Kiderült, hogy kiknek köszönheti a sikerét a Disney+

A Disney ügyvezetője szerint a streamingsiker azoknak a háztartásoknak köszönhető, amelyekben a felnőtteknek nincs gyermekük.

Egyre nagyobb az érdeklődés a streamingszolgáltatások felé, még úgy is, hogy a szektor és a kínálat meglehetősen töredezett.

A Paramount+ indulásakor derült ki, hogy egy etalont jelentő amerikai háztartás immáron ötnél több streamingszolgáltatásra is hajlandó egyidejűleg előfizetni. Persze a kisebbek hosszú távon nehezen rúgnak majd labdába a legnagyobbakkal szemben. Utóbbiakhoz tartozik a Disney+ is, amely bár csak 2019. novemberében debütált, igen gyors növekedést produkált, és az elemzői, valamint vezetésen belüli várakozásokat is felülmúlta.

A Disney nevéről általában a családi szórakozás jut az emberek eszébe, a Disney+ pedig már január 2-án 94,9 millió előfizetővel rendelkezett globális szinten. Bob Chapek ügyvezető most azt is elárulta, hogy kiknek köszönhető ez a nagy siker.

Chapek állítása szerint meglepően nagy érdeklődésnek köszönhetően szárnyal a Disney+, ezt pedig azoknak a felnőtteknek köszönheti, akiknek nincsen gyermekük. A 94,9 millió előfizető több mint fele él olyan háztartásban állítólag, ahol nincs gyerek. Chapek szerint ez a vártnál magasabb arány, és nem ismerték fel, hogy a szolgáltatásuk a családokon kívül mások számára is ekkora vonzerővel bír. Éppen ezért a jövőben sokkal szabadabban gondolkozhatnak a tartalmaik természetét illetően, tette hozzá.

Chapek egy éve irányítja ügyvezetőként a Disney-t, és ez idő alatt a streaminget tette elsődlegessé a cég számára. A 2024-es pénzügyi évük végére összesen (a Hulu és ESPN+ megoldásokkal együtt) 350 millió előfizetőre számítanak a streamingszolgáltatásaikban.

Azóta történt

Előzmények