Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    megosztanék pár gondolatot a sparco r383 mod perecről hátha érdekel valakit

    aki nem ismerné, ez az:

    - 1 napja van meg, tehát hirtelen, első benyomás (egy sok autósjátékkal játszó embertől, aki viszont legkevésbé hc szimes, inkább csak egy béna kazuár ;) )
    - 33 centi átmérő, 1246 g, alcantara borítás ('asszem 1:1 valós méret)
    - eddig 599XX-et használtam, imádtam, de ez ha lehet még jobb - a méret csak egy dolog, de a markolat vastagsága miatt sokkal "valódibb kormány" érzetét kelti
    - gombok szerintem nagyon rosszak: bár mikrokapcsolósak, rövid úton járnak, valahogy nem érzem a biztos működést (de lehet csak szokni kell?)
    - a kis 4 irányú joy/dpad/kapcsoló ellenben kellemesebb, mint a korábbiakon (pláne a TX gyári rimé tragikus)

    egyelőre a TH TX-en használtam, Dirt Rally, Sebastien Loeb rally és Assetto volt a tesztalany: a nagyobb erőkar és a nehezebb tömege miatt (599xx 210g-al volt könnyebb, viszont pl a GTE rim hasonlóan 1250g, de ugye csak 28cm) a korábbi control paneles FFB erő 75%-át egyelőre feltettem 100%-ra, ami így jó/kicsit túl erős lett, ergo ennél nehezebb/nagyobb rimhez a TH TX már kevés (lenne, nekem). talán 90% lesz jó, játékban finomhangolva. jobb nem lettem tőle, de mintha az ellenkormányzásokat könnyebb lenne végrehajtani... az én tehetségtelenségemhez erre szükség is van! ;)

    a TH ökoszisztémában ennél nincs feljebb, nekem szerintem már ez marad "örökre" (hacsak nem jön ki egy ugyanilyen, de mondjuk 800-1000g-s :D )
    hogy megéri-e a felárát? ha el kell adni az 599xx-et és ezt újonnan venni 70 ezerért: biztosan nem!
    ellenben én 40 ezerért jutottam hozzá, annyit megér - meglátjuk hosszabb távon beválik-e (még mennem kell majd vele forzával, gtsportal, árkádabb címekkel (igen, a loebnél is árkádabbakkal :D ), hogy kialakuljon a végső véleményem :)

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák