-
IT café
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidkoma
tag
Bár nem autó~, de nemsokára, 15h-tól indul a Le Mans-i 24 órás motorverseny.
Eurosport 2-n megszakításokkal, de közvetítik, illetve a lemans.org-on stream.
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
shteer
titán
Havas eső, SC
Remélem nem ez lesz még 5 és fél órán keresztül
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
És a 8-as Toyota vezet
..szerintem jónak tűnik
-
-
Male
nagyúr
Akik Eurosport Playeren nézték tavaly a 24 órást: visszanézhető verzióban a magyar kommentáros verzió is felkerül belőle (tehát az Eurosport 1 adása), vagy csak a "sima", magyar kommentár nélküli?
(Soha nem tudom végignézni a 24 órát egyben ...viszont a Lanti-féle idősávokban kommentárral nézném vissza, még ha reklámok is vannak benne ) -
Ciccuka
veterán
Le Mans-i 24 órás autóverseny
2019. június 15.Nürburgringi 24 órás autóverseny
2019. június 22.Spái 24 órás autóverseny
2019. július 27.Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Feketelaszlo
senior tag
Nézegettem a rajtlistát - jó kis verseny lehet a 3. helyért az SMP és Rebellion autók között vagy ha valami baj történik az egyik Toyotával akár magasabb pozícióért is, de az LMP1 most nem annyira érdekes kategória.
LMP2-ben ugyan Jackie Chanék uralták a legtöbb endurance versenyt a szezonban, de a Signatech is mindig ott van az élmezőnyben - ez a 2 alakulat magaslik ki most kicsit a mezőnyből, de sokan vannak, érdekes lesz látni, hogy kik érhetnek még fel hozzájuk. Plusz van idén lengyel meg szlovák csapat is, (csehek meg már voltak, úgy hogy mi leszünk az utolsók ebből a blokkból, ha egyszer valakinek összejön) bár őket igazából csak azért említem meg, hátha valaki kelet-európaiaknak szeretne szurkolni. Mindketten Ligier kasznival mennek ami nem tűnik most annyira nyerőnek, a Konopka meg nem is tudom honnan milyen eredménnyel kvalifikálta magát, de azért jó látni, hogy kijutottak Le Mansba.
GT Pro továbbra is a botrányos BoP-ról szól - én erősen Ferrari meg Corvette szurkoló vagyok, s attól tartok szükségük is lesz a szurkolásra, úgyhogy ehhez a kategóriához nem fűzök most még több gondolatot.
GT AM meg azért mókás, mert egyrészt idén lehet megint arra fogadni, hogy Paul Dalla Lana hogyan fogja eldobni a győzelmet (én a klasszikus kavicságyra tippelek a pálya hátsó részén), másrészt meg van egy csomó jópofa versenyszínekbe öltöztetett kocsi, szépen kitettek magukért a csapatok. Nem világos például, hogy az #57 japán csapat Ferrarija nem-e azért ilyen sárgás-zöld színű, mert meg akarták trollkodni az Aston Martint. Egyébként a benne ülő Kimura nevű milliárdos ilyen menő hókocsizásra használja a házi Ferrari gyűjteményét, masszívan jó arcnak tűnik.[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
válasz Feketelaszlo #662 üzenetére
GT Pro része lesz szerintem majd az izgalmas. Remélem az időjárás is változatos lesz majd.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
albert8
addikt
válasz Feketelaszlo #662 üzenetére
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
albert8
addikt
Kicsit off, de esetleg tud valaki infoval szolgáli eurosport playerrel kapcsolatban? Fogja valaki azon nézni? Nincs a közelben TV és laptopon szeretném nézni magyarul.
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Male
nagyúr
Nálatok megy a Player rendesen? Bármit indítanék, azt mondja, hogy ezen a területen nem érhető el ez a tartalom... egy órája még elérhető volt...
Szerk: Megjavult... a következő körben már azt írta, hogy "The content requested is not available. Please try again later. If the problem persists, please contact our customer support team."
Aha, csak az nem létezik[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
Szombat
15:00- Le Mans-i 24 órás futam kezdete (Eurosport 1, végig, mind a 24 óra élőben)Vasárnap
15:00 Le Mans-i 24 órás futam vége (Eurosport 1, végig, mind a 24 óra élőben)Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
-
Vályi Pista lesz a Ejurosporton? Nem tudtok valamit erről?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Misi 007
Közösségépítő
Nagy gratula az 51-es AF Corse Ferrari csapatnak.
-
Ciccuka
veterán
BMW jobban teszi, ha nem versenyez sehol mostanában.
