- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223346 üzenetére
Én fullyból maximum 5-6 éves korig mennék el, mert jóval modernebb azoknak a geometriája. Ez is egy hátsó háromszög + tagos régi fully. Tök más fejcsőszögek vannak már, rengeteget változtak. Inkább a hardtrailt venném azok annyit nem változtak a fullyhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #223347 üzenetére
Nőket ne keverd ide, óriási genetikai hátrányban vannak a kisebb izomtömeg miatt. Ha egy nő valahol bicajjal (vagy futásban) olyan időt megy, mint te, akkor az azt jelenti, hogy valójában sokkal jobb nálad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz itouchfan #223353 üzenetére
Attól függ. Sok vázba simán belemegy a 27,5 vagy a 28-as kerék. Enyém is alapból 26-os, de belemegy a 27,5" és a 28"-as kerék is. Majd fejlesztek is ez irányban. Ismerős vett egy Wheeler XC vázat, simán betettük a 28-as kereket.
Átmenetileg nálam is a 26"-os kerék van V-fékkel.
[ Szerkesztve ]
-
Talala
senior tag
válasz Hasaggymeg #223348 üzenetére
Köszi, nekem ez se tűnik nagyon rossznak, talán a legkisebb és a legnagyobb tányér.
Amúgy erről a kerékpárról lenne szó, így egészében hátha jobban megítélhető.
link -
Pszihonaranc
senior tag
válasz itouchfan #223353 üzenetére
Miért, mi a baj a 26"-tal? Hozzám van nőve ez a méret, mint a két lábam
Eddig jó volt, most is jó, jövőben miért ne lenne az?
Ez nem ájfón, hogy az újabb jobb és nagyobb tehát menőbbFall-N: És a régi geometriák sérülékenyebbek, vagy kényelmetlenebbek? Vagy miben nyilvánul meg a hátránya? (És most ne úgy nézzük, hogy régi geometria vs új, hanem úgy, hogy ugyanaz a geometria régen vs most.)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #223356 üzenetére
Nekem aztán mutathatod, nincs fészbükköm. 🤭
#223357Pszihonaranc...rosszabbul gurul terepen, erősen szűk kerék és gumi kínálat, elavult geometria. Alacsonyabb embernek aki nem akar sokat költeni rá és nem is érzékeny az újításokra jó lehet, hisz a használt piacról, ahol mindenki szabadul a 26"-tól bizony évekig minőségi cuccokat lehet összevadászni. Ugyanakkor ha elkap a gépszíj bizony gond lehet az olyan újítások hiánya mint átütő agyak vagy 1x-es hajtás/váltás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz jjeahh #223321 üzenetére
Dehogynincs, a kis vacak iGPS10S-em is képes azt közölni, hogy a vásárlás óta mennyit mértem vele.
Durva bénaság lenne, ha egy Garminban ez nem lenne. Persze hozzászerkeszteni nem lehet korábbi számokból, de én ezt már rég elengedtem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
flash-
veterán
válasz Fall-N #223347 üzenetére
persze ez igy van, én csak zárójelben annyit akartam hozzátenni hogy mondjuk van valakin 20 kiló plusz de nem edz sokat, és azt sem jól, akkor már csak az edzéssel egész gyorsan lehet javulni ami már átlagsebeségnövelésben is látható lesz. vannak akik valahogy mindig feladják mert á nincs pénzem shimano 105 szettes gépre, vagy karbon csodára, és meg sem fordul a fejükben hogy pusztán edzéssel mennyit lehet javulni, súlyzós edzésekkel ugyanez, hallom kolégáktól hogy inkább el sem kezdi mert nincs pénze fehérjékre, edzés előtti bedurranó szerekre, kreatin,beta alanin,hmb meg a többi állatságra, és közben hiába mutatom a másik kolégát aki állandóan csak párizsis zsömlét eszik dagad a karja mert következetesen keményen edz már egy ideje (nem azt mondom hogy nem kell jól enni, mert ha jól enne valószinü mégnagyobb lenne a karja, de hogy csak az edzéssel már mliyen változást lehet elérni az is figyelemreméltó)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Pszihonaranc
senior tag
-
őstag
válasz Rotyi #223212 üzenetére
a legtöbb súlyt a merev villa karbonra cserélése, az acél hajtókar alura cserélése és a hátsó kontrás agy pálya csapágyasra cserélése hozta, de a kormányon is faragtam 150g-ot például, vagy a gumikon darabonként 200-at
#223214 bardi igen, még meg lehetne fúrni a kart, ezen még gondolkozom
#223215 Hasaggymeg te láttad az előzőjét is, igaz? (amit most használ) az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy a gyerekek nagyjából két éven át használnak egy-egy méretet, nekem pont úgy született a fiam, hogy ez egyben két nyarat is jelent. ez már az első pillanatnál bele volt kalkulálva. és ugye ez apának is szórakozás (az építés)
#223217 Fall-N van Shimano SM-PM70-em, ha gond lenne, de ezek a fékkarok alig húznak valamit, és úgy van beállítva, hogy a kerék blokkolását csak markolatig húzva éred el, de az alacsony áttétel miatt már félúton fog a fék. abban viszont egyet értünk, hogy eladni vagy lehetetlen lesz, vagy csak nagyon áron alul. biztosan kevés olyan bringás van, aki ezt értékelni tudja, és nem egy használt Woom-ot vesz (ahogy nekem is kellett volna )
#223234 Dark Archon szerencsére ez nem fordul majd elő, örökölt elég bringás vért. még nem volt hajtókarja, és ugye nem elég nagy ahhoz, hogy a legalsó állásból pedál nélkül leérjen a lába, így tologatta (!) kint az utcán, mert ez az ő kipiklije (a biciklit érdekesen ejti ) és a futóbiciklire úgy kellett vissza könyörögni
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223357 üzenetére
A régi fullyk úgy néztek ki, hogy fogtak egy átlag XC-t és a hátsó háromszöget levágták. Tettek közé rugót vagy tagot és kész. A mostaniak sokkal modernebbek.
Itt egy bemutató a mostani modernebb tipusokról: [link][ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #223362 üzenetére
Lányomnak (sógoromnak, húgomnak, keresztfiamnak és még isten tudja kinek aki utána pont annyi használta mint előtte ) én is mindig nagy lelkesedéssel vágtam bele egy-egy bringaépítési, rendbehozatali stb. projektbe. Jó buli volt addig is...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Csokicsibesz #223343 üzenetére
Nem rossz a Csóványos, csak NHH irányából kell a piros háromszögön és utána egy Nyír réttel összekötni, ezt mostanában minden héten megcsinálom.
Voltam pénteken is, sajna NHH-Csóvi között újabb 2 fabedőlés lett és kezd benőni a szederina is néhány helyen.
Egyébként nem fontos felmenni, vannak lentebb is jó körök. Nagyirtáspusta-Márinaosztra-Nagybörzsöny környéke is jó terep.
Sőt Drégelyvár is, az lazább -
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #223344 üzenetére
& #223359 Dark Archon: az én Garminom nem tudja, bár nem igazán értem egy gps-en mi szükség rá, eleve azért vesz az ember gps-es komputert, hogy neten kielemezhesse az adatokat és ott mutatja az odo-t, sőt! Strava bringákra és alkatrészekre lebontva is mutatja mi mennyit futott, szvsz ennek sokkal több értelme van, mint tekerés közben a komputeren nézegetni a szimpla odo-t
#223357 Pszihonaranc: elavult kerékméret, lassan nem lehet hozzá rendes kerékszettet, vagy gumit sem kapni. Terepen sem boldogul olyan jól, mint a modern 29erek. Szerintem fölösleges a 26-os kerékhez foggal-körömmel ragaszkodni, sőt, ma már bizonyos árkategórián felül nem ajánlott 26-os montit venni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz Fall-N #223363 üzenetére
ez nagyon jó cikk!
amit még esetleg nem tudok hogy milyen terepre milyen (es mekkora) első teleszkóp valamint köpeny(milyen széles, stb) az ajanlott(haverék csak pl a Rebát veszik, de vajon könnyű, csak kicsit technikás terepre tényleg kell az vagy elég az olcsóbb rock shox/stb?)
erről is van valahol vmi iránymutató?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
őstag
válasz Hasaggymeg #223364 üzenetére
most egyébként magamnak is építek egyet, 1993-ból.
ez egy ilyen hobbi, én nem hajtani szoktam, hanem építeni
leköti a szabad gyököket“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
stickermajom
addikt
Lejöttem ma pályán, ahol négy héttel ezelőtt bordarepesztő élményben volt részem. Eddigi legjobb időm 52 sec (ez top2 a szegmensen), most 1:17. Még mindig fáj az oldalam, de úgy tűnik elvesztettem a mojom is. [link]
-
vlxe
csendes tag
válasz flash- #223360 üzenetére
Így van!
Azért ez is olyan, hogy ha beletesszük a melót, akkor az a másik oldalon visszajön. Nagyon nincsenek csodák, amennyiben az ember nem tudatosan teszi oda magát, akkor a fejlődés is elmarad (ekkor van, hogy másoknak jobban megy) Meg amit sose felejtsünk "Mindig lesz egy erősebb!" -
Pszihonaranc
senior tag
válasz Fall-N #223363 üzenetére
Tényleg jó cikk, köszi a megosztást!
#223366jjeahh Na jó, de mit csináljak, hogyha használtan ezek vannak oké áron, és nekem személy szerint semmi problémám nincs velük
Az hogy nem gyártanak rendes felnit, gumit, stb-t hozzá, az tényleg kellemetlen lehet a jövőben, de szerintem úgyis lesznek még alternatívák hozzá, maximum nem a verseny kategóriából.#223355Fall-N
Sok vázba simán belemegy a 27,5 vagy a 28-as kerék. Enyém is alapból 26-os, de belemegy a 27,5" és a 28"-as kerék is. Majd fejlesztek is ez irányban.
Ez nem egészségtelen amúgy? Teljesen rendben van, és semmi gondot nem okoz 27,5-est a 26-os helyére tenni? Régebben gondoltam rá, de nem mertem soha kipróbálni.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
én ebbe hiszek(hogy a legfontosabb mindennél a beletett munka) és ez a tapasztalatom.
mostanában voltam tekerni két olyan barátommal is akik átlagos-sportos testalkatúak,(nekem még mindig van azért hozzjáuk képest 15kg plusz )de mentünk fel paprétre,állandóan lassitanom kellett hogy ne hagyjam ott öket mert vitt volna a lábam 2-3 al nehezebb áttételen is ahhoz képest mint amivel velük haladtam kényelmesen, pedig télen még én lihegtem utánuk, na nem arról van szó hogy egyből akesz bajnoki szinten lennék(közel sem ) csak hozzájuk képest annyit javultam csak a rendszeres edzés miatt.
de a stravámon is látom hogy foylamatosan javulok a szegmenseken kb mindegyiken hétről hétre magamhoz képest.jönnek a PR-ek folyamatosan.aztán lehet hogy nem vago[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223371 üzenetére
Semmi hátránya nem lesz. A váz erős 7005-ös duplán húzott, hydroforming alu váz. Az a minimális plusz súly (kategórián belül) semmit nem jelent, amúgy is vannak nehezebb meg könnyebb kerékszettek. Egyedül annyi a "hátránya", hogyha nem a hozzá tervezett kereket használod, akkor a V-fék nem használható a távolság miatt. De kit érdekel manapság, ott vannak a tárcsafékek. Olyan a vázam amúgy is, hogy a V-fék tüskéket ki lehet csavarni, ha nem használnám. Arra kell csak figyelni, hogy fizikailag beférjen, meg nem árt egy kis sár férőhely.
-
Pszihonaranc
senior tag
válasz Hasaggymeg #223358 üzenetére
Bocsi, nem akartalak kihagyni. Nagyon pörög a topic, és most látom, hogy szerkesztettél.
Elárulnád, (vagy bárki más), hogy miért probléma az, hogy elavul a geometria akkor, ha az ember nem versenyre, vagy bármilyen kompetitív teljesítményre használja a bringát?
Hogy avulhat el egyáltalán? Tisztán dizájn/ divat téren És teljesítmény téren, nem? De hogyha az illető nem teljesítményre veszi, akkor milyen hátrány éri? Minőségben meg ha akkor jó volt (és nem ette meg az idő vas foga) akkor most is jó.
Ha 10 éve jó volt, amikor az volt a csúcs, akkor mára mitől minősül nem jónak? Ha akkor kényelmes volt, most is az, mert az emberi evolúció szerencsére lassabb, mint a bringás . Ha 10 évnyi használat és kopás és sérülés éri, az jogos felvetés, hogy miért rosszabb választás, mint az új, viszont az meg nem elavulás, hanem amortizáció.Amúgy erre még valaki válaszolna? Ez lett volna a legfontosabb kérdésem
#223373Fall-N : Köszi ez jó tipp, észben tartom, hátha egyszer feljebb kell lépnem kerékhiány miatt. Fordítva is lehet am? 29>27,5 ill. 27,5>26
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Pszihonaranc #223374 üzenetére
Azért mert egy régi, elavult egy forgáspontos felfüggesztés inkább ront, mint használ. Például rossz úton fel-le mozog feleslegesen és a hajtási hatékonyságot rontja.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Zoliwrc #223365 üzenetére
Az lehetséges, de utoljára 6030D eléggé bevitt a szívóba.
Mondjuk egyrészt akkor is baromi meleg volt (34 fok), aztán amikor volt valami nagy mászás már csak az izzadság csöpögött a szemembe. (Kereszt előtti köves mászásnál.)
Mondjuk beismerem, hogy szerintem 15 fokban se tudnék itt felmenni.
Aztán meg valami több száz métert cipeltük a bringákat a köves, szakadákos részen, hogy egy trailes részen menjünk elfele, ami egyébként jó volt.
Csak ezekben a merevtalpú bringás cipőkben nem volt túljó a sziklás részen bringát cipelni, folyamatosan csúszkált a lábam.Edit: így visszaolvasva lehet, hogy kicsit butthurt-nek tűnik ez a komment, de nem vagyok az.
Igazából jót tekertünk, csak én voltam kicsit puding. Meg nem szeretem ha tologatni kell a bringát, ennyi.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pszihonaranc #223371 üzenetére
Te tudod végülis, szerintem egy kis szerencsével ezek áráért kifoghatsz egy modernebb jóféle 29er-t is. Talán a levegős villa alsóbb polcos lesz, talán a hajtás, fékek is, de szvsz annyit fejlődtek az alkatrészek, hogy rosszabb valszeg úgysem lesz. Ráadásul egy montit ha rendszeresen használtak is, ennyi idősön már hiába van xt-reba-fox rajta, már nem fognak ezek az alkatrészek olyan makulátlanul működni, mint újan, mert idővel elhasználódnak, kopnak, kotyogósodnak, a fék bárhol elkezdhet szivárogni stb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Csokicsibesz #223376 üzenetére
Ha több fős túráról van szó akkor nem abból az irányból kell menni hanem fordítva, főleg ismeretlenekkel. Nem fontos Csóványosra menni, igaz ilyen melegekbe nagyon jó idő van fent. Pénteken is lent 36fok volt, fent Csóvin 25 erős széllel.
-
Pszihonaranc
senior tag
válasz Fall-N #223375 üzenetére
Tehát akkor a 10-11 évvel ezelőtti fullyk még olyan kezdetlegesek voltak, hogy egy szűk niche felhasználói réteg kivételével, akik nem tudták sehogy nélkülözni a hátsó rugót, a hardtail volt a kiforrottabb, jobb konstrukció? De ma ez a modern geo-s fullyknál már nincs így? Vagy még így van? Vagy már akkor sem volt így?
#223377jjeahh - De ezaz, hogy nincs szerencsém Megengedsz 1-2 privát üzit?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #223374 üzenetére
Abszolút semmi hátránya nem lesz azon kívül, hogy el kell hagynod ezt a témakört...ha maradsz minden bajod lesz vele és nem lesz nyugtod míg nem vásárolsz másikat, ez olyan mint a haveri kör ahol mindenki Ford Mustanggal nyomja csak egyedül te Daciaval, nem fog menni. ...vagyis valakinek menni kell, vagy neked, vagy a Dacianak.
#223376Csokicsibesz...na ne riogasd itt a népet, pont te aki versenyekre is jársz. Biztos meg akart jó fingatni, nem elég, hogy amúgy is erős, még olyan helyre is vitt ráadásnak, mi?! Majd vigyázok ne kelljen leszállni senkinek, jóvahagyatom az útvonalat indulás előtt.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Pszihonaranc #223379 üzenetére
ez így erős sarkítás, de mint minden, a felfüggesztések is folyamatosan fejlődnek
abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az elsők közül is van pár nekem a kilencvenes évekből, van egy Specialized Epic Marathon-om 2005-ből meg mai modern bringákkal is szoktam menni. mindegyik jó volt a maga korában, de amíg az Epic köröket ver mondjuk egy GT LTS-re (ami a kilencvenes évek közepén maga volt az etalon) addig egy mai Cube AMS One11 épp ugyan ennyit ver az Epic-re.
autóknál is ugyan ez van, egy B5 Passat akkora mint egy kisautós platformra épülő Skoda Scala, ami jobban megy, kevesebbet eszik, biztonságosabb és több egyébként elromló elektromos kütyü van benne.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vhunor
őstag
Jó hardtailről érdemes (jó) fullyra váltani, csak a kényelem és a (vélhetően) nagyobb biztonság miatt?
-
Pszihonaranc
senior tag
válasz Hasaggymeg #223380 üzenetére
Aaaaah, szóval a jó öreg kortárs nyomás... Senki nem állhat közém és a daciám közé! (A zárba tört slusszkulcsot kivéve )
#223381f4lcon : Akkor kimondom kerek perec srácok! Segítsetek kérlek választani valamit 200k-ig. Használt mehet, kerék mindegy, és jobbnak kéne lennie, mint a kinézett canyonok. Aki sikeresen segít, vendégem egy gatorade-re / bubi mentes szentkirályira
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #223376 üzenetére
Az a Naszály volt, és idő hiányában így sikerült. A Csóvi az, amin anno a gps adok/veszekkor 3-an voltunk, és a nagyon jó trailen jöttünk le (zöld)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #223333 üzenetére
Nagyon szep, tenyleg grat hozza. Lehet csapatni vele lefele.
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz Pszihonaranc #223374 üzenetére
"Ha 10 éve jó volt, amikor az volt a csúcs, akkor mára mitől minősül nem jónak? Ha akkor kényelmes volt, most is az, ..."
Erre az a válasz, hogy azóta fejlődött a tudományág, több a tapasztalat, szélesebb a vevői igény. Sok női bringa még most is csak egy méretben kapható, mert jó az úgy nekik.Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #223332 üzenetére
Siman. 26. -an mutenek, szoval utana 2 hetig ugysem lenne semmi.. Ha kell, a kis szar seggberugottal felmegyek.
Don't Tread On Me
-
JoinR
senior tag
válasz jjeahh #223231 üzenetére
Köszi, végül innen rendeltem. Sokat vaciláltam, hogy karos legyen vagy remote, (meg ha remote, akkor külső vagy belső, nem akartam szétbontani a bringát nagyon), de 1 nap olvasgatás után arra jutottam, hogy ez a legjobb ár/érték arány (XLC, KS, Giant hasonló árú termékeihez képest).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pszihonaranc #223383 üzenetére
Látod, montam én, alig jöttél ide máris xar a 26".
#223387 Csokicsibesz...ááá, a Naszály, sok izzadság folyt az én szemembe is már ott, tényleg gyilkos a laza, köves, meredek és lassú szakaszaival.
Más...már billentjük is nem csak mozgatjuk fel és le.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Pszihonaranc
senior tag
válasz Hasaggymeg #223390 üzenetére
Ó, hogy hasadjak meg, hozd az imbuszkulcsot, Hasaggymeg! Ma este máglyát rakunk a 26os gumikból. Frászt. Inkább szalonnát sütünk rajta rituálisan.
Égjen a Dacia, Éljen a Rolls-Royce!
Sőt, még a rolls- royce-okról is leszerelem, még azokon is undorító a 26.Simán elférne a 27,5"[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz JoinR #223389 üzenetére
Pedig ezen nincs mit vacilálni. Ha a vázat lehet használni belső kábelezésű dropperrel akkor mindenképp azt kell venni. Ha nem, akkor meg csak akkor szabad karost venni ha valami csoda folytán a külső kábelezésűt sem lehet felrakni.
Ezek a belépő cartridge dropperek amúgy kb mind egy kaptafára mennek. Minimális különbség van köztük, általában az is ilyenekben, hogy állítható a drop vagy nem, vannak-e rajta jelölések, stb. Na meg ugye a súly.
Nem vagyok benne biztos melyik gyártónál de van olyan dropper aminek ugyanaz a komplett bele mint a Fox Transfernek csak fele annyiba kerül…
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
őstag
válasz Pszihonaranc #223383 üzenetére
hát, én erre komolyan elkezdenék alkudozni, hátha meglőhető 200-ból.
kérdés persze a méret jó-e[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Találtam is egy videót ahol tisztán látszik miért fontos a jó fejcsőszög, az atütős tengely, a boostos agy, és a karbon váz. [link]
...itt magamhoz kötném a bringát mint a szörfösök deszkájukat.jjeahh...xar G03S betétek hogy nyikorognak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #223387 üzenetére
Vannak benőtt erdészeti utak, azon fel lehet menni, régen jártunk arra. De akár a végétől fel is mászhatsz az elejéig, és ugyanazon vissza. Az felfelé is elég fun.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #223396 üzenetére
Itt a teljes ereszkedés, brutális milyen sebességgel megy el egyik másik a kamerás mellett, aki szintén nem lassú. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pszihonaranc #223383 üzenetére
Sajnos nem ismerem a magyar bolhapiac oldalakat, így nem tudok keresni neked semmit, de pl. egy ilyesmit ha a keretedért találsz, már finom lenne
#223396 Hasaggymeg: egyiknek sem 71 fokos a fejcső szöge . Vicc nélkül, ott szerintem trailos sincs nem hogy xc-s.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- DIGI kábel TV
- Xbox Series X|S
- Milyen légkondit a lakásba?
- Honda topik
- Robot fűnyírók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- NIXON Sentry Solar napenergiával üzemelő, letisztult, elegáns karóra // Teljesen ÚJ // ÁR ALATT
- Daniel Wellington Classic Mesh Onyx Black karóra // Teljesen új // ÁR ALATT // Ingyen posta
- DJI Air 2s drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS +Garancia +Care Refresh biztosítás
- Certina DS PODIUM Chrono férfi karóra
- LEGO Ferrari Daytona SP3 The Sense of Perfection (5007627)