A Vodafone Magyarország az IT café kérdésére megerősítette, hogy jelenleg nem lehet használni az online ügyfélszolgálatot. A tervezett karbantartási munkálatok ideje alatt az online ügyintézés szünetel, erről az alábbi kép tájékoztatja a felhasználókat.
A karbantartás várható időtartamával kapcsolatban későbbi tájékoztatást ígért a vállalat. Amint megtudjuk, mikor lehet újra igénybe venni az online felületet, frissítjük hírünket. A karbantartás ideje alatt telefonon és a személyes ügyfélszolgálatokon intézhetik ügyeiket az előfizetők.
Frissítés: a Vodafone sajtóosztályán elmondták: az elmúlt napokban karbantartási munkálatok miatt átmenetileg nem volt elérhető az online ügyfélszolgálat, a Netinfó, az E-számla, valamint a Mobil Vodafone alkalmazás. Péntek kora délutántól újra használhatók azonban az online szolgáltatások. A szolgáltató automatikusan május 13-ig meghosszabbítja azon előfizetőik számlafizetési határidejét, akiknek a befizetési időpont eredetileg május 4-e vagy május 8-a volt. A Vodafone elnézést kér az érintett ügyfeleitől a kellemetlenségért.