Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • james001

    veterán

    válasz smisa #4131 üzenetére

    Én úgy vettem észre hogy amikor a piroson (Hot-on) van verseny közben akkor többet bénázik de gyorsabb,ha a kéken (Cold-on) akkor lassabb de precízebb. Úgyhogy szerintem a kettő közötti a jó,én minden pilótámat így csináltam hogy általában kb. a piros-kék között volt a nyíl.
    A Car Pack-ek közül a Lamborghini-s kötelező,mivel gyönyörű az a kocsi :D

    https://psnprofiles.com/kazama001

  • ¤Demes¤

    tag

    válasz smisa #4131 üzenetére

    Ha a drivered Cold, akkor kevésbé lassul le, amikor a 'hideg', nyugodt zónában, van, azonban hajlamosabb a hibázásra ha 'felforrósodk', és talán kevésbé is gyors. A Hot driverek az ellentéte, ők jobban bírják az előzéseket, talán kevésbé hibáznak, és esetleg egy picivel gyorsabbak. (igazából nem tűnt fel hogy túl lényegesek lennének, próbáld meg minél magasabbantartani őket, de a pálya kritikus pontjain - ahol gyakran eldobják - nyugtasd le őket, és jó lesz)

    Az elején talán joban jársz egy Hot driverrel, később pedig (az endurance-okon) egy cold-al, mert először sokat kell előzni, míg endurance-ban csak az kell, hogy monoton sokáig bírja, és ne nagyon lassuljon.
    De igazából egyszerűbb ha felfejleszted magasabb szintűre mint ami a versenyhez szükséges, és akkor nem kell szenvedned (Nascar kifejezetten ilyen, ne is nagyon próbáld megfelelő szintű sofőrrel, inkább told fel 30-valahanyasra, és átgázol a mezőnyön :)

    Car Pack-ek egyáltalán nem kötelezőek, (eleve több mint egy évvel a játék után jöttek ki, addig is végig lehetett vinni :) )
    750PP környékén az LMP-k vannak (LeMans Prototype), mint az Audi R10, Peugeot 908, Mazda 787B

Új hozzászólás Aktív témák