Új hozzászólás Aktív témák

  • koanla

    aktív tag

    válasz csabamigo #29549 üzenetére

    Három tényező játszhat itt kábé:
    - egyrészt, hozzá fogsz szokni, ahogy írták már a kollégák is
    - másrészt - szintén, ahogy BMW kolléga írja - nem lehet összehasonlítani a hétköznapi autózással, mert:
    a) egy rakás infód nincs meg, leginkább a g-erők hiányoznak, ez eléggé hiányozhat az érzésből
    b) a hétköznapi autózás totál más tészta amúgy is. Jobbára nem a határon autózunk az utakon. Szóval indifferens, hogy kinek mióta van jogsija. Nézd meg, tinzepárévesen már versenyeznek fiatalok és még jogsijuk sincs. A kettőt nagyon nem lehet összehasonlítani. Nem tudom, hogy vezetsz közúton, de a versenypálya teljesen más. Hiába gondolja magát gyorsnak valaki, a pályán mindenki más is padlót fog nyomni egyenesben, tehát a kanyarodásban, fékezésben, kigyorsításban kell megtalálni azokat a különbségeket, amelyek versenypályán döntőek. Bizonyos esetekben századok, ezredek döntenek, szóval van olyan szint, ahol már alig vannak különbségek. Mégis, egy másfél órás versenyen ebből akár lekörözés is lehet.
    Ajd időt neki, gyakorolj sokat és hamar bele fogsz jönni. Valamelyik Hungaroringi versenyen volt kint az egyik kiállítói sátorban egy rig, AC ment rajta. Annak is nekiestek az emberek, aztán T1-ben volt kamillázás, kavicságy. A lényeg, hogy picit megszokod, és kialakulnak majd azok az érzékek, amelyek ide kellenek. Megjön a sebességérzet, fékút, apex, stb. Nyilván, a g mindig hiányozni fog (persze van erre is megoldás-féle csilliom pénzekért, de nem túl elterjedt), de majd pótolni fogod.
    Nem tudom, milyen kijelzőn nyomod, de a vizuális része a szimben a fentiek miatt nagyon erős, szóval azzal érdemes lesz majd foglalkozni. Akár egy többkijelzős, jól beállított megoldás, akár esetleg VR. Majd meglátod...

Új hozzászólás Aktív témák