Új hozzászólás Aktív témák
-
tsiga18
tag
válasz bringasisti #15879 üzenetére
A képek alapján szerintem a csomagtérajtó kuka, illetve a bal első és jobbhátsó kerékíveknél nagyon gatya
-
halhatatlan
aktív tag
válasz bringasisti #15889 üzenetére
kiflex-elek minden gyári számot amit megtalálok!
-
halhatatlan
aktív tag
válasz bringasisti #15894 üzenetére
értem és köszi! most végképp nemtom mit kezdjek vele!
egyébként aztmondták nem lopott, csak a saját skodájukban cserélgették össze vissza a motorokat valamikor régen! azért maradtak meg! de ez igaz is mert tényleg áll ott pár skoda kasztni szétrohadva. -
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15906 üzenetére
Ezt spec. tudom, szedtem már szét ilyet, volt egy 105 skodrim, cseréltem benne vagy 5x motort.
[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15908 üzenetére
Útszélén csináltunk motorgenerált, hengerfej parkolással jártunk, + hengerfej a csomiban, nem vicc!!!
a csoda csak a skoda
-
Kisbatyu75
tag
válasz bringasisti #15911 üzenetére
A hátsó ajtót megnézem, ha lehet állítok még rajta.
Az első ülésnél használunk gumi szőnyeget, reményei szerint a lábbal behordott vizet az megfogná, és sajnos mindkét oldalon nedves. Én attól tartok, hogy vagy az ajtónál folyik be, és meg be a szőnyeg alá, vagy a szélvédő kédernél szivároghat át, még azt is olvastam valahol, hogy a fűtőradiátor is szivároghat. Igazából arra kérnék tippeket, hogy melyik hibalehetőséget hogy tudom kiszűrni?
Hangszigetelő szőnyeget lehet kapni? Nem lehet kiszárítani és visszatenni?
Ajtó szigetelésnek mi a neve, milyen néven kérjem a boltokban?mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15930 üzenetére
Hmm, végülis lehet!
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15935 üzenetére
Hát,igen. Komoly munka,de megéri. Így nem csak a lábak újraforrasztása van megoldva,hanem a nyomtatott átvezetők esetleges keresztrepedése is ki van iktatva,ami miatt elakad az áram.
Nálam,az előző tulaj,gondolom,mikor tette be, visszaerőltette a helyére a már egyszer begyógyúlt biztiket és a túlsó felén meg levált a nyákról a forrasztott pötty.Maga a láb meg ilyenkor már nem érintkezik a réz vezetővel.
Nekem olyan szinten el voltak válva a lábak,hogy szó szerint mozgott a helyén a biztosíték tartó sor. -
vil59
tag
válasz bringasisti #15937 üzenetére
Igen,épp ezt akartam írni, hogy igazán tehettek volna bele vastagabb nyáklapot, vagy biztosabban rögzíteni,behajlás ellen.
Mindenesetre köszi a képet.Olyan mint egy vizsgamunka.. Legeltettem rajta a szemem..
Amúgy meg érdemes a Favoritokban, 15 évente,ha mást nem, megelőzésképp,átforrasztani a lapot. ::😁[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15939 üzenetére
Ezek szerint neked nem késes biztik vannak bennt, hanem a hengeres fajta? Most így látatlanban nem tudom melyik,de nekem is el van kicsit deformálódva a hőtől maga a biztitartó műa. foglalat valamelyiknél.Igazából ez nem is tartó,hanem csak egy rés,hogy könnyebben be lehessen találni a fogadó nyílásba és gondolom a légszigetelés miatt. De ez nálam nem jelent problémát, mert a biztosíték két kése egy-egy fém 'V' profilba illik bele és ennek a meghosszabbított lábai vannak a túlsó oldalon a fóliára forrasztva. Ezért, ha melegedne és torzulna ez a körülötte lévő műanyag ház, attól még a biztosíték érintkezésem fémes marad.
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15941 üzenetére
Így,a kép alapján már értem. Megolvad a piros műanyag a fém érintkező alatt,kitüremkedik és leszigetel.
A ventilátort /mindkettőt/ külön-külön biztire kellett volna tenni, mert nagyfogyasztók..[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15944 üzenetére
Nem lehet késes biztisre cserélni a táblát? Az enyém már olyan, forman '94-es.
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15946 üzenetére
Nekem a Forman elött hat évig volt 120-asom.
83-as kiadású. Ott még hengeresek voltak a biztik és előfordult,hogy cserélni kellett. Az viszont feltűnt akkor is,-most, hogy szó került róla-, némelyik bizti lötyögött a két érintkező között. Akkor,ezek szerint ott is ez volt a baj. Mármint, hogy melegedtek és olvadoztak a biztik.Mivel a két érintkező tüskéje összenyomta,már nem volt meg a feszítő erő, emiatt szinte kiesett magától a helyéről.
Csak azt nem értem,miért nem hőre keményedő műa. - ból, vagy esetleg bakelitből készítették a bizti hengerét?[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15949 üzenetére
Igen,mint ahogy a régi villanyóra porcelán biztosíték is eltűnt, helyette kismegszakítók lettek..
-
mcfly72
tag
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15952 üzenetére
Gyári meghatározás szerint, ha elkezd folyamatosan világítani,akkor még elvileg 5 liter van a tankban.Én, vagy két éve cseréltem.Többször betettem az újat és jó párszor ki is kellett vennem, többszöri kis mennyiségű mennyiségű tankolás után. Ugyanis meg kellett hajlítgatnom az úszót tartó hosszú huzalt, mert mielőtt megvettem,szállításkor megnyomódott és elgörbűlt. Emiatt hamis benzinszintet mutatott.
Utána visszamentem, ahol vettem,megnéztem egy másikat,az meg ellenkező irányban volt ferde.
Tehát láttam,hogy nem mér hitelesen.Végűl is csak úgy tudtam magamnak behitelesíteni,hogy teljesen kifogyasztottam a tankot,de még így is a piros sáv közepén volt a műszer mutatója.Ezután flakonból beletőltöttem öt litert. Majd,kb. 10mp.-es motorbeindítások után, újra és újra ki szedtem a szintmérőt és hajlítottam a huzalon annyit,míg aztán visszacsavarva, beállt a mutató a piros sáv tetejére. Mikor evvel végeztem, újból ki,mert mostmár,hogy a pontos mérés rendben volt,be kellett állítani az ellenálláscsúszkán, a kontroll izzó bekapcsolási pontját. Én ezt levettem kb két literre,mert nagyon zavaró volt,főleg éjszakai vezetés közben, hogy ugyan volt még a tankban 15 liter,de egy erősebb jobbkanyarban,mindig be-be villant a visszajelző sárga lámpája.
Egyszóval, meg lehet szenvedni, mások hanyagsága miatt.. -
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15956 üzenetére
Megtörtént.....
Amúgy nekem mindíg van benya a csomiban,sokat vágok fát,kaszálok Stb....
párszor jól jött már a skodriba a is!😁[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15956 üzenetére
Igen,igen. Valóban találomra gyártották le,mert ha van benne 10 liter,üres tank után beletéve, akkor kb.12-15-öt mutat.Minél több van benne, annál többet mutat. De az alja 5 liter,nagyjából pontos.
Amúgy is az a lényeg
Mivel az eredeti szintjelzőm a valós értéket mutatta,ezért nem az óra a hibás.Valószínű,hogy ennek eltérő a csúszkatekercs ellenállása. -
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15963 üzenetére
Köszi! Holnap felhívom.
Itt Miskolcon ,ahol minden skodáscuccot szoktam venni, közölte a tag,hogy már ezt nem gyártják!
Van egy oldal,:coolauto, itt van egy féle ilyen gumi, a keresőjükbe: univerzális kábelátvezető gumi!
Szerinted ez jó lenne?[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
Alidoki68
újonc
válasz bringasisti #15961 üzenetére
Kedves bringasisti!
Minden rendelkezésre áll, műszerem is van.
Csak az előtte tapasztalt jelenségek miatt aggódom, hogy a motortérben már szinte minden kapcsoló mást is kapcsolt. Lehet, hogy a biztosítéktábláján átforasztása lenne a megváltás, várom is a jobb időt, de addig is közlekednem kellene valahogy.
Köszönöm, Alidoki -
Alidoki68
újonc
válasz bringasisti #15961 üzenetére
Bocsánat, az utastér műszerfal kapcsolóira gondoltam. És már a relék állapota is követhetetlen számomra.
Régebben egy kis ütés a kesztyűtartó alá viszahozta a világítás aztán jött, hogy menet közben -nyilván a rázkódás miatt- ment el sokszor.
Lehet, hogy ott már egy csomó kontakthiba, repedés kialakult. -
Alidoki68
újonc
válasz bringasisti #15972 üzenetére
Sziasztok!
Most szemrevételezem a hátsó világítótestet. Sajnos kezd összeállni a kép!
Pl. a bal hátsó lámpa zsinórja a kaszniban felfelé kanyarodik és elképzelhető, hogy pl. az ablakfűtéssel lett összehozva. Ez magyarázná azokat a "parajelenségeket" hogy az ablakfűtés kapcsolgatására miért gyulladt fel a tompított. És ezért lehetett, hogy amikor a világítás direkt áramot kapott, a kapcsolótáblán több relé is össze-vissza kattogott. Sakk-matt.
Innentől kezdve egyértelmű, hogy ha indul a jó idő, akkor újrahúzok minden kábelt, átforrasztom a nyomtatott áramköröket.
Addig viszont lekötöm a világítást, kiiktatom a "felesleges reléket" és bízom a legjobbakban!
A kapcsolási rajzokat is köszönöm, úgy remélhetőleg jobban eligazodom!Mindenkinek jó hétvégét és pihenést kívánok!
Üdv: Alidoki
https://www.youtube.com/watch?v=VM6okCQbsoQ
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15972 üzenetére
Hívtam a megadott számot, nincs nekik sem!😬😕😈
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15975 üzenetére
Vettem egy ilyesmit, talán jó lesz! Mágust rég láttam itt!
a csoda csak a skoda
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15979 üzenetére
Igen, olyannal megütöttem, nuku.
Nem, nem balmenetes, rápróbáltam azért arra is.
Most épp a fabia fékeivel szenvedek.
Nyugtassatok már meg, hogy a féknyereg rögzítésénél nem kell minden istenharagját menetrögzítőzni, igaz?A féktárcsa rögzítőcsavarja, ez a kis lepkefingnyi csavarka is be volt kenve vele. 1 oldalt 1 órán keresztül szedtünk ki. (bénázás level 99)
Gázlámpával melegítettük, telefújtuk csavarlazítóval.A féknyereg rögzítő csavarjai meg imbusz, természetesen, és reggel még nem volt krova fejem, a hagyományos imbuszkulcs meg szó szerint elcsavarodott.
Este 2x is visszarohantam krova fejes imbuszt venni, mert egyszer magamat ejtettem át azzal, hogy nem 7-es, utána meg azért, mert a másik oldalon a fékcső tök útban van, így olyat kellett vennem, amiből hosszú imbusz szár lóg ki.
Hoztam a formámat. (4 csavar / oldal? Áh, 1-2 óra alatt megvan tokkal-vonóval; Ja, hogy minden csavar nyakig menetrögzítős?!)
Ja, és a töltésjelző lámpa ma este ismét életjelet adott :-)
[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15989 üzenetére
Tehát mégiscsak kell!
Vagy összedrótozom a rugót , összenyomott állapotába, és utána szedem ki, vagy nem jól gondolom?[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15995 üzenetére
:-(
A tárcsafék rögzítő csavart gondolom fúrhatom ki, igaz?
Utána meg - ha nagyon precíz akarok lenni - menetmetsző? áhh...! -
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15997 üzenetére
Na, mármint, hogy a fele beletört rögzítőcsavar ottmaradt a furatban, arra értem.(Fej nélkül)
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15999 üzenetére
Okés, akkor holnap összerakom a normális odavaló csavarral, aztán szpátyi! Mehet a menet!
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16003 üzenetére
Emlékszem,egy nagy satuba fogta be valahogy ezt a kiszerelt egységet.Nem használt összehúzót. Azon imádkozott,hogy leeresztésnél beletaláljon a szár,a rögzítő furatba. Mondjuk nálam ez a felső rugótányér teljesen át volt szakadva. Olyannyira,hogy mikor haladtam egyenetlen úton,akkor a toronyház tetején függőlegesen ki-be járt a leng. cs. szára,vagy öt centit. Lelökte a porvédő gumiharangot is.
