Új hozzászólás Aktív témák

  • #57018880

    törölt tag

    válasz Dragon3000 #12 üzenetére

    Felbontás között azért észrevehető, főleg a képélesség miatt. Viszont érdekes, hogy a szürkítő, szín átlagoló filterekért nem panaszkodnak, szinte minden Netflix produkcióban amit néztem volt valamilyen (nekem )egyértelmű adat spórolás. :D

    Simán el tudom még képzelni, hogy valahol a gyér Wifi miatt is inkább a 720p-t nézik, nekem is silány a netem (és nem is lehet kapni jobbat, kivéve a költséges Starlink), a 1080p még éppen megvan azért.

    On:
    Nekem személy szerint semmi bajom nem lenne a reklámozással, ha lenne kultúrája, sajnos az nincsen. Pozícionálás, frekvencia, és persze az, hogy nem nézik madárnak a tömegeket, ameddig megy a népbutítás és az agysorvasztó "rikácsolás" rövid időnként ismételgetve, és a leghülyébb vágásokkal, - addig nem lesz jobb a fogadtatása.

    Engem sokszor jobban irritált a csatornákon a saját tartalom reklámozása mint a konkrét reklám, ugye amikor nem ment a biznisz annyira, akkor is kitöltötték az időt azzal, hogy 10 percenként elmondják, hogy mi lesz szombat x órakor. Ekkora epikus debilséget aki kitalált..

    Röfik helyett értelmes embereket kellene már alkalmazni a reklám szakmában is, behatárolni egy kulturált elfogadható stílust, gyakoriságot, hosszt, és pozíciót. Még el is gondolkodnék a lehetőségen, mert egyébként van funkciója is a reklámoknak, segíthetnének élhetőbbé tenni a mindennapokat sok ember számára.

    Persze nyilván a 30 év koszos zoknikat dobálnak az arcunkba, ezt nem 1 nap lenne lecserélni a "mostmá` oké a reklámra". ;]

Új hozzászólás Aktív témák