni, hogy mennyivel másabb...

    10 évig megvolt a G25-m... imádtam, teljesen megvoltam róla győződve, hogy nem kell nekem annál jobb. Aztán jött a T300 ami a G25-höz képest más világ. A T300 után a CSL Elite esetében úgy voltam vele, hogy sokkal többre nem számítok, kb egyforma erősek, szíjas mindkettő... ehhez képest nekem a CSL Elite kb annyival élvezetesebb a T300-hoz képest mint a T300 volt a G25-höz képest. A DD pedig köröket ver élvezetben a CSL Elite-re, de ezt mint mondtam, át kell élni ahhoz, hogy az ember megértse.

    Ár/érték arányban a CSL Elite szerintem a legjobb darab. A V2.5-s bázis szerintem nem éri meg a felárat, esetleg annak akinek nehezebb kormánya, vagy universal HUB-ja van. Akinek meg belefér anyagilag a DD, annak gyakorlatilag az a "kötelező" darab, főleg, hogy jó darabig lényegi újítás nem fog jönni ezen a területen.

    Egy jó DD bázissal a következő 10 évre le van tudva a történet... úgy mint anno a G25-l.

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák