- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #291745 üzenetére
Az a baj, hogy a Flat Mount leginkább outikra lett kitalálva, így oda nem is kellett sosem adapter. Pár (váz)gyártó elkezdte erőltetni MTB-re is (pl. Cube), így már kell az átalakító adapter, mert nem fog minden fék gyártó majd külön Flat Mount MTB változatot csinálni (bezzeg MT200-ból van ). Így kellő tapasztalat híján nincs is sok értelmes adapter FM-ra.
A régi IS-ről Post Mountra sem mindegy milyen gyártó melyik fékjéhez rakja az ember, így én is például a Shimano fékhez csak is Shimano adaptert vettem, nem akartam kísérletezni. Amúgy is olcsón kapni akár logó nélkül OEM változatban. Amikor én vettem még nem volt, így nekem 4ezerbe került a Shimano logó. Asszonyéra egy ezresbe került csak. Egyet meg adtak az MT200 hátsó fék mellé.
A gravel terén káosz van még, útkeresés, így van amelyik FM van amelyik PM, bár inkább az előbbi a gyakoribb. De legalább van horror áron GRX FM fék.
nismoka: A Soudal azért lenne nekem jó, mert itt a városomban több helyen kapni és olcsó. Viszont idegesítő lenne a gyakori kenés. Igaz este ráérne a csöpögtetés, lenne ideje megdermedni reggelig.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #291752 üzenetére
Ertem, koszonom. Lehet valahol a ketto kozott lesz az igazsag akkor
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #291760 üzenetére
Igen, pont ez tortent ma, mentem folfele 24 fogon asszem es ahogy kezdett kemenyedni, ugy valtogattam szepen nagyobbra, es probaltam tartani a 12km/h tempot felfele, aztan mar olyan wattokba voltam hogy sejtettem negbosszulja ez magat
-
flash-
veterán
válasz lsebestyen #291725 üzenetére
Szerintem nem kell a magas pf-et hajkuraszni azert mert az a "profi"
Egyreszt van errol is kutatas hogy amatőroknek nem annyira ajanlott:
linkMasreszt ha egy Valter Attila lehoz egy Giro szakaszt (pl a mai) 81-es átlag pedalfordulattal, de a többi tekerésenek nagyresze is 85-87cad-el megy, akkor nem hiszem hogy ennyire kellene nekünk hobbistáknak a 90et megcélozni.(de nezhettek stravan mas profikat is, akad nehagy 80as pf-el pl Tim van Dijke 68as pf)
Nyilván mindenkinek mas a fiziologiaja, de van egy ertelmes hatar, lehet hogy tudnék 90el porgetni 1-2órát intenziven, de ha masnapi tervezett alapozast emiatt kihagyom mert jobban kihajtom magam, vagy a szalagok fajnak, viszont ha 83-84el megyek keményen, es masnap is birok aztan alapozni minden gond nélkül, akkor elég a 83-84 is. En igy nézem a dolgot. Plane ha a kisebb fordulattal gyorsabb vagyok. De meg is fordíthatom a dolgot.
Ha 82-84el alapozok, masnap birok menni keményet. , de ha 65el vagy 90el alapoznék (ami nem is biztos hogy egyáltalán menne) az biztos hogy masnapra hulla lennék illetve a szalagok fajnanak(nembeszelve arról hogy a wattzóna biztos nem z2 lenne 65pf korul hanem több) . Olyan pedálfordulatot erdemes megcelozni legtöbbszor, ami nem okoz nagyobb stresszt mint ami szukseges. Nyilván egy felperces par perces max intervallnal fel lehet menni 90re mert ott mar olyan az attetel amit másképp nem is birnal, viszont itt eleve masnapra meglesz az izomlaz es valószínűleg kell utana piheno nap ha 20-30 perc max megvan összesen.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz Napfénysüti #291739 üzenetére
ProBike Garage
-
fulton
addikt
válasz flash- #291763 üzenetére
Szerintem az izomláz az inkább edzettseg fuggo ... Ti nem igy gondoljátok? En azt tapasztalom sosincs izomlázam. pedig úszok is(kopkopkop). Izomfáradtság előfordul nagyobb/keményebb utak után másnap, amiben szint is volt... de ott is inkább a kevés pihenés a ludas olyankor. Nagyon sokat számit a kellő alvás egy kvázi komolyabb út után.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz fulton #291766 üzenetére
Szerintem azert nem mert nagyobb az ellenallas ha alacsonyabb pedalforsulattal mesz, jobban megterheli az izomzatot. Probalj alapozni alacsony pedalfordulattal 3-4 orat masnapra fogod erezni a labad mert a gyorsan fáradó (gyors) izom rostjaid jobban hasznaltad, mig konnyebb de kisse pörgetősebb pedalfordulatnal ugyanolyan pulzuson a lassú, lassan fáradó rostokat hasznalod nagyobb aranyban.nyilvan 85 helyett 80al alapozok az par orara n olyan magy kulombseg, de 85 helyett 60al az mar olyan mintha sulyzoznék.
Alvás kell de minden izomrostnak megvan mennyi pihenes kell. Ha ez nalad nehezen jelentkezik az tok jo siman lehet, de szerintem mindenkinel elojon csak lehet nalad tobb terheles utan mert formaban vagy 🤔[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
Motoszkál valami a fejemben , jo lenne valami modellező oldal..érdekelnek a "matekok".
Azon gondolkodtam, szerintetek, ha kormányt fixnek vesszük, legyen 95cm magasan. Ha a nyerget mondjuk fentebb allítom, akkor az aerobb lesz vagy sem. Igen hót jelentéktelen a különbség, de érdekelne. Mert ugye ha mondjuk a nyerget lentebb veszed (azért mert...) es mellé a kormányt is - tiszta sor h "gyorsulsz.". De mi a helyzet, ha csak a nyereg magasságod nő a kormányt nem állítod hozzá..hm. én azt gondolom, ilyen esetben inkább aerobb leszel hiszen maga a front" nem emelkedik, viszont a nyereg igen - fekvösebb is lesz. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #291766 üzenetére
Próbálj valami olyant csinálni jó intenzíven amit amúgy nem szoktál (felülés, fekvőtámasz, mittoménmi), vagy menj egy sokkal keményebbet mint szoktál és meglátod mi az izomláz. A fokozatos terheléstől nem lesz izomláz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz flash- #291768 üzenetére
Az lehet igen. Nem szokasom alacsony pf en menni. 85 (80-90) ami nekem finom legtobbszor. Előfordul hogy alacsony pf -el tekerek de ritka..teszem azt egy hosszú kirándulós út-on vagyok és egy olyan részen haladok ahol az adott tempót amit tartani akarok kényelmesen vihető pl 2 fokozattal lentebb is.. itt a pf beesik de komfortos marad és ilyenkor a pulzus is visszább esik kicsit...amolyan spórolok vele. ilyen praktikak ezek.
Hasaggymeg:
Tudom mi az volt már életemben.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz flash- #291763 üzenetére
A 90-es pdf-ot azért csak megcélozni lehet, mert ez egy átlag a végére. Fölé úgyis ritkán mész, amikor meg nem tekersz, az meg lehúzza, aztán a végén lesz belőle jó esetben valami 80+. Minél hoszabb a ride, annál kevesebb.
A pulzus meg übungssache, azaz be kell edzeni, eleinte persze, magasabb, ha pörgetsz, aztán majd beáll valahol lejjebb, csak sokat kell csinálni. No meg meg kell tanulni használni a váltót, illetve elfogadni, hogy ha visszakapcsolsz, akkor lassulsz. Az, hogy tartsd a 90 körüli pdf-ot, nem azt jelenti, hogy mindenképpen a 11-esen, vagy a 13-ason kelllenni a láncnak hátul, nyugodtan fel lehet pakolni a nagyobbakra is… Aztán ahogy fejlődik az izomzat, menni fognak a kisebbek is erőlködés nélkül magasabb fordulattal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
(ex)Cat
senior tag
válasz fulton #291767 üzenetére
A Kékes? A Mátraháza - Kékes kiváló! Azt pár éve aszfaltozták végre újra (akkoriban még k.szar volt) Gyöngyös - Mátraháza olyan szokásosan szar helyenként. De aki tud ereszkedni, annak nem okoz gondot szerintem.
Ami még jó minőség nagyon és ott tényleg lehet engedni - vannak kanyar fotósok is jellemzően - az a Mátraháza - Parádsasvár parkolóig tartó szakasz. Ami esetleg problémás ez utóbbin az hogy itt sok a motoros és ha épp nincs rendőri jelenlét, akkor tolják neki rendesen.
[291772 ReFleXx]
Ez volt a 11. Innen le tudod tölteni. De amúgy tök egyszerű, mert elindulsz a Mátraháza parkolóból és feltekersz egészen a kőig. Mondjuk országútival inkább csak a Kékes parkoló végéig, mert azzal szerintem nem nagyon járható az a kis szakasz onnan.Én a szegmenseket nem is szoktam nézni, mert csak elkeseredek azon, milyen k. lassú vagyok a többiekhez képest. Mondjuk alföldi "gyerekként" sose ment nekem a szint mászás. Cserébe az ereszkedés se
[291771 fulton]
Nekem valahogy sosem ment a magasabb pedálfordulat. Én mindig relatív alacsony 80 körülin mentem. Sőt ha fáradtam, akkor sokszor volt rám jellemző, hogy leraktam hátul a legkisebbre, elől marad nagyon és úgy lassú fordulaton tudtam uazt a tempót menni - szigorúan síkon ugye - mint előtte és nem éreztem annyira megterhelőnek.
Manapság azért már igyekszem 90 körüli pedálfordulattal menni, de azt valahogy elképzelni se tudom, ezt emelkedőn hogy lehet tartani. Ehhez nekem nem is tudom milyen sor kellene hátra. Biztos valami 50-es nagy tányérral véződő.[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz szuszinho #291730 üzenetére
Gratulálok, itt a "doksi" hozzá, gondolom a kínaiak nem küldtek.
Jó hír, hogy a gyártásnál keletkezik a szennyezés oroszlánrésze, a melegítéssel viszont óvatosan, ha füstölne a wax, ne inhaláld be
Tudom, minimális mennyiség, viszont sosem bomlik le, örökre elintézi a talajt, vizet...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #291771 üzenetére
En azt tapasztalom sosincs izomlázam.
...én erre reagáltam.#291774(ex)Cat...egyenesben a 90 nem nagy kunszt, de hosszú mászásoknál bizony ember legyen a talpán aki tartani tudja, terepen hosszú mászásoknál pedig már egyenesen ritkaságszámba megy.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #291770 üzenetére
Ja, mondjuk be lehet iktatni intervallum edzest a bringazasnal
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #291777 üzenetére
Nekünk, terepeseknek emelkedőn szerintem gyakran nem is ajánlott a pörgetés, tudom, elsőre hülyén hangzik, de technikás mászásokon nem csak nehéz pörgetni, hanem technikailag rosszabb is, mint az izomból tekerés. Amikor méterenként az akadályok miatt belassul vagy megáll a bringa és egy nagyobb sziklán vagy gyökéren izomból hajtva kell átlendítened a bringát, magas pedálfordulattal ez kb. lehetetlen produkció lenne. Szal a 80+ rpm inkább csak döngölt földúton, aszfalton jó, amint technikázni kell és gyakran kigyorsulni hirtelen nulláról, vagy átlendülni akadályokon, a pörgetés már nem az igazi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz (ex)Cat #291774 üzenetére
Ehhez nekem nem is tudom milyen sor kellene hátra.
ki lehet számolni, lásd ebben a cikkben, vannak netes kalkulátorok áttétekhez, leadott wattokhoz:
Hills Are Not Harder Than The Flat, Says Science -
flash-
veterán
válasz parandroid #291773 üzenetére
persze, de most én mondjuk egy edzés aktiv részére vonatkoztatott pedálfordulatra gondoltam (intervalloknal az intervallok pedálfordulatja, illetve pl alapozásnál az alapozó zona pedálfordulatja.) nekem is már kisebb a pulzus 85 ös pf-nél ahhoz képest mint amikor elkezdtem erre figyelni 4-5 éve, de tovább már nem javul sem ez, se nem tudok jobban forgatni, vagy célzott gyakorlatokat kellene erre végeznem (amit szoktak javasolni ilyen olyan edzéstervekben) vagy többet edzeni amivel tovább szokná a keringés, de ha nem birok jelenleg ennél többet menni addig nálam ez úgy néz ki nem fejlődik. az biztos hogy most alapozás kicsit talán jobban sikerült olyan szempontból hogy hiába megyek legkeményebb 12 vagy 6-8 perceket(utóbbi nagyon lihegős tehát gondolom vo2 max körül lehet ) nem birom feltolni a pulzust nagyon 170 felé(de még 168ra is nehezen), eleján pedig még 160ig is baromi nehéz. (elmúlt években 2-3ik intervallnál már 180ig felment ha nem vettem vissza, még korábban 186 ig de akkor nem alapoztam) igaz, erő meg kisebb mint tavaly ilyenkor..
persze nincs edzőm se bemért zónáim, se wattmérőm úgyhogy így osztom az észt, de érzéssel + gyakorlattal van egy kialakitott hr zóna ami valószinüleg a valós közelében lehet.
persze próbáltam már egy z2 vagy z4 edzésen úgy megválasztani a az áttételt hogy menjen a 90pf a megfelelő zónában, de se nem kényelmes, allandoan lassul vissza a labam,és pl alapozok 90 pf-nél nem birnék 3-4 órát végig pörgetni 130-as pulzuson, és a lábam se érezne semmit (ki tudja lehet a labam z1 ben terhelődne ,legalabbis annyira könnyű lenne a labnak az ellenállás) ilyen 82-84 körül ha "pörgetek érzem is hogy tekerek, de nem is durran be a lábam, másnap tudok rá edzeni ugyanúgy bármit. eddig ez nálam bevállt, de persze nem vagyunk egyformák, inkább csak sajat tapasztalat leírásaként irtam ezeket(meg most megfázás miatt már szombat óta nem tudok menni tekerni és sok az időm )(ex)Cat : Kékestető: jaa én nem az aszfaltos útra gondolok(már már arra is évek óta készülök, tavaly lett is volna rá kraft, de jött a kulcscsonttörés, rá+10kg és formavesztés úgyhogy most 1 évig megint esélyem sincs rá ) hanem valami nem enduro-s nem trailes útvonalra hanem klasszik montisra, merretekerjek.hu- oldalon csak annyit látok hogy a kékestől minden irányból kezdődik valami út ami kb 2 kilóméterig tart, tehát így nem áll össze nekem a kép a fejembe vajon van e valami a környéken ami aztán felvisz és montival tekerhető útvonal
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Friczy
senior tag
Ezzel önmagában nincs baj, csak én úgy érzem, mostanában szinte nekiugrasz annak, aki nem waxolja a láncot, és bármi pozitívat mond az olajozásról. Erre érkeztek olyan reakciók, amelyek neked nem tetszenek. Kezdesz elvadulni, azért jelzek neked vissza, mert láthatóan nem érzékeled. Lépj egy picit hátra, és gondolkozz el.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Nem tudom ide illik-e de nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen tanácsaitok vannak annak, aki mondjuk 3-4 év teljes inaktivitás után szeretne újra mozogni és ehhez a bringázást választaná?Régebben tollasoztam, de az nagyon messze van és drága (5-8k/óra a pálya), úszni valahogy nincs affinitásom, és van egy viszonylag egész jó bringám ami ott pihent a pinyóban arra várva, hogy valaha ismét használva legyen. Szóval elvittem szervízbe, megcsináltak rajta mindent, most menetkész.
Lényegében covid óta kb semmit se mozogtam, így gondolom teljesen leépültem minden téren, most viszont szeretnék újra elkezdeni mert nem akarom couch potatoként végezni (meg dokik is mondják egy ideje, hogy kéne kéne mert sok a stressz és a mozgás a legjobb rá).Mindenféle tippet, trükköt, tanácsot szívesen fogadok!
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
A Zéé
addikt
válasz racskobalazs #291783 üzenetére
a legjobb tanács, hogy ülj fel rá, és tekerj!
Először kicsiket, aztán egyre többet, ahogy a tested engedi.
Én 2015-ben hagytam abba a viszonylag rendszeres mozgást, tavaly októberben kezdtem el újra, biciklivel. Az első alkalommal kb. 3 km volt a táv, amit bírtam, utána remegett a lábam, mint a kocsonya, és az hazafelé menő dombon már tolni kellett a szamarat. Most már kezdek eljutni oda, hogy egy dombosabb 40 km-et, vagy egy sík 60 km-et már egész jól végig bírok.Mivel a bicajjal nagyon durván el lehet menni a kütyüzés irányába, ezért olvass viszonylag keveset, tekerj minél többet, had szokjon hozzá a tested a mozgáshoz. Persze először jól be kell állítani magadhoz a gépet, de ebben talán segítettek a boltban, ahol szervizelték. Aztán ha pár hónap után kezdenek eljönni az olyan dolgok, hogy min lehetne javítani komfort, sebesség... egyebek szempontjából is, akkor kezdj el komolyabban foglalkozni ezzel.
Just a simple Lineman...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #291779 üzenetére
Amióta számolom a csapásszámot azt látom, hogy aszfalton 85-95 között hajtom, elején, még kipihenve 95 körül és fölötte, később már inkább 88-90 körül ami terepen, döngölt, vagy akár sziklás de már ismert nyomvonallal rendelkező, nem túl meredek 7-8% alatti terepen 80 körülire gyengül míg nagyon meredeken, kövesen, gyökeresen ahova úgy kínozom fel magam fáradtan már hetven körül, picit fölötte, de már akár jóval hetven alá is be-benézek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz racskobalazs #291783 üzenetére
Kezdőnek, újrakezdőnek gyakorlatilag semmi extra, a lényeg a rendszeresség és a fokozatosság. Én is közel húsz év kihagyás után kezdtem újra, eleinte csak munkába járás (2x8 km), utána hosszabb utak, 30-50 km egy-egy alkalommal, később jöttek a hosszabb teljesítménytúrák (arra jó volt, hogy jó néhány útvonalat megismertem, ezek közül elég sok most is kedvenc köröm lett), egyre hosszabb távokkal, így aztán eljutottam néhány 200 feletti napi távhoz pár év alatt. Kifejezett edzést ilyesmit sose csináltam.
Az éves teljesítményem a kezdeti majdnem 2000 km-ről szép lassan felment 6-8000-re, teljesen vegyesen közlekedés, túrázás. Szerintem ez elég arra, hogy valamennyire karbantartson. -
addikt
Mindenki arról ír, amiről akar, nem az a gond. A probléma,
mint fulton baromságaival, hogy az elrettentő példa terjed, aztán a laikusok azt hiszik, hogy valami földönkívüli csoda a waxolás, és még nem is jó. Szóval rosszul csinálsz valamit, és ezt oldalnyi hsz-eken keresztül dokumentálva reklámozod. Az ember meg már csak olyan, hogy a képeket szereti nézni, olvasni nem annyira, s annyi raktározódik el benne - ezek alapján teljesen jogosan - hogy a waxolás sz@r.Mint írtam, felesleges 2x megkenni, felesleges végigkenni a sort. Attól még dupla annyi wax van a rendszerben. Ezért kerül neked annyi Smoove a lánc külső lapjaira. Szerintem.
racskobalazs: többen vannak itt, akik x ideje úgy döntöttek egyszercsak, hogy felállnak a fotelből. A lényeg, hogy menj, mindegy mennyit, amennyi jól esik. Én munkába járással kezdtem, az nagyon jó ilyen szempontból, mert rendszeres, és nincs kifogás. Aztán majd egyre többet bírsz, meg érezni fogod, hogy tényleg jó hatással van az ember életére.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #291773 üzenetére
a 0 pf-et az átlagba szerintem nem számolják bele a szoftverek.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz (ex)Cat #291774 üzenetére
Ami még jó minőség nagyon és ott tényleg lehet engedni - vannak kanyar fotósok is jellemzően - az a Mátraháza - Parádsasvár parkolóig tartó szakasz. Ami esetleg problémás ez utóbbin az hogy itt sok a motoros és ha épp nincs rendőri jelenlét, akkor tolják neki rendesen.
ezért is sajnáltam, hogy idén a mátra ring fordítva ment, tavaly marha jó volt ott lejtőzni. persze most fordítva mászni se volt rossz, a mátraháza->mátrafüred szintén jó minőségű lejtő, jópofa volt a lejtős lassúrajt motoros rendőrös felvezetéssel (ahogy ebbe az emelkedő jobbosba ömlött bele a mezőny eleje, az belülről nézve rohadt feelinges volt), meg így legalább happy end volt a vége, nem egy kicsit ingerszegény környezetben való mászókázás.motorosok voltak is dögivel, állítólag amikor biciklis rendezvény van, szeretnek kitódulni, hogy körbepisiljék a területüket. egyik ismerősöm (vasággyal 45 kilós csaj) mellett a vállát súrolva ment el az egyik faszparaszt, de minket is előztek többen belülről, nagyon befektetve, ha valamelyik kicsit elnézi, mi csak moziztunk volna.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz A Zéé #291784 üzenetére
Mivel a bicajjal nagyon durván el lehet menni a kütyüzés irányába, ezért olvass viszonylag keveset, tekerj minél többet, had szokjon hozzá a tested a mozgáshoz...Aztán ha pár hónap után kezdenek eljönni az olyan dolgok, hogy min lehetne javítani komfort, sebesség... egyebek szempontjából is, akkor kezdj el komolyabban foglalkozni ezzel..
...hát ezt példásan összefoglaltad!#291791ZavaBalazs...erről ez jut eszembe....meg az, hogy mennyivel jobb ha mondjuk ezt (a magyarul annyira nyersen csak kapuzárási pániknak nevezett időszakot) inkább kerékpáron éled meg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
peetie1
aktív tag
válasz Ringman #291789 üzenetére
Általában lehet állítani, hogy beleszámolja e vagy ne. Az alapértelmezés az szokott lenni, hogy a pedálfordulatot a 0-k nélkül átlagolja, a wattot pedig 0-val együtt.
A törlés 1 perces mutatvány, nekem annyit megér, hogy ne kelljen a retkes láncot/görgőket még csak nézni se A rongy kimosása a sok idő, mert azzal kézzel pepecselni kell azért mire kijön belőle a wax retek
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Cube minőségi fényezés
Kezemben maradt az a kis darab. Karbon villába ragasztott alumínium menet, és hát a fényezés így sikerült.Hogy ne menjen tovább: körömlakk vagy átlátszó ragasztós védőfólia?
-
Ringman
nagyúr