Marketingdíjak hazai honlapoknak

Az Internet Marketing Klub és a Magyar Marketing Szövetség ismét díjazta a legjobb honlapokat Magyarországon. A pályázatra idén 145 jelentkezés érkezett be, mely közel háromszorosa az egy évvel ezelőtti verseny regisztrációinak.

A pályázat célja elsősorban az volt, hogy felhívják a figyelmet a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A kiírás szerint a domain nevek több kategóriában is jelölésre kerülhettek. A cégek többsége a Kereskedelem, Márkasite, Média, és Szolgáltató kategóriákban indult. A zsűri két kategória összevonásáról döntött, itt a díjat a Márkasite kategóriában ítélte meg. Az Év honlapja 2005 díjazottjai automatikusan résztvesznek az eFestival-on is.

2005-ben a zsűri a következő honlapok díjazása mellett döntött:

  • Egészségügy kategóriában: hazipatika.com
  • E-marketing megoldások (banner): Kirowski Rt./ Blikk
  • Kereskedelem kategória: groby.hu. (Itt a következő szempontokat vizsgáltak: kereskedelem, tevékenység, felhasználhatóság és navigáció, interaktivitás, design, ügyfélszolgálat, információk mennyisége és frissessége)
  • Kormányzat és települések kategóriában a magyarorszag.hu nyert.
  • Kultúra kategóriában a muveszetekpalotaja.hu az első.
  • Márkasite kategóriában az unicum.hu a győztes.
  • Média kategóriában a www.fn.hu került a fő helyre.
  • Nonprofit kategóriában első a coffeecup.hu.
  • Oktatás kategóriában a felvi.hu-t díjazták.
  • Szolgáltató kategóriában egy banki oldal a cib.hu nyert.
  • A zsűri Különdíjra érdemesnek találta a következő honlapokat: cigartower.hu, emos.hu, globalplaza.hu, slagerradio.hu, adriatica.net.

Azóta történt