A Google reklámszakemberei csöndesen teszik a dolgukat, építgetik a Google Glass mögötti információbázist, illetve a kereskedelmi forgalomba hozatalalra készítik fel a terméket. Jelenleg még viszonylag kevés okosszemüveg járja az utcákat, azok is főleg az Egyesült Államokban találhatóak meg, azonban néhány alkalommal már volt probléma az eszközök felhasználását illetően.
Mivel a szakemberek és laikusok jelentős tábora egyaránt aggódik az adatvédelem miatt, a Google létrehozott egy kellemesen könnyed stílusú, mégis alapvetően a korábbi tapasztalatokra és a rengeteg kritikára reflektáló információs mikroszájtot.
Sikerült alaposan körbejárniuk a témát, a techóriás sajtóosztályán eltalálták a megfelelő arányt a humor és a tényleges információközlés határán. Az egyik kedvencem például, a Hogyan ne használd szekcióban található:
A Google Glass egy darabka technológia, szóval próbálj rá általánosságban így gondolni. A vizisí, a bikarodeó, de még a ketrecharc sem biztos, hogy a lehető legjobb ötlet az okosszemüveggel a fejeden.
Nem javasolják egyébként sem éttermi vacsorákhoz, sem azokban a szituációkban, amikor a glasstalanok körbeállnak és nem hagynak bennünket békén a kérdéseikkel. Erre a Google szerint a megoldás az, ha türelmesen mindenkinek elmagyarázzuk, hogy mi mire jó, esetleg át is adjuk a szemüveget kipróbálásra.