Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz kpityu2 #6368 üzenetére
Maya nem feltétlen modellezésről szól, inkább renderelésről. Az meg tipikusan jól párhuzamosítható feladat, így profitálhat a több magból.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Így is jó, meg úgy is. Nálunk a betűs megadás van szokásban, ezt szeretik/szokták meg a melósok, külön tűréstáblával, meg a ProE is inkább ezt preferálja, így kivételesen találkoznak az elképzelések.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz kpityu2 #6422 üzenetére
Azért tegyük szívünkre a kezünket, nem minden szabványt tartunk be, Egyrészt van pár, ami erősen idejétmúlt. Másrészt olyan ez, mint a vezetés, amint meglesz a jogsi, a KRESZ egy részét felülbírálja az élet. Ha betartod, letolnak az útról. Esetünkben, ha minden szabványra aprólékosan ügyelsz, sosem leszel kész a melóval. Hagyomány...szép dolog, de nincs idő rá a mai világban.
A hétvégén voltam egyetemen előadáson, ahol az oktató ilyet merészelt mondani: "nem a ZH-ra, az életre tanulunk...". Ezen hangosan felröhögtem és egy "bárcsak úgy lenne" kommentárt eresztettem meg.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz dangerzone #6432 üzenetére
CPU: alapelv: egy szálon minél erősebb, de tanulni mindegy, hogy Intel vagy AMD. Csak akkor érdemes több magos processzort venni, ha sokszor akar szimulációkat futtatni, NC-pályákat számoltatni.
RAM: sosem elég, minél több, annál jobb, most nem drága, érdemes legalább 8GB-ot beletenni.
VGA: nos, ha nem spéci CAD-es kártyáról beszélünk (Quadro vagy FirePro, ezekből sem drága az alap , ami bármilyen übergamer kártyát elver CAD-ben), akkor kb. tökmindegy, milyen kártyát vesz. Az elmúlt időkben az Ati is sokat fejlődött driver kérdésben(8.8-astól felfelé).
Komoly munkára egyik "játékkártya" sem lesz használható, se NVidia, se Ati, de tanulni, ismerkedni a szoftverekkel jók.Tapasztalat azt mutatja, az első szopatások után hamar elmúlik a hallgatók lelkesedése a CAD iránt, így felesleges nagyon rákészülni erre a területre gépfejlesztésben.
Laptop nem jöhet szóba? Ha úgyis egyetemista, praktikusabb, ha cipelni tudja magával a technikát, nemde? Ismerkedni a CAD-világgal meg az is bőven megfelel.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Parancssorba írd be a ptcsetup-ot. Tehát:
1., Windows+R
2., CMD
3., Bejön az a fekete ablak, amit te is említettél. Ide írd be, hogy ptcsetup.Így működnie kell.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nincs választásod, az utoljára feltelepített verzió setupját fogja asszem indítani.
Direkt elérés kell, igen. Van erre egy registry buhera, aminek segítségével jobb egérgomb funkciói közé bekerül a parancssor, ami induláskor már arra a könyvtárra mutat, mint ahol a jobb egér lett nyomva. Ily módon, nem kell neked begépelni kilóméretes elérési utakat. Remélem, érthető.
Kosio: egyik sem, tanulj Creo-t. Egyébként a felsoroltak közül ha nagyon muszáj lenne, én a Solidworks-öt választanám, plusz átvetnék egy kötelet egy vastagabb gerendán, amire adott esetben felköthetem magam...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz gepesz13 #6631 üzenetére
Színeket nem viszi át a STEP, ez ilyen. Parasolid (.x_t) nálunk SW és ProE között bevált formátum, az viszi a színeket és a sűrűségadatokat is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Igen? Elhiszem, de eddig még senkitől nem kaptam olyan STEP.et, amit a ProE színesen jelenített volna meg. Mindig tanul valamit az ember.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz hbalazs83 #6643 üzenetére
Micsoda igények vannak.
Próbáld meg a ptcsetup-ot végigfuttatni és ott nézd meg, milyen gépnevet ír ki. Hátha ettől észhez tér, de lehet nem fog működni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Azt alapesetben nem lehet megoldani, hogy modell létrehozásakor listából választani tudj. Azt viszont igen, hogy létrehozás után a paraméterek között egy előre megadott listából kiválaszthasd a szükséges anyagot. Úgy gondolom, ez már nagy segítség, mert nem kell mindig begépelni az anyagminőséget, nem mellesleg ez a módszer más paraméterekre is működik.
Nem kell ehhez semmi külső program, a rendszer alapból megoldja a dolgot.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nincs semmi trükk rá, azt állítsd be, amit a céges szokások/saját szokások alapján szükségesnek érzel. Épp ez a lényege, legyen egyedi.
tycon: mint írtam, nem csak anyaghoz működik, hanem bármilyen paraméterre.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Kulcsszó: restricted parameter.
Sorry, most nincs időm részletezni, ha ennyiből nem megy, holnap munkaidőben beírom, akkor úgyis ráérek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Én is Inventorral kezdtem 11 éve, én annyira nem lelkesedtem érte már akkor sem, aztán jött a ProE és ezzel el is értük a csúcsot. (tudom, alacsonyak az igényeim)
Szerintem mindegy, melyikkel kezded, lehet akár az SW is, én a középkategóriás rendszerek közül azt tartom a legjobbnak, ennek ellenére a hideg futkos a hátamon, ha néha elé kell ülnöm. SE-nek szerintem némileg különbözik több helyen a logikája, mint a többinek, emiatt én azt nem javaslom, mert később problémásabb lehet másik rendszert megtanulni, megszokni.
tycon: összejött a dolog?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
No, akkor:
1., Csinálsz simán Notepad-del egy .lst kiterjeszetésű file-t, amibe beleteszed a kívánt paramétereket az alábbi példa szerint, a megfelelő formátumban:
ND_ParamDefArr_K01 = {
{ Name = szabv_szam
Type = string
Default = 'MSz EN 10029'
Enum = { 'MSz 975', 'MSz EN 10029', 'MSz EN 10051', 'MSz 4377', ' ' }
Access=full
},
{ Name = Nyelv
Type = string
Default = 'magyar'
Enum = {'magyar', 'nemet', 'angol', ' ' }
Access=full
}
}Mint látod, ebben két paraméter van megadva, egy szabv_szam és egy nyelv nevű, megadva az alapérték és a választható értékek. Bővítheted ízlésed szerint, azért is tettem kettő paraméter a példába, hogy lásd, hogyan kell felsorolni őket. Nagyon fontos, hogy betartsd a formátum szabályait, mert különben a rendszer nem fogadja el a file-t és fele hajad kihullik, fele megőszül, mire rájössz, mi a rosseb a baja. További nyűgje a dolognak, hogy a megadott alapértéknek mindig benne kell lennie a felsorolásban is.
2., A rendszernek config.pro-ban megadod ennek a .lst fil-nak a helyét az alábbi módon:
restricted_val_definition path
A rendszer minden indításnál ellenőrzi ezt a file-t és kiírja, ha rendben betöltötte, illetve sárga hibaüzenetet kapsz, ha valami gondja van vele.
Későbbiekben: ez egy jól működő dolog. Egy nagy hátránya van: sajnos nem dinamikus, nem frissül automatikusan. Ha később hozzáadsz plusz dolgokat a lst file-hoz, akkor be kell töltetned vele a modellekbe egyesével, amit a következő módon tehetsz meg:
Tools menü/Parameters/Tools/Update Restriction Definition.
Ez eleve csak akkor aktív, ha eltérés van a modellbe betöltött és a külső file-ban lévő lista között. Csak a Parameter fülön éred el, relációk között már nincs meg.
Célszerű az elején jól kigondolni és a sablonfile-ba betölteni a .lst file-t, melyet gondosan az indítási file-ok közé érdemes tenni. Ha változtatás van, mindig töltesd be vele a sablonokhoz is, ily módon új modell készítésekor már azzal fog dolgozni. A .lst-ben szereplő paramétereket ha létrehozod a modellben, automatikusan Restricted pipát kapnak és csak a megadott értékeket veheti fel. Ez alól nincs kivétel.No, bonyolultnak tűnik így leírva, de gyakorlatban nem az. Próbálkozz vele, menni fog vagy ahogy Mesterem mondani szokta: Küzgyé'!.
Szepy2884: A multibody nagy fegyver, nem is értem, miért nem lopta még el a PTC és rakta bele a ProE-ba. Előbb-utóbb ezt meg kell lépniük.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hja, üveggyöngy az megvan az SW-nél, ez tagadhatatlan.
35000 furat az gondolom kiosztott/mintázott elem, ez bármelyik rendszert megakasztja, legalábbis a ProE-nak is a nagy számú mintázatok kezelése az egyik legnagyobb gyengéje.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz Sickboy25 #6729 üzenetére
Ajánlott valami NVidia kártyát venni, CAD-re nagy általánosságban az a jobb, bár az általad említett szoftverek AMD kártyán is tűrhetően futnak.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nos, NX fegyvereit nem ismerem, de a tűréses problémához én egy segédsíkot vagy pontot hoznék létre, amit (ProE-ban legalábbis) lehet méretezési refernciaként használni a rajzon.
Menet: modellen belül olyan állapotot, kvázi fóliázást hoznék létre, ahol a kidolgozott menet nem szerepel, a szimbolikus viszont igen. Rajzon értelemszerűen csak az utóbbi lenne megjelenítve.
Utolsó kérdésedet nem is értem: ha a főnézeten van szim.tengely, nálunk nem is kérdés, hogy a többin is megjeleníthető.
Mivel az NX is profi rendszer, szerintem ott is megvalósíthatók ezek vagy akár jobb megoldás is lehet.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nincs esetleg valakinek olyan szabványa, amiben a mezőgazdaságban használatos vonóláncok adatai megvannak? Konkrétan egy kombájn magfelhordójába kéne csinálnom egy lánckereket, de valami elvetemült, 43,5-es osztású, 16-os görgőátmérőjű lánc van benne...amilyet nem lelek a szokásos MSZ-szabványban. Kéne valami iránymutatásnak, hogy kiszerkesszem a fogakat.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Imics13 #6805 üzenetére
Ez egy 1967-es (asszem) Massey Ferguson....nem hinném, hogy találok róla anyagot.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
No, ez már egészen ígéretes...köszönöm. Már csak az ehhez tartozó lánckerék kellene.
Imics: ehhez pontosabban be kéne azonosítanom a gépet, meg magát az alkatrészt, de lehetséges, hogy végül ez lesz.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz qwasqwas #6862 üzenetére
Én is a V4900-et javaslom, Solidworks-höz különösen. Gyakorlatilag a Creo/ProE kivételével mindenhez jobb a V4900.
Megjegyzem, teljesen jól működik Creo-val is, nekem is ilyen kártyám van, inkább csak tesztekben van különbség, használatban nem érzek hátrányt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz Lackó86 #6894 üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy akad? Kicsit pontosabban is leírhatnád a jelenséget. Mennyire bonyolult összeállításról készült a metszet? Nagyobb, összetettebb modellekről készült keresztmetszetek nálam is nehézkesen kezelhetőek, de kisebb elemszámnál nincs gond.
Parson: Nagyon jól működik a WF4 Win 7 alatt, semmi hátrányt nem tapasztaltam.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Lackó86 #6899 üzenetére
Érdekes...200 alkatrészes összeállítást metszeni már nem kevés, némileg normális, ha megakasztja. Amelyik gépen normálisan megy, abban milyen VGA van? Ha jól vettem ki, pont az a legrégebbi/leggyengébb konfig elvileg.
Beszerzésnek meg a PTC oldalát javaslom, egyéb forrásokról itt nyilvánosan nem beszélünk...M220-assal egyébként a WF4 le is zárult, több nem lesz belőle.
Parson: szerintem nem az oprendszer miatt van, írta, hogy egyik XP-s gépen se működik jól.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ezen kicsit mosolyogtam, kicsit naiv kijelentés.
Azért, mert megnézve az Update Advisor-t, semmi ilyesmire utaló javításról nem írnak. Szerintem ez inkább vakszerencse, hogy neki rendbe jött. Nálam ami metszetet nehezen kezelt eddig, azt M220-assal is ugyanolyan lassan kezeli, sőt a 2001-es verzió óta ugyanolyan vacak (és még sajnos Creo-ban is).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
1., Elég részletes a lista, ha ezen kívül még rejtett hibákat is javítanak (vagy tovább rontanak ), akkor az eléggé elszomorító.
3., Nos, azért ez is hajlamos hibázni, bár azért valóban nem rossz. Engem az bosszant talán legjobban, ha metszetnél megadok egy Z-síkot mélységnek, akkor mi a halál farkáért mutatja kijelölésnél a Z-sík mögötti elemeket is? Minden frissítésnél, műveletnél számol velük, akkor meg mire jó a Z-sík? S ez már az általam használt legelső 2000i2-óta így van.Mindemellé a WF5-óta használatos középtengely-megjelenítés, amivel egy teljesen jól működő megoldást sikerült elbaltázni....
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Teasüti #6995 üzenetére
Mindegyik program hülye...szerencsére, mert így kell még hozzájuk pár hozzánk hasonló vadmarha, akik éhbérért lelkesen küzdenek velük.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Teasüti #7010 üzenetére
Ez a hozzászólás kicsit fájt...haladsz lassan, de melyik irányba.
No, amíg alapfogalmakkal nem vagy tisztában, én is azt tanácsolnám, hogy mentsd ki a rajzot DWG-be és utána csináld AutoCAD-del, ha azt ismered.
Nagyon röviden: a szoftverek alapvetően két elven működnek, a parametrikus és a direkt. Előbbi az elterjedtebb, utóbbi mostanában kezd terjedni, de ettől még nem új dolog, évtizedek óta létezik. Parametrikus a ProE, de a többi is, még az általad használt és általam mélyen megvetett Solidworks is. Direkt pl.: a Creo/Direct (leánykori nevén CoCreate), a Tekla, de még ha úgy vesszük, az AutoCAD is.
Nagyon leegyszerűsítve a parametrikusnál van modelltörténet, van mihez visszanyúlni, ha módosítasz, de szabályokat illik betartani, különben összefossa magát a modell, a user meg fogja a fejit, mire kibogozza. Ezzel szemben direktnél, amit csinálsz, az kvázi elveszti a múltját, "döglött" lesz, cserébe szabadabban mókolható, egyedi gépek hatékonyabban készíthetők vele + igen nagy előnye, hogy nagy méretű modellek is villámgyorsan kezelhetők még fostaliga gépeken is. (Nézzük csak meg a Tekla gépigényét és hogy iszonyat méretű acélszerkezeteket is nevetséges hardware-en vidáman kezel).3D-s rendszereknél alapelv, hogy azért modellezel, mert az összefügg a róla generált 2D-s rajzzal, éppen ezért a rajzon nem rajzolunk úgy, ahogy azt AutoCAD-ben megszoktad, mindent a modellen csinálunk és az úgyis átvezetődik a rajzra. Kivételek persze vannak, de az esetek 95%-ában ezt az elvet célszerű követni. A modell a főnök, a rajz csak szükséges rossz és rá fogsz jönni, hogy a CAD-rendszerek egyik rákfenéje a rajz. Mindegyik CAD-rendszer "előállítójának" nagy álma, hogy ezek a 2D-s, papír alapú rajzok megszűnjenek. Részben éppen ezért nem is nagyon fejlődnek a CAD-rendszerek már ezen a területen.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Teasüti #7017 üzenetére
Csak a nézetek "automatikusak", a méretháló, egyéb részletezés nem. Nem is lehet, a sokféle kombináció miatt.
Én hiszek benne, hogy el fog tűnni ez az idejét múlt "technika", magam részéről maximálisan támogatom a dolgot.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz ATM_automata #7054 üzenetére
Ha jól értem az ember már megvan...nem lett volna egyszerűbb megkérdezni, ő melyik szoftverhez ért?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Wasquez #7059 üzenetére
Ahol megvetted (vagy a munkáltatód), biztos tartottak oktatást, ha iskolában tanulod, ott is van oktatás, egyéb forrásból származó szoftverekhez meg itt sem fogsz segítséget kapni. Legalább a nevét leírhattad volna helyesen.
motyoka86: Ugyan még nem próbáltam, de nem kéne különböznie az eddigi gyakorlattól.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Wasquez #7061 üzenetére
Ebben az esetben meg a kollégák tudnak segíteni és/vagy ott a support. Aki a tilosban jár, legalább maradjon kussban, bár - anélkül, hogy konkrét példát mondanék - az is igaz, hogy a legnagyobb csalóknak/tolvajoknak a legnagyobb a pofája egyéb területeken is. ...ezt persze most ne vedd magadra.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Agent T #7064 üzenetére
Ok, elismerem, a néven kár volt rugóznom, a meleg agyamra megy, elnézést.
A hozzászólásod többi részéhez: továbbra is azt mondom, aki tilosban jár, legalább maradjon csendben. Ezt értelmezd, ahogy akarod.
perfag: Komolyan? Nem is emlékszem rá. Azóta lazultak az elvárások, többek közt emiatt is mondtam le a moderátori "rangomról". Mivel ezt a topicot félig-meddig sajátomnak tekintem, itt még megpróbálok küzdeni a liberalizmus terjedése ellen, egyre kevesebb sikerrel. Kezdenek összemosódni a határok, mi fér bele és mi nem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Wasquez #7073 üzenetére
Annak idején ezt a topicot azért hoztam létre, hogy olyan kérdésekkel foglalkozzunk, amikre egy egyszerű Google-keresés nem ad választ.... Nem tudom, ismerted-e, de kiindulásnak szerintem ez nem rossz. Nem is nehéz megtalálni régi barátunk segítségével.
Téma részemről lezárva.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Tudtommal nem, bár az is igaz, hogy ilyen igény se merült fel még pályafutásom során sosem. Van olyan CAD-szoftver, amelyikben meg lehet ezt változtatni?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Mik vannak...dolgozni nem lehet vele rendesen, de ilyen mókusvakító cuccok vannak. Tipikus Autodesk termék.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Wasquez #7079 üzenetére
Bárcsak lenne benne komoly érdekeltségem...akkor nem kéne dolgoznom vele. Ez se tökéletes, de szerintem az egyik legjobb, bár vannak olyan szakterületek, ahová nem ezt ajánlanám én se.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Teljesen ugyanazok legyenek az elérési útvonalak a sablonfájlokhoz. Én a helyedben lecsippentenék otthon egyik vinyóból egy kisebb "T" jelű partíciót (ha már a cégnél is az van) és arra felépíteném ugyanazt a könyvtárszerkezetet, mint ami bent van. Természetesen látatlanban konkrétan nehéz segíteni, mert ha a cégnél központosítva vannak és szerveren vannak tárolva némely beállítások, akkor lehet, hogy amit hazavittél, az nem is teljes és mindenképpen hozzá kell nyúlnod a config.pro-hoz.
A méretezési problémádhoz: a stílus a metric.dtl file-ban van meghatározva (konkrétan az ord_dim_standard változót állítsd std_iso-ra). Ha azt a file-t is hazavitted magaddal és tényleg rendben beolvastattad vele a config-pro-t, akkor ugyanúgy kell működnie, mint a cégnél. Gyanítom, hogy a drawing_setup_file sorban szereplő elérési útvonal is hibás és ezért nem működik jól.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
piszkálódás ON... szárkereszt? az mi? olyat a ProE nem tud megjeleníteni. száLkeresztet inkább ...piszkálódás OFF
ProE WF4 esetén...(Creo-ban ezek már nem teljesen érvényesek)
"Volt ma olyan, hogy igazítgatás közben furat szárkeresztjét sikerült eltüntetni, és sehogy sem tudtam visszavarázsolni."
Ezt nem teljesen értem, sejtésem szerint ott van az, csak nagyon kicsire összehúztad. Vagy ha eltűnt, akkor a szokásos Show and erase ablakban vissza tudod kapcsolni.
"Továbbá osztókörön lévő furatokhoz kellett volna tennem függőleges és vízszintes kis szárkeresztet, de állandóan csak a az osztókör nagy középvonalát tette be meg sugár irányú szimmetriatengelyeket."
Drawing options-ben a radial_pattern_axis_circle változót állítsd no-ra.
"Illetve teljesen új középvonalat hogy lehet rajzolni? 3D környezetben tudtam segédtengelyként, majd az látszódott a draft-ban, de biztos van egyszerűbb módja."
Végső soron ott a rajztéri 2D-s rajzoló eszköztár, vagy az Insert/Symmetry Line Axis , parancs, de én egyiket se szoktam használni, mindig a modellből jeleníttetek meg tengelyeket.
"...a metszősík nyomvonalával kapcsolatos észrevétel: leteszem automatikusan, de ha igazítás végett húzgálom a nyíl elveszti a szárát, csak a feje marad meg."
Ott van az, csak ezt is levetted minimumra. Bűvészkedj az egérrel és vissza tudod csinálni, erre nincs jobb módszer, rá kell érezni. (végső esetben újra kell készítened a metszetet).
Ahogy Mesterem mondani szokta vala: "Küzgyé'!"
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz kpityu2 #7134 üzenetére
2D modell? Az milyen?
Az nem lehet, hogy a partnereitek nem tudják használni és szimplán csak bénán modelleznek? Egyébként importált modellektől ne várj csodákat, többszörös konvertáláson mennek át, abban is ott a hibalehetőség, pláne összetettebb modellek esetén.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Érdekes probléma, nem hinném, hogy ne lenne rá megoldás. Elsősorban beállítási hibára gyanakodnék én is. Ez egy profi program, amit sok helyen használnak finom dolgok tervezéséhez, kétlem, hogy ilyen hiba lehet benne. Szívesen megnézném a natív modelljét annak az alkatrésznek, amit hibásan konvertál.
Jómagam még ebbe nem futottam bele, mivel nagy méretű szerkezeteket modellezek vele (ahol a mm-es pontosság már jónak számít).>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hardcore café
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen GPS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Borderlands 2 Ultimate Loot Chest Limited Edition PC ELADÓ
- Windows 10, 11 Professional, Home, Enterprise licenckulcsok 64, 32 bit - MEGA Akció!
- Vírusirtó, Antivirus, VPN licenckulcsok - kedvezményes ajánlatok (frissítve: 2024. 05. 01.)
- Régi PC-s CD-s játékok!
- BIG BOX lot - Adventure II. (Stonekeep, Myst 3, UO 2nd Age)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen