- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agro
senior tag
Nem tudja valaki véletlen, hol tudnék vásárolni és kb mennyiért (akár használtan is) Hotspot Zsebwifit? Voda honlapjáról számomra csak annyi derűlt ki, hogy csak előfizuval elérhető.
-
Agro
senior tag
válasz Studi22 #13979 üzenetére
Ezet a márkaképviseletek a többi csak viszonteladó
Allee Bevásárlóközpont
Október Huszonharmadika utca 8-10
1117. BudapestARÉNA PLAZA
Kerepesi út 9.
1087. BudapestDUNA PLAZA
Váci út 178., II. emelet
1138. BudapestEUROPARK
Üllői út 201., I. emelet
1191. BudapestMAMMUT I. BEVÁSÁRLÓKÖZPONT
Lövoház u. 2-6., II. emelet
1024. BudapestWEST END CITY CENTER
Váci út 1-3., I. emelet
1062. BudapestBÉKÉSCSABAI MÁRKAKÉPVISELET
Andrássy út 37.-43. (CSABA CENTER)
5600. BékéscsabaDEBRECENI MÁRKAKÉPVISELET
Piac u. 23.
4025. DebrecenEGRI MÁRKAKÉPVISELET
Törvényház út 4. (AGRIA Park)
3300. EgerGYŐRI MÁRKAKÉPVISELET
Baross G. u. 31.
9022. GyőrKAPOSVÁRI MÁRKAKÉPVISELET
Széchenyi tér 8.
7400. KaposvárKECSKEMÉTI MÁRKAKÉPVISELET
Kisfaludy u. 5.
6000. KecskemétMISKOLCI MÁRKAKÉPVISELET
Széchenyi u. 38.
3525. MiskolcNAGYKANIZSAI MÁRKAKÉPVISELET
Zrínyi M. u. 15 Célpont Üzletház
8800. NagykanizsaNYÍREGYHÁZI MÁRKAKÉPVISELET
Nagy Imre tér 1. (KORZÓ Bevásárlóközpont)
4400. NyíregyházaPÉCSI MÁRKAKÉPVISELET
Bajcsy Zsilinszky. utca. 11/1
7622. PécsSZEGEDI MÁRKAKÉPVISELET
Széchenyi tér 3.
6720. SzegedSZÉKESFEHÉRVÁRI MÁRKAKÉPVISELET
Rákóczi út 1.
8000. SzékesfehérvárSZOLNOKI MÁRKAKÉPVISELET
Szapáry u. 25-29.
5000. SzolnokSZOMBATHELYI MÁRKAKÉPVISELET
Savaria tér 1/c.
9700. SzombathelyVESZPRÉMI MÁRKAKÉPVISELET
Óváros tér 1.
8200. VeszprémZALAEGERSZEGI MÁRKAKÉPVISELET
Kossuth L. u. 32.
8900. Zalaegerszeg -
Agro
senior tag
válasz Studi22 #13983 üzenetére
Választ mukibuci commentjében olvashatod. Viszonteladónál tutibiztosra veszem, hogy beterhelik neki a 4700-at a SIM cseréhez, Márkában tapasztalataim szerint ilyen esetekben rugalmasabbak.
De mint kiderült lassítás van a kártyán 14-én majd kiderül, hogy kell e egyáltalán SIM csere
-
Agro
senior tag
válasz kaller1 #13993 üzenetére
Ez esetben ismét pozitívan csalódtam
Mint említettem fentebb "tapasztalataim szerint", mert faterral nem voltak ilyen jó fejek amikor a 2004-es kártyáját leakartuk cseréltetni, viszonteladónál simán beterhelték volna a 4700-at majd átmentük az Europarkba és hip-hop ingyenes lett
-
Agro
senior tag
Sziasztok!
Lehet én vagyok a nagyon amatőr de segítség kéne. Van egy Samsung Monte-om (független). Próbálkoztam beállítani mail fiókokat (net van 500 mega), de csak fogadni tudok a telefonommal. Próbálkoztam Gmaillel, Hotmaillel, Vodamaillel. Minden beállítás jó, próbálkoztam SSL és TSL titkosítással is, de kifelé nem halylandó mailt írni mindig azt írja hogy kommunikációs hiba vagy hogy Vodamail (hotmail/gmail) nem válaszol. Próbálkoztam standardnetes és internetes apn-el is. Elösször azt hittem blokkolja a voda valamelyik portot használtam 587-es (ez ráadásúl a vodamail smtp portja) meg 25-ös portot is. T-s kártyával gond nélkül hasít. Desire Z-n ugyan ezekkel a beállításokkal semmi gond nincs a fiókokkal. 1270-nek fingja nincs róla mi lehet a gond.
Köszi!
-
Agro
senior tag
Én azt javasolnám, hogy írj mailt a vodának. Írd le részletesen mi a bajod, telószámot ÜB kódot hívás időpontját mindent. Elvileg a kimenő hívásokat is rögzítik. Utána kell, hogy nézzenek és ha valóban nem rögzítették a megrendelésed az igény ellenére akkor még kompenzációra is számíthatsz
-
Agro
senior tag
Persze, hogy mástól is halottad hogy késett mert általában az emberek többet beszélnek a negatív élményekről mint a pozitívról, ha pl mindenki leírná ide a fórumra, hogy megkaptam 5-6 nap alatt és nem csak a rossz tapasztalatokat osztanák meg, akkor azzal lenne tele spamelve. Az esetek 80-90%-ban szerintem simán tartják a határidőt. Én eddig 3-szor rendeltem abbol 2-szer pár napon belül megjött és egy eset volt amikor nem volt raktáron és emiatt 2 hét lett.
[ Szerkesztve ]
-
-
Agro
senior tag
Csak azért javasoltam ezt a megoldást, mert egyik kártyás, másik előfizus és bármelyik megoldást választják mind2-nek azonos konstrukcióban kell lennie, kivéve ha nettel rendelkeznek mind2-en
nekem internet easy net kártya van egy Galaxy Miniben barátnőmnek meg Tweet+Bachelor net (100M) egy Galaxy 3-ba hetente 3-4szer szoktuk skypeon 5-10 perceket beszélni eddig egyszer se lassították.
Ugyan ezt a megoldást össze lehet hozni, bár az tény, hogy ha 3G lefedettség nincs akkor szinte használhatatlan
-
Agro
senior tag
válasz Grande Ale #14345 üzenetére
74990 Vitamaxban 500 Huf lebeszélhetőséggel hűség nélkül és 68990 Alap kategóriában 2 év hűséggel. Ha valóban 60 rongy az MM-ben akkor egyértelműen ott kell megvenni. Szerintem valami leértékelés lehet. Van ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
válasz Zirowe #14559 üzenetére
Vörösmarty Mozi Budapest VOROSMARTY
Corvin Mozi Budapest CORVIN
Toldi Mozi Budapest TOLDI
Művész Budapest MUVESZ
Puskin Budapest PUSKIN
ODEON Budapest ODEON
Uránia Budapest URÁNIA
Kino Budapest KINO
Rómer ház Győr ROMER
Krúdy Mozi Nyíregyháza KRUDY
Belvárosi Mozi Szeged BELVAROSI MOZI
TiszapART Mozi Szolnok TISZAPART
Art Mozi Zalaegerszeg ART MOZI -
Agro
senior tag
válasz Barthezz2 #14591 üzenetére
Idézet a honlapról
"Telefonszám: +36702888140
Amennyiben üzletünkben minden munkatársunk ügyfeleink kiszolgálásán dolgozik és hívását így nem tudják fogadni, úgy 1270-es ügyfélszolgálatunkra továbbítjuk azt automatikusan."
Amúgy az esetek 80-90%-ban a 1270-re csörög át. Tehát jobban jársz ha a 1270-et hívod egyből mert azért akkor nem fogsz fizetni. Valamint tudomásom szerint a 1270-en is megtudják nézni a márkák készletét (ez nem 100%-os info)
-
Agro
senior tag
válasz icecave #14593 üzenetére
sajnos ezzel teljesen megértem, hogy miért váltottál szolgáltatót. Én is ugyanezzel a problémával küzködök. Nagyobb városokból kiérve használhatatlan a hálózat.
Hétvégén, Váctól nem messze, Ősagárdon voltam. Még a GPRS is csak kültéri volt.
Ettől függetlenül a szolgáltatásokkal és az árazásokkal teljesen megvagyok elégedve.
Reméljük a legjobbakat és talán 2013-ra lesz rendes hálózat. Addigra neked is lejár a T-s hűséged (ha van) és jöhetsz vissza
-
Agro
senior tag
Ha hiszed ha nem rengeteg hátráltató tényező van hálózat építésnél. Az, hogy a T-nek meg a P-nek jobb a lefedettsége annak tudható be hogy több éves előnnyel indúlnak és ország szerte már telepítettek tornyokat a legjobb helyekre.
Sok esetben az önkormányzatok hátráltatnak vagy a lakosok. Pl nem egy olyan település van ahol a mai napig csak azért nincs voda térerő mert pl a lakosok nem akarnak több randa antennát látni a közelükben.
Sokszor a másik két szolgáltató előre megvásárolja az önkormányzatoktól egy-egy jobb helyre a kizárólagos jogot bármilyen adotorony telepítésére. Természetesen utána a voda is telepíthetne oda, de a kiélezett verseny miatt hatalmas bérleti díjakat számolna fel a T meg a P is.
Nem egy olyan hely van ahol régen volt térerő és most nincs mert például oda építettek a közelébe valami hatalmas ipartelepet vagy vasbeton complexumot.
Elhiheted, hogy a Vodának is az lenne a célja hogy mihamarabb kiépítse a hálózatát a lehető legjobbra, hogy versenyben tudjon maradni. Nem azért nincs ezeken a helyeken térerő mert szarnak rá, hanem mert nem kis összegű beruházásokról van szó és nem kis utat kell megjárni az elképzeléstől a megvalósításig.
Nem feltétlenül a szolgáltató a hibás pl azért se mert budapest-miskolc közt nincs normális lefedettség. Eléggé frekventált környékről van szó. Ezzel a Voda is teljesen tisztában van. Mint ahogy korábbi bejegyzésekből kiderült nem egy ember hagyta ott a vodát amiért ott rossz a térerő. És ők még csak itteni forumozok voltak nem beszélve azokról akik ide nem írnak.
És ezt nem azért írom mert nagyon védeni szeretném a vodát...én is elégedetlen vagyok ezzel a helyzettel, de el kell fogadni a tényt, hogy nem minden esetben a szolgáltató a hibás azért mert neked valami nem megfelelő.
-
Agro
senior tag
válasz icecave #14603 üzenetére
Teljesen érthető a te érvelésed és a Hmura érvelése is és mint említettem nem a Voda védelmében írtam ezt.
Tény, hogy a hálózat finoman fogalmazva gyengébb mint a másik 2 szolgáltatóé, de én a mai napig úgy vélem, hogy a szolgáltatások árazása és színvonala jobb (természetesen erről is lehetne vitatkozni).
Csupán arra szerettem volna rávilágítani, hogy a hátrány ellenére nagyon jó írányba halad a vodafone itt már csak egyedül az idő hányados a kérdéses.
De az tény, hogy én is idegbajt kapok amint kimozdulok Pestről.
-
Agro
senior tag
válasz Panamaboy #14622 üzenetére
a connect roaming úgy működik, hogy külföldön az első megkezdett adatforgalmad után terhel 3200-at és azért cserébe 50 megát netezhetsz ha meghaladod 24 órán belül az 50 megát akkor normál roaming internet számlázás lép életbe.
tehát pl ma délben csatlakozol elösször ausztriába akkor azt szombat délig használhatod fel. Ha szombaton dél után ismét csatlakozol akkor ismét 3200/50 mega
egyébként meg teljesen felesleges a k***a anyázás, ha egyértelműen látszik az előfizetésen, hogy nem ő kérte és a szerződésen se lett a pipa bepipálva, hogy kéri akkor jóvá kell hogy írják. Kérhetsz halasztó hatájú számla panaszt is és addig nem kell az adott számlát befizetni amíg ki nem vizsgálják, ha meg nyitott ciklusban tetted a panaszt még csak izgulnod se kell mert, ha a kivizsgálás elött nem zárják a számlád akkor az első számlában megkapod a jóváírást.
Amúgy meg részben igaza van mukibucinak... minden esetben érdeklődni kell a külföldi árazásak felől, ha tervezel kiutazni bárhova is. Ennek több oka is van:
1. majdnem minden évben de talán minden fél évben változik a külföldi díjszabás.
2. ha olyan telefont használsz ami adatforgalmat generálhat (manapság már szinte minden telefon) FŐLEG BB esetén ami szinte biztos hogy használ adatforgalmat az e-mailek miatt. Egyébként meg BB-n ki lehet kapcsolni barangolás közben az adatforgalmat.
3. pontosan amiatt mert az ASZF olyan rohadt hosszú nem tudnak az ügyintézők mindenről tájékoztatni értékesítésnél, különben minden szerződéskötés 2 hétig tartana.
Abban viszont neked van igazad, hogy ha kéretlenül aktiválták a Connect roamingot akkor a voda hibázott, de ha így van olvashatod feljebb a lehetőségeid.
Addig meg nem beszélhetsz lehúzásról amig nem fizettél ki semmit és nem mondták, hogy nem jogos a panaszod.
-
Agro
senior tag
Csak én tapasztalom vagy más is hogy Budapesten eddig bárhol mértem a sávszélességem (nappal/délben/este) mindig 2-3 Mbps körül mozgok? Most mértem 9812 Kbpst
Ez azt jelenti, hogy nem kell balatonra költöznöm vagy csak én mászkálok olyan helyeken ahol használható?
-
Agro
senior tag
na jó de minden kerületben ahol jártam? Reggel mértem a Lőrincen, Kispesten, most Ferencvárosban. Hétvégén mértem Erzsébeten, a Soroksári Dunaágon. A mérések közül egyszer mértem 560 Kbpst Csepelen 3 napja majd 10 perc múlva ugyan ott újra mértem és akkor már 1576 Kbps.
Részemről ez határozott javulás. Bár még mindig csak pestről beszélünk.
-
Agro
senior tag
én csak azt mondom amit tapasztalok, mérési eredményeim 2 hónappal ezelöttről:
04/14 19:15 373/351 kbps
04/14 19:31 768/261 kbps04/15 15:36 1771/297 kbps
04/15 15:40 988/289 kbps04/25 09:48 972/58 kbps
04/25 10:52 1634/336 kbpsez a mostani méréseimhez képest harmat gyenge
05/31 14:10 4782/254
05/31 14:18 4636/29206/10 15:39 4698/129
06/10 15:50 6117/75806/12 17:32 1536/514
06/12 17:40 1113/3506/14 08:31 5436/2742
Egyszerü mezei userként ez részemről egyértelmű javulás. Az meg, hogy a voda mit vállal az egy dolog, ami engem izgat, hogy az átlag sebességem a duplájára ugrott a napokban. Ennek oka, mikéntje, háttere az hidegen hagy
-
Agro
senior tag
válasz enginev3.0 #14674 üzenetére
-
Agro
senior tag
válasz enginev3.0 #14677 üzenetére
Pontosan
-
Agro
senior tag
válasz zebede #14683 üzenetére
Ha banki részletre vette akkor a bank kifizette a vodának a készülék árát ergó a banknak törleszt nem a vodának, tehát ha nem fizeti a törlesztő részletet a bank megpróbálja majd behajtani rajta. Készülék tiltásra biztosan nem kerül sor, max az ismerősödet rakják bar listára és 5 évig nem vehet fel semilyen hitelt. Abban az esetben pedig, ha az előfizetés számláit nem perkálja akkor se kerül tiltásra a készülék, max az előfizetését korlátozzák.
-
Agro
senior tag
Ha azért nem tudsz igénybe venni egy szolgáltatást mert nem jó vagy régi a sim akkor ingyen kéne cserélniük. Korábbi hozzászólásokban már én jeleztem nálam előfordult, hogy viszonteladónál nem voltak hajlandóak ingyen cserélni, de márkában egyből ment a csere. Ezért én erre a célra a márkát javaslom, de többieknek jobb tapasztalataik voltak viszonteladokról
-
Agro
senior tag
válasz mrlujoak #14735 üzenetére
"ezek sajnos nem a felhasználó érdekeit védő szerződések..."
Szerződés nélkül nem lenne felhasználó. Felhasználó nélkül nem lenne szolgáltató.
Ár emelés és feltétel módosítás mindig mindenhol van és ezzel a joggal minden szolgáltató él és élni fog. Pontosan ezért van kikötve a szerződésekben. Az emberek többsége sajnos ezzel nincs tisztában.
Mindig minden változásban lesz egy olyan réteg akinek az nem felel meg. Van amikor a szolgáltatónak kedvez van amikor a felhasználónak. Ez van. Ezzel sajnos együtt kell élnünk
Magyarországon az a baj, hogy olyan mint fogyasztóvédelem csak névlegesen létezik és az állami kontrol is csak mérsékelt (ami nem feltétlen baj)
Amerikába kell költözni ott még azért is pert nyerhetsz, mert magadra borítasz egy vödör KFC-t és ha azzal leforrázod magad akkor a KFC fizet.
-
Agro
senior tag
A magyarázat teljesen megállja a helyét, de azért olyanra még nem láttam példát, hogy valamely szolgáltató duplájára emelte volna a perc/sms díjakat... Azért szerintem arra felfigyelne a GVH meg még kismillió állami szerv. Ilyen lépést még ilyen ÁSZF kikötések melett sem merne egy szolgáltató se megkockáztatni.
Néhány %os emelésekről lehet max szó...és szerintem ezt még akár az inflációval is simán meglehet magyarázni
-
Agro
senior tag
válasz mrlujoak #14742 üzenetére
Pontosan ezért írtam, hogy ez van, sajnos ezzel együtt kell élni. Az, hogy valaki valamivel nincs tisztában az nem mentesíti a következmények alól.
Itt a különbséget az adja, hogy míg egy multinak van pénze arra, hogy több jogászt alkalmazzon és megkérdezzen egy-egy módosítást megelözően addíg egy magán személynek eszébe se jut, hogy bárkit is megkérdezzen szerződés kötés elött.
Egyébként az ÁSZF-ben nem egy olyan rendelkezés van amit a userek előnytelenként élnek meg, de a szolgáltató nem él a lehetőséggel. Pl.:
Ilyen pl a fogyasztói árindex (infláció). Elvileg minden évben emelhetnének a szolgálatók a perc és havidíjakon, de nem teszik.
Késedelmi kamatot nagyon sokáig nem számolt fel a Voda pedig benne van az ÁSZF-ben évek óta.
-
Agro
senior tag
Na én 2 éve még nem voltam Vodás, úgyhogy ezt a cumit nem szoptam be tőlük!!!
Kösz, hogy ezt megosztottad velem, kicsit változott a megítélésem.
Azért utána néztem az emelést megelözően 1,2 Ft volt még akkor is amikor a T meg az akkori P már réges régen 10-12 Ft-al árazott.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...