Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Atlantis
veterán
Milyen rajzi szabványt nem tudsz ProE-ban megvalósítani? Én soha nem mókolok AutoCAD-del utólag a dokumentációkon, sőt...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Major Major #2938 üzenetére
@D helyett @O.
Aske: az első és harmadik problémára biztos van ProE-ban is lehetőség, a második már érdekesebb kérdés. Elképzelhető, hogy van erre is valami beállítás, de nagy összeget nem tennék rá így hirtelen.
Szerk: megnéztem: csak a vastagítás hosszát lehet állítani, a vonaltípust nem. A szokásos félmegoldás a'la PTC.
Lala75: egyedi furattáblát kell csinálnod, melybe meg tudod hívni a szükséges paramétereket.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Vázlatkészítés közben Sketch/Data from File/File System...ezután betallózod a .sec file-t arányosítod, ha kéri, kényszerezed és ízlés szerint felhasználod.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ha nagyképű akarnék lenni, azt mondanám: aki tud BMW-t vezetni, elboldogul egy Opellel is...
Nyilván ez egyén kérdése, meg aztán a "gyorsan" az relatív meghatározás.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Mégis milyen mércével lehet ezt megállapítani? Annyi mindentől függ...milyen szintre akarsz eljutni vele (anyahajót akarsz tervezni vele vagy vagy valami egyszerűbbet ), mennyi időt tudsz rászánni nem beszélve az egyéni tulajdonságokról, elvégre nem vagyunk egyformák....
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Én sem gondolnám, hogy a betűvastagsághoz annak köze van. Próbálj más betűtípust használni a problémás szövegeknél.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Tudtommal a ProE-t nem érdekli a vonalak színbeállítása plottoláskor; az egyetlen, ami izgatja ilyenkor az a vonalak típusa.
Tangent edges beállításához szerintem legjobb a dimmed, nyomtatva is pofásabb így a rajz. Én 0,035-ös értéket használok a kontúrokhoz, a 0,01-es default értéket a többihez. Pen 1-es és Pen 5-ös tollakhoz állítok be vastagabb nyomtatás (ezek a főbb kontúrok, illetve a lemezalkatrészek kontúrjai), a többi marad alapon. A Tangent edges-t dimmed-re állítva rájuk a Pen 2-es beállítás fog nyomtatáskor érvényesülni.
Hja, és én ugyanazt a pentable-t használom évek óta, verziótól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Szerintem nem. Valóban ír a helpben a színeket (gondolom a Default színbeállításét), de szerintem a típus a fontosabb neki. Ha a szín lenne preferálva és átállítod a színeket(mint ahogy szerintem sokan meg is teszik), akkor már nem is működne az egész? Nem lenne logikus, ha ennyire mereven ragaszkodna a gyári színekhez nyomtatáskor.
Ami engem ebben még megerősít, az a következő: én sok lemezt használok és ugyebár a Help szerint külön toll van rendelve a lemezek kontúrjához (Pen 5) és az egyéb látható élekhez (Pen 1). Namost, ha ezt ugyanolyan színűre állítom, attól még hiába ugyanaz a megjelenítési szín, ha eltérő vonalvastagságot állítok az említett két tollhoz, azt nyomtatni is eltérően fogja. Legalábbis így rémlik, mondom, én ezeket 7éve beállítottam 2001-eshez és azóta is vidáman működik. Ha azóta változott is valami a háttérben, azt nem vettem észre. Remélem, később nem variálják sokat ezt a részt, bár ahogy olvasgattam, a WF5-ben hozzányúlnak a nyomtatáshoz is, mint ahogy az egész rajzteret átvariálják. mivel még nem láttam, inkább nem írok véleményt, de az ilyesmi nem szokott jól elsülni nekik.
Na, örülök, hogy tetszik ez a vonalbeállítás, nálunk se kötöttek ebbe bele a régi szakik. (pont miattuk kellett anno a színeket állítgatnom, hogy "olyan legyen, mint az AutoCAD-é, még a DWG is, amit kivisz"...hiába, a régi mókusok nehezen szoknak már át ).
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Katt a rajzon a méretre, jobb gomb, Properties és a Dimension Text fülön a @D-t @S-re átírni.
A kérdésed második felének megválaszolását túl hosszú lenne leírni. Eléggé összetett a dolog, különösen, ha többszintű a családtáblád. Főbb vonalakban azt tudom mondani, hogy hozz létre egy táblázatot a megfelelő oszlopszámmal. A sorok számával nem kell törődni, azt majd a rendszer fogja bővíteni, de természetesen egy címsor azért kell. Ezután egymásba épülő ismétlődő régiókat kell definiálnod, ezeket szűrnöd szabály szerint, és természetesen a megfelelő változóneveket beírni a megfelelő cellákba. Na, elmondani nem egyszerű, ezt mutatnia kellene valakinek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Pro/Programmal meg lehet oldani, vagy akár családtáblával is.
Sraff: Ahogy Parson is írta, template utólagos hozzáadására elegáns megoldás nincs. Én az általa is javasolt átmásolgatós módszert használnám, persze attól függően mennyi alkatrészt kell így orvosolni. A legcélravezetőbb az újramodellezés. Ha származtatott alkatrészekről van szó, akkor ez utóbbi még gyorsabb út is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Gondolom gyökölni is kell, ez a baja. Hengeres felületeknél a megosztott, általában félkörös kijelölés a szokványos, emiatt nem kell aggódni, ritkán okoz ez gondot.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
V varratot( V-butt weld a ProE-ban) szoktak gyökölni, csak emiatt gondoltam arra. Ha egyszer ment, menni fog még egyszer is. Egyébként amit sikerült létrehoznod, azt miért törölted le?
Nem kell a Weldinghez tutorial, csak figyelni, milyen referenciákat kér sorban a varratkészítés során.[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz pokica053 #3199 üzenetére
A config.pro-ban meg kell adni neki az elérési utakat. Lehet használni külön template file-t sima modellhez, lemezalkatrészhez, összeállításhoz és rajzokhoz is. Onnantól kezdve a rendszer minden újonnan létrejött alkatrészt azokra fog alapozni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Krisz555 #3228 üzenetére
Én a makrókat eleve egy külön file-ban tartom. A config.pro-ban egyetlen makró van, amivel meg van hívva ez a file. Viszont úgy is lehet, ahogy Parson írta.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Miért kell ezt megkérdezni...ha egyik formátum nem jó, próbálj ki egy másikat. Gyorsabb végigpróbálgatni mindet, mint itt válaszra várni. IGS egész jól használható, de STEP, SAT is működhet néha, újabban én még a Parasolid (X_T) formátumot is használom.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Lelkes1 #3250 üzenetére
Az első kérdésed megoldható, viszont leírni iszonyat hosszú lenne.
Egy alkatrész és a tükörképe nem szerepelhet egy tételként a darabjegyzékben. Gondolj bele, ez logikátlan, hiszen valójában sem egyforma elemekről van szó. Amúgy modellezési alapszabály, hogy családtáblázott alkatrészről nem készítünk tükörképet, ha arra van szükség, akkor lemodellezzük mindkettőt. Illetve van egy köztes megoldás, de az nem túl elegáns, tisztább az független modellezés.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Lelkes1 #3252 üzenetére
Nem tudok mást mondani: családtáblás alkatrészt nem tükrözünk! A családtáblával legenerált családtag lényegében egy külön modell (ugyebár külön neve is van). A rendszer mindig azt a verziót fogja a tükrözés alapjául venni, amiről az elkészült. Kézzel ki lehet ugyan cserélni a referencia modellt, de ez nem megoldás a problémára.
Egyébként nem teljesen világos: ha eddig ugyanazt a félbilincset építetted be kétszer, akkor a rajzban sem szerepelnek duplán a darabjegyzékben, feltéve, hogy az ismétlődő régió jól van beállítva. Viszont ha eddig jó volt úgy, hogy ugyanazt építetted be kétszer, akkor biztosan szükséged van a tükrözésre? Kicsit homályos ez a dolog, ha gondolod, esetleg egy képet linkelhetnél a problémáról.
Az első kérdésedhez: mit értesz paraméterek alatt? Relációk közt felvettél változókat, avagy csak a modellek méreteit nevezted el egyedileg?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Lelkes1 #3254 üzenetére
A képeden látszik, hogy az általad említett parancs aktív az adott környezetben, szóval nem tudom, miért nem tudod használni. Erre nincs semmilyen hatással az, hogy nem a Generic elemet építed be az összeállításba. Viszont semmi szükség tükrözésre ebben az esetben. A legegyszerűbb mód az ismételt billesztés. A cseréhez meg ha kijelölöd az összes beépített elemet, akkor mindet kicseréli, nem kell ezt túlmisztifikálni. Ha családtáblával akarod az összes egyformát kicserélni, az sem gond, mivel a családtábla készítésekor a rendszer megkérdi, hogy az összes egyforma elemet akarod vezérelni, vagy csak azt az egyet, amit kijelöltél.
Rég volt, de úgy emlékszem, nem kaptam tőle semmit, ő meg már vagy 3 éve nem járt erre, szóval szerintem nézzél más forrás után.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Lelkes1 #3256 üzenetére
Minden paraméter meghívható a rajzban. Egy Hossz nevű paraméter például a &Hossz értékkel hívható meg, amit a méretbeli @D helyére is be lehet írni, de akármilyen rajzi megjegyzésben, így akár táblázat cellájában is szerepelhet. Ezzel a második kérdésed meg is van válaszolva. Át lehet írni, méretet, paramétert már tudod, hogyan kell meghivatkozni, ha más szöveget akarsz beleírni, akkor az a @O után írandó. Ha a modellstruktúrában mélyebben szereplő méretet, paramétert akarod előcsalogatni, akkor kell használni az érték után az azonosító számot is, pl.: &Hossz:23 esetén a "23" az alkatrész belső ID-je az összeállításban.
Ezekről már volt szó a topicban, olvasgass vissza, bár ez a topic elég tömény, igyekeztem tisztán tartani. Van viszont jófajta kereső is.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Lelkes1 #3258 üzenetére
Hát pedig angol nélkül ezzel nehezen fogsz boldogulni, még a súgót sem tudod segítségül hívni.
Tükrözésnél három változat van, nem mindegy, melyiket választod. Én csak az első kettőt szoktam használni, de ezek tényleges tükrözést jelentenek, tehát az új alkatrész nem a szülőmodell újbóli beépítése, hanem annak valóban a tükörképe (ezért logikus módon másik modellnévre is szükség van). Már létező névvel jóhogy nem enged alkatrészt csinálni.
Nem értem: ha teljesen ugyanazt a csavart építed be 122-szer, akkor sem lesz a darabjegyzékben 122 sor, valami nálad nem jól van. Még egyszer felhívom figyelmed az ismétlődő régió helyes beállítására.
A lényeg az: felejtsd el ezt a tükrözéses beépítést. Ilyen esetekben vagy mintázol vagy pedig ismételt beillesztést használsz, ezek gyorsabbak is. Tükrözni akkor érdemes, ha tényleg az adott alkatrész tükörképére van szükséged, de még akkor sem mindig célszerű használni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Én már azzal is megelégednék, ha többmagos procikat használná rendesen számolásra. Hihetetlen, mit tökölnek ezzel ennyit a PTC-nél, a konkurencia ebben (is) lelépte őket. Ebből kiindulva nem hinném, hogy használja a VGA-t ilyen célra, ámbár hiteles információim nincsenek. Ez csak afféle megérzés, amit az elmúlt évek rossz tapasztalatai indíttatnak. Rútul rosszul használja az erőforrásokat a ProE.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Bizony ez így van. Tesztprogramok kihoznak mindenféle szép eredményeket, érzésre mégsem nagy ugrás. FX4800 azért kellemes lehet
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Kettő? Képes kezelni a ProE az SLI-t? Van érezhető értelme az ilyesminek? Kíváncsi lennék, ha 1 vagy 2 kártyával is kipróbálná az ember, akkor érezne-e javulást...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nincs magyar ebből és nem is lesz. Nekem SP2 van és nem is ajánlgatta, hogy frissíteni, pedig az Update működik, mert néha tölt le ezt-azt. Nekem nincs bajom a stabilitásával, driverekkel sem különösebben, de egyéb szoftverekkel azért lehet szívni. (esetemben pl.: nincs iTunes és SE PC Suite támogatás, ezért vagyok kénytelen egy Vistát is használni).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz istvnagy #3317 üzenetére
Nem mindegy, hogy az alkatrész nevének (tehát a filenévnek) a hosszát akarod vagy pedig egy paraméter nevének a hosszát. Mindkét esetben szükség az összeállítás minden alkatrészénél egy olyan paraméterre, ami megadja ezt az értéket(ez egy számjegy lesz) és amit majd felhasználhatsz az ismétlődő régió rendezésénél.
Pl.: mnh=string_length(megnevezes)
Ezt beírva a relációkhoz létrehozol egy mnh nevű paramétert, ami a megnevezes nevű paraméter karakterszámát adja ki.
Pl.: fnh=string_length(rel_model_name)
Ezt beírva a relációk közé meg egy olyan fnh nevű paramétert hozol létre, amely az alkatrész fájlnevének a hosszát adja meg.
Mindkét esetben egy számjegy lesz az eredmény. Ezeket a paramétereket már felhasználhatod az ismétlődő régiód rendezésénél. Feltételezem, hogy a darabjegyzéked már készen van, ekkor az ismétlődő régiód szűrőjébe írd be a következőt:
&asm.mbr.mnh >=10
Ezzel eléred, hogy csak azok az alkatrészek lesznek benne a darabjegyzékedben, amelyeknél a korábban létrehozott mnh paraméter 10-nél nagyobb lesz.
Az elvet ezzel már leírtam, ízlés szerint cicomázható, értelemszerűen a változók cserélhetők.
Ha név szerint akarsz szűrni: TFH van egy méretes összeállításod, ahol az az idilli állapot fordul elő, hogy minden alkatrészed neve lemez, ontveny, csavar szavakkal kezdődik. Te azt szeretnéd elérni, ha a darabjegyzékedben csak a lemez és ontveny kezdetű alkatrészek szerepeljenek: Ehhez a következőt kell megadnod az ismétlődő régiód szűréséhez:
&asm.mbr.name ==lemez*,ontveny*
vagy ebben az idilli esetben:
&asm.mbr.name !=csavar*
Az elv remélem ezzel itt is világos.
Peter68: Ilyenre tudtommal nincs lehetőség, ez nem kifestőprogram.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz Peter68 #3321 üzenetére
Már elnézést, de az, hogy milyen színű egy modell, korántsem gépészeti probléma.
Nincs ilyenre lehetőség, a családtábla elemeinek egyedi neve van, szerintem az bőven elegendő megkülönböztetésnek.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz TIBORC A PAR #3332 üzenetére
Szerkesztési atlasz nem jó?
Sraff: Ajánlom a Pe-Isotol nevű külső programot. Lehet integrálni a rendszerbe és onnan prímán működik. Ennél jobb szerintem nincs.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Küzdj vele, menni fog. Tényleg hasznos kis program, évek óta használom, de szégyen, hogy alapból nem tudja ezt a rendszer. Ismét egy ok, amiért seggberúgást kéne osztogatni a fejlesztők körében.
Nekem az elektronikus SZA-val semmi gondom nincs, sőt, jobban is szeretem, mint a papír alapút.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz WhiteSkyline #3337 üzenetére
Sokan kezdtük ezekkel a szoftverekkel... Ma már sírva futkoznék, ha használnom kéne Inventort, de 2D-ben még mindig nem tudom kerülni az AutoCAD-et.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz WhiteSkyline #3340 üzenetére
Nem biztos, azóta az Inventor is sokat fejlődött, szerintem többet, mint bármelyik másik CAD-rendszer. Igaz, nagyon mélyről indultak, s nekem még akkoriban volt dolgom vele...
Erről azonban már sokszor volt szó, nem akarok újabb hitvitát. Mindenki azt a rendszert használja, amit rákényszerítenek, vagy ha szerencsés, akkor amit legjobban kedvel.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz istvnagy #3358 üzenetére
Milyen programmal? Mert ha ProE, akkor csak jobb egérrel kattintgass, mikor ki van jelölve a méret és akkor váltogatja a megjelenítési módokat.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz istvnagy #3361 üzenetére
Akkor passz. Nálam a WF4 négyféle megjelenítési mód között váltogat, egyik közülök az általad is említett verzió. Emlékeim szerint ez régen is így volt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz istvnagy #3364 üzenetére
Ezt de szeretem....rájön, de nem mondja meg. S mi volt az, ha nem titok? Hasznos lehet, ha esetleg valaki még belefut hasonlóba...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nézd meg a CUDA/PhysX megjelenési dátumát és hogy mennyi kártya támogatja, majd a WF3 megjelenési dátumát és válaszod meg a kérdésed magadnak...
Több gép együtt számoljon? Először érjük meg azt, hogy az egy gépben rejlő több processzormag együtt számoljon.
Maci: Hívjátok fel az S&T-t, ők tudják.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
CUDAr világ ez... már régóta lehetne hasznosítani a VGA-k erejét számolásoknál, de a PTC nem sokat tesz ezügyben (megjegyzem, szerintem a többi CAD-fejlesztő sem). Most a PLM sztárolása az elsődleges náluk, előbb-utóbb talán ez a terület is előkerül, különösen ha a nagy felhasználók rákattannak a témára.
kovsol: Tervezz egyet, az is része lehet a szakdogának.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- CNC topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ASUS routerek
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Warhammer Online - Age of Reckoning (DE) Collectors Box (Figurával!)
- World of Warcraft Shadowlands Collectors edition EU EN
- Lemezes Retro PC Játékok
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok /Anuchard, Aragami, Children of Morta, stb. - 2024.04.17.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen