Új hozzászólás Aktív témák

  • Hmura

    tag

    válasz Kampó #16894 üzenetére

    Látod, ha nem szolgáltatótól vettél volna telefont, akkor
    közvetlen kapcsolatban lehetnél a szervizzel, hidd el, kicsit
    jobban kapkodnák a virgácsaikat, ha az ügyfél zaklatja őket.

    Próbáld meg a magyar viszonteladót felhívni, és mond el
    ott a panaszod. Eddigi tapasztalataim szerint általában nem
    tudnak arról, mit művel a szerződött szerviz, és nagyon
    nem jó nekik, ha a ilyen húzásokat csinál, mert az ilyen
    hírek rontják az eladásaikat.
    Eléggé gyorsan odacsapnak a szerviznek ilyen esetben.

    A mostani helyzetet (törvényt) egyértelműen nem a fogyasztó
    védelmében alkották meg. Sokkal inkább az ide szemetet eladni
    szándékozó multiknak kedvez.
    Amióta ez a szabály van érvényben, azóta én nem vásárolok
    itthon tartós fogyasztási cikket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák