Hirdetés

A Facebook utánad megy a boltba is, ha vásárolsz

A vállalat új és korábbi fejlesztéseket kapcsolt össze, hogy még több hirdetőt vonzzon a közösségi oldalra. Lehetőség van offline követésre is.

A Facebook a múlt héten három hirdetési újítást is bevezetett, hogy a potenciális hirdetőket magához vonzza, illetve a meglévőknek újabb eszközöket adjon. Az igazi újdonság az, hogy más nagy internetes vállalatokhoz hasonlóan most már a Facebooknak is vannak olyan eszközei, melyek összekapcsolják a felhasználók online és offline tevékenységét.

Hirdetés

Az első megoldás a boltkereső (store locator). Ez ismerős lehet a Google Térképből vagy a keresőből: ha a kereskedő tartalmat, hirdetést helyez el az oldalon, megjelenik mellette egy térkép az üzlet fizikai helyét mutatva, illetve egyéb információk is, pl. cím, nyitvatartási idő, telefonszám, weboldal, valamint egy becslés, hogy az adott bolt a felhasználó tartózkodási helyéről mennyi idő alatt érhető el.

A második funkció a „boltlátogatás-számláló” (store visits), melynek segítségével a hirdető megtudhatja, hogy a lokális online hirdetés megtekintése után hány ember ment el az üzletbe.

A harmadik a legérdekesebb fejlesztés, az Offline Conversions API, mely egy komplex eszköztár, és arról tájékoztatja a programhoz szerződéssel kapcsolódó kereskedőket, hogy hirdetési kampányaik milyen hatásfokot értek el a Facebookon, vagyis milyen következménnyel jártak (bolti vásárlás, ügyfélszolgálat megkeresése stb.).

Azóta történt

Előzmények