Új hozzászólás Aktív témák

  • nyuszó

    tag

    Sziasztok! Nem tudom volt-e már valaki hasonló helyzetben.

    Október 29-én vettem egy telefont a Vodafonnál az előfizetésem meghosszabbításával.
    Számomra nem volt olcsó- 50000 Ft - de nagyot csalódtam benne, egyáltalán nem felel meg számomra.
    Samsung galaxy ace típus, nagyon rossz minőségű képet csinál, teljesen homályos. Bárhogy próbálom, nem lesz éles.
    Október 31-én visszavittem, hogy cseréljük ki más típusra, vagy adják vissza a pénzem. Azt mondták, hogy kicserélhetik ugyanolyanra, de pénzvisszaadás nincs, más félére csere nincs. Ha úgy gondolom, hogy hibás, küldjem javításra. Kicserélték ugyanolyanra, de az sem jobb.
    A Vodafone-nál nem létezik-e a vásárlástól való elállás joga?
    Mindezt leírtam email-ben az ügyfélszolgálatnak, 3 napja, minden nap újra elküldöm, de válaszra sem méltatnak. Megvárják míg kifutok az időből és nem tehetek semmit?

Új hozzászólás Aktív témák