Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsohi

    őstag

    válasz etrop01 #126592 üzenetére

    Ilyen tagom még nem volt, de ha jól értelmezem az ábrát akkor a kék kar baloldali állásban az alacsony sebességű szelepet zárja, így javítva a pedálozás hatékonyságán és ebben az állásban a rajta lévő számozott tárcsa se működik. A jobb oldali állásban viszont már 3 állásban állítható a szelep a számozott tárcsa segítségével. Az alacsony sebességű szelep nyitása és zárása a nevéből adódóan az alacsony sebességű eseményeket(valaki jobb szót erre :DDD ) tartja kontroll alatt, mint pl: mikor megnyomkodod a gépet :D , kanyarodsz(ilyenkor azt akarod, hogy mikor berobbansz egy döntött kanyarba a felfüggesztés finoman és kontrollárt körülmények között nyelje el a G erőket, miközben nem vész el a hasznos rugóút és közben nem rogysz össze, mert nem bírsz ellentartani a fellépő erőnek), pedálozol(ilyenkor azt kívánod bár merevfarú géped lenne :DDD és itt jön elő az első probléma, ahol is kompromisszumot kell kötni, mert zárt állásban sebességet vesztesz másutt) és ehhez hasonló hasonló terepeken tekersz és ehhez még persze hossz jönnek a különféle váz dizájnok amik más és más tulajdonságokkal rendelkeznek.

    A padkázásért viszont csak a példa kedvéért a nagy sebességű szelep felel. :)

    (#126594) Runner_fxrés az új 2019 modellekben(Lyrik és a Boxxer) az új tömítéseknek hála a Sram állítsa szerint 73%-kal csökkent a tömítések okozta súrlódás ÉS 42%al megnövelték a negatív kamra térfogatát, vajon ezek milyen lehetnek. :D

    [ Szerkesztve ]

    https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/

Új hozzászólás Aktív témák