-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188497 üzenetére
Dehogy nem, csak vannak akiknek még fejlődniük kell.
Ma összeszedtem minden lelkierőm és szétkaptam a bicajt, bezsíroztam a forgáspontokat és letakarítottam a hajtást. Az alsó tám villa rögzítő csavarját ugyan ki tudtam szedni, de a másik oldalról nem akart megmozdulni az a hüvelyes része a csavarnak. Zsírozás azért megtörtént, csapágy jónak tűnik. Agyakat szétszedtem, bezsíroztam.
Aztán ha már így nekiálltam a szerelésnek, gondoltam végre lecserélem az első gumit Cross Kingre. Hogy mit össze nem copkodtam mire leszedtem a Race King gumit a wtb frequency team i23 felniről. Gondolom a kezem nem túl erős, de baxus egy óra alatt tudtam leválasztani, már csavarhúzót is bevetettem, de végül sikerült. A szeptemberben beletöltött muc-off tej még mindig szép rózsaszínű folyós állagú volt, mint amikor beletöltöttem. A gumi felrakása már nem okozott problémát. Gondoltam mint eddig ahogy szoktam felfújom, hogy a helyére pattanjon, majd pedig feltöltöm tejjel. Na ez nem működött. Gyorsan megbontottam a gumit, mert szelepen át töltve folyt mindenfelé a tej, hiába mutatta így a Joe's No-Flats papírja. Beleöntöttem a tejet, majd visszapattintottam a gumit, és jól átforgattam benne a folyadékot, és már fel is tudtam pumpálni. Eleinte eresztett a felni széleinél, de olyan hamar tömített ez a folyadék, hogy el se hittem, jó ragadós cucc lett pedig egy híg lötty. 3.5 bár körül szépen kipattant a gumi mind a két oldalon.Lenne egy kérdésem is ha már szétkaptam a hajtást. Szerintetek ezek a tányérok jók még vagy cserés?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen