Új hozzászólás Aktív témák

  • doooo

    veterán

    válasz vicze #118 üzenetére

    Nem, a hülyeség az volt, amivel indítottad az egészet.

    Meg azóta is az minden rész, ahol az egyik pénzpazarló, értékét soha meg nem térítő csodagépet hasonlítod a másik pénzpazarló, értékét soha meg nem térítő csodagéphez.
    És ezt folyamatosan ismételgeted, egyre jobban kitolva az érvek határait, mert ugye egyik sem állja meg a helyét.

    Ne akard azt mondani, hogy 1700+ milliárd (ami sokkal több lesz, mert ha észrevehető egy állandó szál a történetben (márpedig értelmesen olvasó emberként nyilván neked is feltűnik), az a becsült összegek gyarapodása az idő múlásával) egy indokolt összeg, akár 10 akár 66 évről van szó (amúgy 2070 a határidő, ami nagyon nem 66 év, 2016-tól számítva sem, amikor hivatalosan hadrendbe állt a modell; Bloomberg ide vagy oda, ez a szám helytelen). De az ebből kivont 400 milliárd sem az (ami eredetileg a fele volt, és ami szintén több lesz, mire leszállítják az összes megrendelt darabot), különben nem lenne "botrányos" a program megítélése minden releváns személy szerint Amerikában.

    Tehát az F22 akármilyen problémás program is, nem a legnagyobb vicc az amerikai hadiipar történetében (épp ezért soha nem volt olyan a megítélése sem, mint pl. az F35 programnak). Az a nagy hülyeség, ha ennek ellenkezőjét állítja valaki. És egyre nagyobb lesz, minél többször ismétlik. (Most olyasmikbe ne is menjünk bele, hogy F22 nélkül F35 sem lenne ilyen formában, vagy, hogy érdekes módon olcsóbb a reptetése előbbinek még így is (előbbinek, ami pár ballon felrobbantásán túl kicsit többet is tett már, amellett, hogy legtöbbször felderítésre és elrettentésre szokták használni, amire jobbat keresve sem találni; örüljünk neki, hogy más szerepben nem kell látnunk))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák