Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz stickermajom #220825 üzenetére

    Assegai - dhrII általam is nagyon kedvelt összeállítás. Ha trail/am a felhasználás akkor a súly tekintetében lehet a könnyebb casing-ek felé menni, mint az exo, max az új exo+. Utóbbira vigyázni kell, mert a 2022-től új reviziója van az exo+ nak, ami jelentősen ellenállóbb mint a 2021-es és korábbi verziók az eltérő szövet vastagság és sűrűség miatt.

    Más márkákból is vannak hasonló kombók, amit érdemes kipróbálni és ha a WT téma miatt kiesik az assegai.

    Michelin vonalon a te felhasználásodra ajánlanám a Wild enduro fron és rear kominációt (EWS-en is használják). Ezekből is vannak eltérő tapadású és casing-es verziók. A legjobban a race line tapad, ha nagyon tapadós kell akkor mehet hátra is a front verzió (versenyzők is használják, ha nagyon laza a talaj, vagy nedves), míg a rear az kisebb gördülési ellenállást biztosít.
    A michelin hardcore dh gumijait dh22 és dh34 neked nem ajánlom azok mind drótperemesek és nagyon nehezek.

    Másik alternatíva a pár hónapja bemutatott új Continental Kryptotal front és rear összeállítás. Nagy előnyük a súly, náluk a dh casing súlya kb annyi mint a maxxis-oknál az exo+ talán a DD, és jelentősen könnyebbek a dh casinges maxxisoktól (ja mivel nem drótosak). Ezt a kombinációt én előbb utóbb ki fogom próbálni egyik bringámon.

    Harmadik pedig a Schwalbe klasszikus: Magic Mary és Big Betty páros. Van itt is sokféle súly a trail, gravity és downhill verziók és keverékben soft, ultra soft stb...

    A bike park edition gumikat minden gyártónál kerülni érdemes, szög egyszerű keverékek (maxxisnál double compound a neve) , olcsók és kopásállóságra vannak optimalizálva, nem tapadásra.

    Van lehetőséged bőven válogatni.

Új hozzászólás Aktív témák