A kategóriájukban 11. és az utolsó beérő 14. hely egyszerűen nevetséges.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Feketelaszlo
senior tag
Nem vagyok BMW szurkoló, de azt hiszem eléggé világossá vált már pár óra után, hogy nem ők tehetnek a tempójukról, hanem a BoP ilyen. GT-ben most úgy lehet versenyben lenni, ha utal a gyártó sok pénzt az ACO számlájára (jelzi a Le Mans-al szembeni szakmai elkötelezettségét). Vagy ügyeskedni kell, mint a Ferrari - az egyik interjúban elszólta magát Calado, hogy ők igazából egész héten a versenytempót gyakorolták (értsd: direkt lassan mentek), mert ha csinálnak egy olyan kvalifikációt, mint az Aston, akkor valószínűleg ugyanúgy megbüntetik őket egy szűkítővel vagy súllyal. Volt 2 gyors típus (Porsche, Ford), a többiek (Ferrari, Corvette, a büntetés utáni Aston) hozzájuk képest kicsit lemaradva közepes teljesítménnyel, meg a BMW akit kiközösítettek. De ahogy lehagyták a többiek a verseny elején élről induló Aston Martint az meg visszatámadni sem tudott elég látványos volt. A Ferrari tényleg csak a ravaszságnak meg a csapat kitartásának köszönheti a sikert, mert a szemét is kinyomták annak a kocsinak - erősen tartottak attól, hogy nem-e lesz műszaki hiba.
LMP1 elég papírforma volt, bár már most vannak konspirációs teóriák, hogy mi volt ez a keréknyomás dolog Lópezék autóján, mindenesetre a 3. helyért tényleg volt jó kis küzdelem az éjszaka, az tetszett, még ha végül nem is a pályán dőlt el, hogy az SMP-é a dobogó.
LMP2 volt az egyetlen teljesen tiszta kategória - tudta mindenki, hogy ezek a csapatok a legjobbak és ők is jeleskedtek. A G-Drive lehetett volna még ott, de volt egy hosszabb kiállásuk így lecsúsztak a többiektől.
A GT Am meg megint egy kicsit műdráma volt, hogy kiállítgatták Keatingéket - ha nem cserélik le a végén azt a fakezű csávót, Bergmeister megeszi őt reggelire. Bár azért meg kell jegyezni, hogy itt is volt rajt előtti BoP változtatás ami a végeredményt befolyásolta, de az amatőr Porsche csapat megnyerte a világbajnokságot, szóval azért nem panaszkodhatnak. -
Interceptor
addikt
válasz Feketelaszlo #683 üzenetére
A Ferrarival kissé képzavarban vagy, a boppal leginkább őket sújtották az elmúlt 1 évben, de korábban is mindig az övéké volt a legnehezebb autó a legkisebb üzemanyag tankkal, ennek ellenére hosszú évekig domináltak a wec-ben és előtte is. Tavaly kezdték el őket jobban a boppal sz*vatni a lefojtott teljesítménnyel ami khatott a végsebességre az egyenesekben ezért bukták el 2018-at. Lehet az egész azért volt, hogy nyerhessen a Porsche végre, gondolom volt egy kis lobbi a háttérben, ahogy a Fordot is valamiért jobban elkezdték büntetni(talán mert mindenki tudta, hogy kilépnek hamarosan). Korábban kiegyenlítettebb bop volt, a legjobb konstrukció nyert általában(Ferrari vagy Corvette később a Ford is a gyors pályákon). Calado nem szólt el semmit, annyit mondott ők nem koncentráltak az időmérőre, hanem a verseny beállításokra gyúrtak, nincs ebben semmi ravaszság vagy sunyiság. A BMW-vel az a baj, hogy a marketing vezetőség kitalálta az M8-ból kell GT autót készíteni ami valójában teljesen alkalmatlan a feladatra. Astonnal kapcsolatban pedig egy dolog az időmérős tempó és megint másik a versenytempó, ezt Tom Kristensen is megmondta. Aston sosem volt erős a wec-ben(ahogy a Porsche sem igazán), mikor igen akkor is a rommá könnyített autóval hozták őket az élre(most is az övéké a legkönnyebb autó 1240kg szemben a legnehezebb Ferrari 1281kg-jával).
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
válasz Interceptor #684 üzenetére
Aston Martin-t a verseny előtt még sújtották egy BoP módosítással. [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
Túl gyorsan: 45 mp, helyett 44.4 mp-ig tartott a tankolás.
Túl sokat: 96 L helyett, 96.1 L-t tankoltakNo comment (és nem a csapatra nézve) !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Feketelaszlo
senior tag
Hát igazából, de - a csapatra nézve (is). Ez egy félrekalibrált tüzelőanyag utántöltő berendezés meg egy hibás méretű tartály - utóbbival egyébként egy másik, Pro-s Ford GT-t is kivágtak. Az előbbire lehet azt mondani, hogy a verseny hevében a csomó egyéb büntetéssel hajszolták bele őket (mikor jött mögöttük a Porsche csavartak egy kicsit az átfolyásán, hogy gyorsabb legyen a tankolás), de ha a tartály mérete nagyobb volt a megengedettnél az közönséges szabályoknak meg nem felelés. Vannak olyan teóriák, hogy a hőtágulás miatt lett nagyobb a verseny utánra, mint előtte a gépátvételen - de akkor megint jöhet a kérdés, hogy az 50-akárhány autóból miért csak 2 Ford tüzelőanyag tartálya lesz nagyobb...Erre már mindenki olyan válaszokat ad magának, ami neki tetszik (ACO+FIA ki akar szúrni velük / Fordék gagyi beszállítótól veszik a tartályt / direkt kicsit túltolták, hátha +100 ml-ért még nem büntetnek, stb.).
Mindenesetre egy tapasztalt és óvatos csapat valószínűleg eleve nem a határra lövi be a tüzelőanyag kapacitást, hanem akár 0,5-1 literrel is alá, hogy tutira ne legyen belőle baj. Egy GT autó ennyi benzinnel az Arnagetól a boxig (se) tud elgurulni, tényleg nem adhatott ez nekik túl nagy versenyelőnyt, de szerintem minden autósportos szakágban DSQ jár a túlméretes tankért, úgyhogy akármennyire is visszakozik a sportszerű énem, ez a kizárás sajnos jogos. Annyit mondjuk egy ilyen zűrös döntés után megtehetnének a szervezők, hogy az összes csapat műszaki ellenőrzését nyilvánosságra hozzák (elég sok széria van, ahol ez már rutin), hogy látszódjon: igen, a Porsche meg megfelelt, de sehol nem találom, hogy ilyen felülete lenne online a Le Mans-nak. -
Interceptor
addikt
Gondolod nyernek ha nem így van? Túl nagy volt a különbség az időmérős és a versenyben mutatott teljesítményük között. Amúgy a verseny első 7-8 körében még megvolt a tempójuk, később már nem.
(#686) Ventur@: sajnálom őket, bár ha hibáztak akkor nincs mit tenni, bár utólag szerintem nem korrekt így elvenni a győzelmet, főleg ha nem is jutottak igazi előnyhöz.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
emre
veterán
Talán itt is érdekel pár embert.
Walter Csabi nem tudom hányszoros kategóriagyőztesként a hétvégén indul Nordschleifén az ADAC 24 órás versenyén egy GT3-as Porsche-val. És a Speedzone csatornának is lesz néhány (3-4) élő bejelentkezése a futamról a Laptiming youtube csatornájukon.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
emre
veterán
Walter Csaba:
Véget ért a 2. időmérő edzés is. Szerencsére tudtam javítani a köridőn, bár még közel sem vagyok elégedett. Mindenesetre a kategória vezető helyén várom holnap a rajtot... 😁
Kövessetek holnap is, drukkoljatok csapatunknak!
24h Nürburgring 2019 - rajt 15:30, szombat
Rajtszám 49, kategória SP8Holnap 14:30-kor ÉLŐBEN jelentkezünk a rajtrácsról a Laptiming YouTube csatornáján, sok-sok érdekességgel.
Tartsatok Janival, BZ-vel és velem.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ciccuka
veterán
Az az érdekes, hogy sehol nem írnak rólunk a médiában még a formula.hu-n sincs kint semmi.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
emre
veterán
Ez nem egy kommersz verseny, ezt csak a fanatikusok, autó és motorbuzik követik és nem a médiának szól. Olyan mint a Man tt, North West 200, Macau Gp, vagy mint a GoodWood Festival of Speed
Tehát amíg valamiről nincs "normális" tv közvetítés nem is érdemes reménykedni hogy háttéranyagot fogunk róla találni az írott médiában.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Enton
addikt
Tévedés ne essék. 24h csak egy van per év a többi verseny csak 4-8 órás VLN név alatt fut és az pálya is kicsit máshogy van variálva t1-től.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Hálózati / IP kamera
- NASCAR
- Büszke apukák és anyukák topikja
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HBO Max & OD topic
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...