A gátló nem lett cserélve,csak kapott egy új felső rugótányért.[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16003 üzenetére
Mikor az egész már kint van, a gátlót szét tudod húzni annyira,hogy összerakd az egységet, aztàn a helyére igazítod, alul bepászítod a gátló alsó csavarját, utána egy külön olajemelővel rásegítesz annyira, hogy a felső cuccokat rárakd, és gyakorlatilag megvagy!
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16006 üzenetére
Speciális nem, csak a kulcsok, plusz egy kis krokodil vagy olajemelő, még a rúgott sem kell összekötni vagy húzni.
Annyi, hogy mikor buktatod ki az egységet a helyéröl le kell taposni a fékdobot (asszony, haver, szomszéd....) - - - -mert te ugye igazítod ki fekve- - - - és visszarakásnál is![ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16010 üzenetére
Ez a csávó csak co- val dolgozott, vagy ez valami extra eljárás co- val? Igazából én csak bontottam, meg ilyesmi.
Na meg a tedd ide tedd oda, hozd ide vidd oda munkaerő voltam! De ha elmondod mi az talán tudni fogom ismerem-e!a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16012 üzenetére
Ja! Rákerestem én is, ilyen neki nem volt. Szerintem nem nagy vaszisz ezzel dolgozni, tényleg nem is húzós az ára, gondolom a huzalnak az!
a csoda csak a skoda
-
flakongili
újonc
válasz bringasisti #16016 üzenetére
Köszönöm
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16030 üzenetére
Ilyenem van/szűrő/ a szívócsonk végén is van, oké!
Tömítő nem jó, mert rongálja a fűtést, eltömítheti a radiátor kisebb járatait!
De mindez nem befolyásolja a gőzös füstöt, nemde?a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16032 üzenetére
Ok! Meggyőztél! Megyek veszek, melyik kút forgalmazza?
a csoda csak a skoda
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #16032 üzenetére
Szerintem ha valahol folyik a hűtőíz, akkor meg kell keresni és megjavítani. Ezek a szerek eldugítják a hűtőt és nyáron majd azért fog menni a sírás, hogy melegszik.
Fűtéscsap, fagydugók, vízpumpa, cső csatlakozások, hűtő és fűtés hőcserélő. Ezeket átnézve ha minden száraz, akkor a hengerbe megy a víz és elégeti. Ilyen egyszerű. MEg kell javítani, nem feltölteni trutymóval, hogy aztán még ki sem lehessen mosni.
Hűtő alsó sarkai nem nedvesek?
Vízpumpa nem ereszt?
Fűtéscsap alatt száraz a tűzfal?Ezekre a kérdésekre kell megkeresni a választ, nem töltögetni és várni, hogy majd megjavítja a folyékony autószerelő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #16035 üzenetére
20 perc egy hűtő csere, biztos mindenkinek van ismerőse fűtött garázzsal.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #16038 üzenetére
Én is panelban lakom, de van itt közel mélygarázs(parkoló). Első óra ingyen utána 1€/óra. Mindig meleg van lent.
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16044 üzenetére
Akkor te is megjártad már evvel a hadak útját..
Én hosszú évekkel ezelőtt cseréltem sortömítést,emlékszem, vissza kellett vinnem cserére,mert egy helyen kb. 2mm.hosszan hiányzott róla a piros szigetelő perforáció.
Egyébként,ahol benyilaztad a szivárgásod helyét,ott és a másik oldalon van egy-egy fagydugó. Vagy csak az egyik felén. Nekem mindegyik fagydugóm vakrozsdás volt akkoriban,úgyhogy nem sajnáltam jól kikenni zsírral.Úgy tudom, ez a kupak nem alu,hanem vaslemez. -
vil59
tag
válasz bringasisti #16046 üzenetére
Ja,értem. Ahol összeforr a két fél öntvény. Lehet, hogy zárványos maradt ott,vagy valami kosz kerűlt oda és magába zárta,nyomás alatt meg átlyukadt ez a meggyengűlt fal.
[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16050 üzenetére
Ezt tudom, de ismerem az autóm, mint mindenki, észreveszem ha nem olyan mint szokott lenni! Ezzel vagyunk így egy páran gondolom?
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16058 üzenetére
Ok! Kinyomtatom,kívágom😀! Ilyenem nincs, majd csak kiszedem valahogy!
Köszi!a csoda csak a skoda
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #16060 üzenetére
Lehet, hogy olcsóbban (és gyorsabban) kapsz komplett önindítót használtan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen