5 millióan mondtak igent a Netflix reklámjaira

Az első 200 nap során 5 millió ember iratkozott fel a Netflix reklámokkal támogatott, olcsóbb csomagjára.

A Netflix sokat remélt a reklámokkal támogatott, olcsóbb csomagjától, és most kiderült, mire jutott eddig vele: 200 nap alatt közel 5 millió havi szinten aktív felhasználót szereztek vele.

Hirdetés

Tavaly novemberben, 12 piacon indult el a havi 7 dolláros csomag, ami alternatíva a 10 dolláros, reklámmentes változatra. Az intenzív streamingháborúban ettől reméltek új ügyfeleket.

A jövőbeli műsorokra vadászott hirdetőknek szóló első prezentációban igyekezett meggyőzni a reklámgyártókat a Netflix, elvégre sokan versengenek a digitális hirdetőpiacon. A Netflix alapvetően a széles programkínálatával érvel maga mellett, és azzal, hogy nincs más szórakoztatóipari cég, amely remek filmeket és műsorokat csinálna ennyi műfajban és országban, széles, kiterjedt, változatos nézőközönségnek.

Március végén a Netflixnek 232,5 millió fizetős ügyfele volt. A hirdetőkkel új típusú reklámokat dolgoznának ki, olyanokat, amiket csak digitális szolgáltatáson lehet (például egy 30 perces reklám több napon át menne ki, új részeket felfedve a történetből, amikor valaki Netflix-műsorra kapcsol). Tévén ez nem lehetséges, mert az emberek nem csak egy csatornát néznek, mondja a Netflix.

A Netflix egyébként élő rendezvényt szeretett volna, de tüntetések bojkottálták volna ezt, ezért virtuális eseményre váltottak.

Azóta történt

Előzmények