- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
- Proxmox VE
- Jelszókezelők
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rayyy
senior tag
Ilyen világ-koordináta állításról nem tudok, de ha leraksz egy plane-t x-y-ra, aztán felfordítod x mentén 90 fokkal, akkor extrude-dal ki tudod húzni y irányba... csak nem annyira értem, hogy ez miben segítség.
Kis témaváltás:
Azt már észrevettem, hogy sokan, akik pl. építész programokban dolgoznak és kipróbálják a max-et, keresik a szuperparaméterezett szerkesztést, de sajnos ez nem az a program. Át kell állítani az agyat egy kicsit, itt úgy dolgozik hatékonyan az ember, ha ránézésre olyan a végeredmény, amilyet szeretne, nem pedig mértanilag olyan. Ha leragadsz ilyen részleteknél (amire én is hajlamos vagyok), hogy például a vasalt perem hogy fog illeszkedni az ablakkeretbe, akkor lehet, hogy atompontos lesz a munka, de a renderen senki nem fogja látni a plusz órákat, amiket beleöltél. Egyszerűen beledugsz egy boxot és heló. (Persze ez csak általánosságban igaz.)Minden a legnagyobb render!
-
Rayyy
senior tag
Hát... ezt nem mondanám kifejezetten 3D-s munkagépnek.
Az, hogy a render hogy készül el, nem Max-függő... bár nem tudom, hogy milyen rendermotort használ.
2017-es verziót nem használtam, a 2018-as stabil .4-es verzióra update-elve.
Egyszóval egy instabil gép nem annyira a topik témája... a Max verziókat meg próbálgatni kell... persze a 30 napos verziókra gondolokMinden a legnagyobb render!
-
-
Vesa
veterán
Viewport-ban főként GPU-t zabál, de ezt biztos látja a barátod is, amikor szaggat a mozgatásnál. Rendernél maxolja ki a CPU-t, ahol nagyjából nem létezik olyan, hogy "túl sok/elegendő". A Vray elég jól skálázódik, tehát igazából a minél több mag, annál jobb elv érvényesül. A képen azért van ilyen alacsonyan a CPU usage, mert éppen semmi nem történik amit számolni kéne, és mert nem is zajlik render (ha jól látom).
De minél nagyobb a scene és minél több a textúra, annál több memóriát fog igényelni. Az instabilitást viszont nem valószínű, hogy az okozza.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen