- DIGI kábel TV
- Netflix
- Aliexpress tapasztalatok
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Rendszergazda topic
- Hálózati / IP kamera
- Google Chrome
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
ha a két nyilacska tövében lévő négyzetet ragadod meg, akkor mind a két tengely mentén tod mozgatni.
Ment.: grat, nálunk műszkomm. tök nagy kammer tárgy volt, elsőre átmentem egy 3assal...asszem ez volt a legjobb jegyem egész fősuli alattAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
k.t.a.
senior tag
Ha kijelölted a vertexet, és kiválasztottad, hogy pl mozgatni szeretnéd, akkor a menüsor alatt az ikonok között (kb középen, első harmadban), van egy olyan ikon amivel azt választhatod ki, hogy hol legyen a kontrol pont. Három dolgot lehet kiválasztani, ajánlom a középpontot. Ha az mégsem felelne meg egy másik esetnél, akkor javaslom az utolsó lehetőséget, mert ebben az esetben a mellette (balra) található legördülő listából tudsz egyéb lehetőségekből választani. Ezek közül meg a PICK-et ajánlom különösen, mert ilyenkor egy objektumra kattintva a nézetablakban, azt veszed fel referenciának (kontrol pontnak). A create panelen a helper részlegnél van olyan hogy point, ez tökéletesen alkalmas arra, hogy pl egy külső forgatási középpont legyen, vagy egy olyan pont aminél fogva tudsz nagyítani/mozgatni/stb. Bocsi hogy nem vagyok túlságosan konkrét, de az XP-m most adta meg magát, és így csak fejből tudom mondani, hogy mi hol van a 3DSMAX-ben. Azért remélem érthető volt.
-
k.t.a.
senior tag
Mindig jobb ha az ember magától jön rá valamire. Ami még ebbe a témába tartozik, és érdekes lehet az a snap és az align. Ezekkel lehet pontosan illeszteni. Valami olyan ikont keress (ahol az eddigiek is voltak) amire az van írva hogy 3D vagy 2.5D vagy 2D, ezzel játsz el ha még nem ismered (jobb gombot is próbáld ki rajta). Az align meg olyan, hogy valamit kijelölsz aztán rányomsz az Align ikonra, majd egy másik testre, és a bejövő ablakban be tudod állítani, hogy hogyan igazítsa az elsőt a második testhez. Illetve ami még hasznos az a Pivot pont változtatása. Eddig is hasonlót magyaráztam pl a PICK esetén, de ha kijelölsz egy testet és jobb oldalt a panelen (ahol a létrehozás meg a módosítás fülek vannak) asszem a hierarchy panelen van egy olyan gomb hogy 'affect pivot only' vagy valami hasonló. Ezt benyomva az adott modell pivot pontját tudod elhelyezni. Ha elhelyezted a pivotot ahova szeretnéd, akkor kikapcsolod a gombot és kész is. Ez azért fontos, mert ha pl forgástestet készítesz (pl váza, pohár, oszlop, stb), akkor a spline-t a pivot pontja körül forgatod el. Vagy ha a scatter módosítót használod, mondjuk ahoz, hogy egy felületen fákat helyezz el, akkor is a pivot alapján igazítja a felületre a fákat, tehát érdemes a pivotot a fa gyökerének közelében elhelyezni.
-
k.t.a.
senior tag
A régebbi verzióknál előfordult nekem is ilyesmi OpenGL alatt, de a 7-es óta nem. És azóta DirectX-el használom, hogy a mat editorban a DX shader-eket lehessen használni.
Szerk.: Vagy régen DirectX alatt szemetelt, és azért használtam OGL-t, már nem emléxem pontosan. Most MAX9 és DX9.
[Szerkesztve] -
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Beats Fit Pro MK2F3ZM/A
- IGAZI ERŐMŰ! Lenovo Thinkpad P15s, i7-10610U, 32GB/1TB, NVIDIA, FHD/IPS, garancia!
- Apple Airpods Pro 1 generáció mwp22zm/a
- Samsung Galaxy S23 128gb - Makulátlan, akár beszámítással
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN