Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz Imics13 #7164 üzenetére
Pont fordítva mutatja a tapasztalat...Mikor azt hiszik, a szoftver a hibás, az esetek 99%-ában user error van.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Szerintem ideje túllépni az "NVidia a jó CAD-hez" elméleten. Korábban magam is ezt vallottam, mígnem kezem ügyébe került egy V4900-es FireGL, ami röhögve veri a vele árban egyenrangú Q600-at, kivételt talán a régebbi, még Wildfire sorozatú ProE-k jelentenek.
Creo alatt viszont már AMD-nél az előny, SW alatt egyértelműen AMD a jobb. Bevallom, ST-ben nincs összehasonlítási alapom, de mivel az is az SW-hez hasonló Direct-kedvelő üveggyöngy szoftver, feltételezem AMD ott is jobb.Az érem másik oldala, hogy általános felhasználásban, ne adj'Isten játékokban is erősebb a V4900 (ami asszem "civilben" kb. a 6670-nek felel meg), mint a Q600 (ami az őskövület GT430 vagy valami hasonló kártyának felel meg). Össze nem lehet hasonlítani a két GPU fejlettségi szintjét, driverben pedig tény és való, hogy volt mit behozni az AMD-nek, de szerintem sikerült felzárkózniuk és a CAD-szoftvergyártók is egyre inkább támogatják őket.
Kb. fél éve nálam az NVidia leváltásra került végleg a kis V4900-re. Most azon harcolok a rendszergizdánkkal, hogy a céges gépembe is legyen lecserélve.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #06658560 #7246 üzenetére
Nem tudom, Catia távol áll tőlem. Creo/ProE és nagy duzzogva SW az, amivel napi kapcsolatban vagyok.
A jövő CAD-ben az APU-é, ebben meg az AMD messze jobban áll mindenkinél. A CAD-szoftverek fejlesztői ezt nem hagyhatják figyelmen kívül. A belépőszintű kártyákat (aminél CAD-hez szerintem nem is kell több) integrált megoldások váltják, nem is olyan sokára. Az NVidia a Q600 óta nem adott ki ebbe a szegmensbe kártyát, ez meg már hány éves? Nekem úgy tűnik, hogy feladják ezt a területet és a nagyobb, CUDA-s kártyákat erőltetik. Az AMD versenytársa a CAD-világban is az Intel lesz, VGA-fronton is, az NVidia a mi szemszögünkből jelenleg úgy tűnik, hogy felejtős.
mintAdarab: Perforált lemeznél nem a megjelenítés számít, hanem hogy elhajítom a maradék hajam, míre kiszámolja azt a 10k elemet. Én nem is szoktam egzaktul modellezni, ha nem muszáj, inkább valami felszín-mintázatot használok modelltérben, rajzon meg lehet trükközni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #06658560 #7255 üzenetére
Nem értek egyet, szerintem jó az irány, inkább a szoftverfejlesztésnek kéne hatékonyabbnak lennie. Tény, hogy sok feladatot nem lehet párhuzamosítani, de esetleg ki lehetne használni jobban is a HW-t, pl.: a GPU számítási teljesítményét. Az órajel véges, ennyit lehetett elérni, nem minden, inkább az lesz fontos, hogy órajelenként mennyi utasítást tud feldolgozni a vas. Ott még van tartalék és persze ott unatkozik a brutál GPU, ami sok mindent számolhatna...
Dominator: a WF4 teljesen megbízható, mindent megjelenít. Bezzeg a Creo, no ott sikerült ezt a jól működő megoldást teljesen elbaszniuk.
Próbáld meg a modellfában kijelölni, hogy miket jelenítsen meg, használd a kiválasztási szűrőket.[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #06658560 #7280 üzenetére
Nem tudom, ennyire nem vagyok otthon a programozásban. Mindenesetre arra várni, hogy majd erőből, órajelből oldjuk meg gyorsabban a dolgokat, felesleges, mindkét gyártó architektúrája ennyire képes és a gyártástechnológia sem finomodik már jelentős mértékben. Az órajelenként végrehajtott utasítások száma javulhat még, ez segíthet az egy szálas programoknak. Úgyhogy kénytelenek lesznek a szoftverfejlesztők optimalizálni, minden apró részletet, amit csak lehet.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Biza, a vinyót dolgoztatja, sorra megkeres minden modellt és nyitáskor ki is számolja őket. Ez sajnos eléggé időigényes, pláne ha összetett, többszintes könyvtárstruktúrákból kell neki összevadászni a modelleket. Sok elemes mintázatok további lassítják a folyamatot, plusz az esetleges modellhibák is, pl.: körkörös referenciák, családtábla név-ütközések, stb.
Gyorsítani SSD-vel lehet valamelyest, talán még ésszerűsített útvonalakkal, a processzormagok itt nem sokat számítanak.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hasonlóan vagyok én is, bár én nem szerverről dolgozom.
A családtábla sokat lassítja a munkát, ezen reszelhetnének a fiúk a PTC-nél (de persze sosem fognak, mióta használom a programot, azóta ilyen). Másik kritikus pont az esetleges flexibilis modellek, ezt se szereti, pedig hasznos dolog.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
A nagy elemszámú mintázatot kihagytam, de annál még többé-kevésbé érthető, hogy lassítja.
Dehogynem, - de halkan mondom - én a WF 4-et jobban szeretem. Szerintem úgy el van b@..va a Creo felülete, ahogy kell, funkcionalitásban meg nem ad semmi forradalmit az én szempontjaim szerint a WF4-hez képest. Sokáig azonban nem kerülhetem már a sorsom, nyugdíjaznom kell hamarosan a 4-est...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Atyavilág, WF2...8 éves verzió!!! Inkább ne tanítanák...nem hiszem el, hogy olyan töketlen az iskola, hogy oktatási verziót nem ér el a legfrissebbekből. Még azt se tartom kizártnak, hogy az ingyenes.
No, zömmel működni fognak a dolgok 3-assal is, de azért itt-ott vannak változások. 3-as minden tud, amit a 2-es, legfeljebb máshogy érhető el.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz darthzannah #7504 üzenetére
Kinek a pap, kinek meg a lánya ugyebár...nekem az SW a körülményes, bosszantó és ezzel a legtöbb ProE-n felnőtt kolléga így van, ámbár el kell ismerni, vannak benne jó dolgok is. Bár megjegyzem, a Creo-sorozattal a PTC is ezt a szemétre való ribbon-interface-t nyomatja és most már nincs túl sok különbség az SW és a Creo kezelőfelülete között.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz darthzannah #7525 üzenetére
Ha nem használtál makrókat, akkor a ProE tényleg bonyolult tud lenni (mellesleg a Creo-sorozat egyik fő fejlesztési irányelve, hogy ezen egyszerűsítsenek, nem kis bosszúságomra). Viszont makrókkal remekül fel lehet gyorsítani a munkát.
Aske: simán.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz darthzannah #7529 üzenetére
Természetesen lehet, többféleképpen is megoldható, vagy családtáblázod, de ha ezt valamiért nem akarod, akkor nézetállapotként is kivitelezhető.
Javasolnám, a továbbiakban ha írsz ebbe a topicba, próbáld meg formázni kicsit a mondandódat, mert ebből a "mindent egybe" anyagból nehéz kihámozni a lényeget.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz darthzannah #7531 üzenetére
Akkor marad a nézetállapot.
Eltéveszthető? Könyörgöm, mérnökök vagyunk, ne tévesszük el. Adunk neki megfelelő nevet és ráismerünk egyből.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #06658560 #7542 üzenetére
Makrót nem is kell adatbázisnak kezelnie, a családtábla-kezelés már érdekesebb ügy, aki adatbázisba dolgozik, meg kell fontolnia, érdemes-e családtáblázni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz #72797440 #7583 üzenetére
Egyetértek az előttem szólókkal,előbb az elvet kell megtanulni, véleményem szerint az AutoCAD erre jó program, de mellé egyből lehet valamelyik egyszerűbb 3D-s szoftverrel is próbálkozni. Viszont kézzel rajzolni manapság ciki, ezt kiválóan kiváltja az AutoCAD (másra nem is jó, mint tanulni).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #72797440 #7656 üzenetére
Amit olvashatsz róluk, az csak a csali. Aztán bemész, becsukják az ajtót és akkor veszed észre, hogy ki van írva: "POKOL".
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Én biztos nem tenném, sőt. Meglehet, hogy a tárgyalások során eljuttok addig, hogy kérnek referenciát, de én azt se tartom valószínűnek, az ember akárhonnan keríthet egy pofásabb modellt. Élesben majd úgyis eldől, tudsz-e, ha nem, akkor lapát lesz hamar.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem értek egyet. Főiskolán, egyetemen elvárnak egy tudásszintet, s ha ez nincs meg, szó sincs egyenlő esélyekről. Vagy megtanulod magadtól, amit középiskolában elfelejtettek megtanítani vagy lemaradsz, mert nem lesznek tekintettel arra, hogy milyen előképzettséged van. Ezt is saját magamon kellett megtapasztalnom, mert hiába voltam jó matekból középiskolában, a BME-n csak pislogtam. A műszaki középiskolai tapasztalat sokat nem ért az első 1-2 évben, míg (az általam agymosásnak hívott) alapozó képzés folyt az egyetemen.
A mai felsőoktatás színvonaláról meg inkább ne is beszéljünk, mert katasztrofális. Benne vagyok, tudom, érzem saját bőrömön. Elméletet se nagyon adnak már le normális színvonalon, gyakorlat meg pláne nincs. Nincs pénz semmire, hétvégén közölték, hogy már vizsgafeladatot se fénymásolnak, mi vigyünk oda is papírt.Mindezt félévente 180k tandíj ellenében tudják nyújtani...Szánalmas.
Kikerül egy rakat ember a felsőoktatásból, akik kb. semmire nem jók, a munkáltatóknak kell őket megtanítani alapvető dolgokra is (ezért is nehéz friss diplomásként elhelyezkedni, mert az első fél- egy évben inkább költség a munkáltatónak az ilyen ember, utána meg ki garantálja, hogy már tapasztalattal rendelkezve nem megy el a cégtől?). Ezt is látom saját példámon, mikor jönnek hozzánk pályakezdő fiatalok.[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
A WF4 még biztosan nem nagyon szereti az AMD-kártyákat (előfordulnak grafikai hibák, amik NV-vel nem), Creo sokkal jobb ezen a téren. A többiről nem tudok nyilatkozni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
1., Search.pro-ban add meg az útvonalakat és töltesd be vele. Utána megtalálja az almappákat. Ha a tapasztaltabb kollégáid ezt nem tudják, többet inkább ne kérj tőlük tanácsot.
2., Rendszeresen készítek nagy metszeteket WF4-gyel (mai napig jobban kedvelem a rajzkörnyezetét, mint a Creo-félét) és nincs vele semmi gond, legalábbis nem a megjelenítéssel. Nálam nem hibázik, alkatrészt nem hagy ki, csak amit én zártam ki. Abban igazad van, hogy sraffozás módosítása közben görgővel zoom-olni nem túl szerencsés, azzal hajlamos elpöcsölni, akármilyen erőművet is használ az ember. Megoldás: ne görgővel zoom-olj, hanem használd a nagyítás ikont, azzal lényegesen gyorsabb. Abban is lehet igazság, hogy menetes alkatrészek sraffozását nem szabványosan jeleníti meg, évezredek óta megvan ez a nyűgje a ProE-nek, emiatt is szívesen megrugdosnék pár segget Massachusetts-ben.
Igazából így, hogy nem látom a konkrét modellt, rajzot és a használt beállításaidat, nehéz megmondani, mi a gondja.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Valóban meg lehet adni, de nálam irdatlan katyvasz lenne belőle, mert sok almappát használok. Tisztább megoldás külön file-t használni...ízlés kérdése persze.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ezt most nem értem: ha ugyanaz a file neve, a rendszer először azt tölti be, amelyikkel az elérési útvonalakon végighaladva legelőször találkozik (először a már betöltött modelleket lesi, majd az aktuális munkakönyvtárban keres, ha ott sem leli, amire vágyik, akkor veszi elő a search.pro-t). Miután betöltötte és találkozik még egy ugyanolyan nevű modellel, azt nem fogja még egyszer betölteni és nem fog névütközést sem jelezni, hanem az először betöltött elemet teszi be mindenhová, legfeljebb, ha nem találja a megfelelő beillesztési, szerelési referenciákat, akkor fog hibát jelezni.
Névütközésre akkor szokott panaszkodni, ha családtáblás modellekről van szó és ugyanolyan nevű családtag van különböző általános modellekben. (pl.: "M10x25" nevű családtag megvan egy "hatlapfeju_csavar" és egy "bk_csavar" szülőmodellben is).
Nem világos, nálad mi a probléma.
Viszont: kötőelemeket családtáblázni illik (kivéve, ha van Windchill), betenni a generic modelleket egy külön mappába, amit a search-pro-ban megadni. Innentől minden kötőelemet ebből a mappából kell beszerelni a különböző összeállításokba, így a rendszer meg fogja találni őket és elkerülhető a duplikáció is.
A metszetkészítési problémádat látatlanban tényleg nehéz lesz megoldani. Én még nem találkoztam olyan metszettel, amit nem csinált meg, ha az helyesen volt definiálva.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Lacis69 #8399 üzenetére
Creo 2.0-val még nem próbáltam, de ezt már a régi verziókkal is meg lehetett oldani, talán nem vették ki belőle, bár a PTC mindenre képes. Advanced assembly csomag kellett hozzá, ha ez megvan, aktív a Tools/Program/Edit design...parancs. Itt lehet feltételes elágazásokat (is) megadni, de előtte nézd meg a vezérelni kívánt építőelem ID-ét, így be tudod azonosítani majd a megjelenő ablakban.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
-
Atlantis
veterán
Ha ismernéd a Direct-et, nem kérdeznél ilyet. Az direkt rendszer, nincsenek hagyományos értelemben vett szintek, nincs modellfa, stb. A 100 alkatrész jól behatárolható.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Távolról, de hasonló az elv az AutoCAD-hez, ott sincsenek szintek, semmi nem függ semmitől. Tizenpárév parametrikus gondolkodás után nekem is nehezen veszi be az agyam a direktmodellezést.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Az ismétlődő régió állításánál, ahol a kibontást is megtaláltad, van olyan, hogy Filter, azzal bármit ki tudsz szedni a darabjegyzékből anélkül, hogy a modellt buzerálni kellene hozzá. Manuálisan is szűrhetsz, de szabályokat is felállíthatsz, teljesen profi megoldás. Amúgy meg a modellt eleve úgy kellene összerakni, amilyen logikai rendet akarsz látni majd a rajzi darabjegyzéken.
Egyébként ahogy ki tudsz bontani egy-egy részösszeállítást a darabjegyzékben, ugyanúgy össze is lehet "csukni", ugyanabban a parancsban ne a rekurzív, hanem a Flat vagy Default értéket kell választani.
Azt hiszem, korábban már mondtam, hogy azoktól a kollégáktól én a helyedben nem kérnék tanácsot, legalábbis nem ProE-kérdésekben. Eléggé töketlen csapat lehet...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz urban racer #8762 üzenetére
Alapokat megismerni jó lehet az AutoCAD, de versenyképesen termelni vele manapság nehéz. Ettől függetlenül elvárás, hogy egy mérnök alapjaiban ismerje azt is, mert a különböző szakágak között sokszor még ez a "közös nyelv". Mindenképp 3D-rendszert tanulnék a helyedben, hogy az ProE/Creo vagy más, az tök mindegy, de ismerni kell az AutoCAD alapjait is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ennyi.
Kowax: nem kell külön hivatkoznod rá, az említett helyen szépen sorban jönnek az építőelemek, ahogy épül fel a modell. Megkeresed az ID-jét annak, amit vezérelni akarsz és az elé írod a feltételt.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Ilyen ez a popszakma... Ha csak ennyi baja lenne a szoftvernek, seggemet a földhöz csapkodnám örömömben.
Amúgy én is rühellek nyomtatni, pláne összehajtogatni. Én mondjuk nyomtatási fájlokat használok és egyszerre küldöm rá az adagot a nyomtatókra, nem egyesével.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz alien36 #8968 üzenetére
Így első gondolatra szerintem nem megoldható. Esetleg Zone-típusú metszettel lehetne kísérletezni, de az meg eléggé merev, asszem a sraffozás sem módosítható benne, ergo szerintem nem tudod a tengelyt kizárni a metszésből. Érdemes lenne belemélyedni a problémába...
ben11: az első problémádra: először a furatot csináld meg, utána a bordát, amit kiosztasz (Axis típusú kiosztást javaslom). A második kérdésed megválaszolták, a harmadikhoz meg látni kéne, előtte mit milyen sorrendben és hogyan csináltál, lehet az előzményeknek miatt nem tetszik neki a lekerekítés.
Parson: nekem is új lenne, Creo-ban tudtommal nincs multibody, legalábbis én még nem találtam meg.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz Lacis69 #9008 üzenetére
Aske képe nem sima síkmetszetnek tűnik, hanem vázlat-vezéreltnek, ahol ki lehet zárni alkatrészeket. Sajnos itt is látszik, hogy a sraffozást elrontja a rendszer.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Aha és szerinted ha lenne ilyen, akkor azt a telepítéskor ki lehetne kapcsolni? Sok értelme nem lenne úgy...
WF4 nem jelent, ha megtenné, pár kollégámra már rárobbantotta volna az ajtót a TEK...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Állítólag a Creo 2 már rosszalkodik a háttérben, de lehet, hogy csak urban legend. Biztos infóm nincs róla, ismerek olyat, aki a virágbolt-editiont használja jó ideje (bár nem napi rendszerességgel) és még nem szóltak rá. Elképzelhető, hogy az újabb patch-ek már tartalmaznak megoldást erre, a fejlesztők általában le szoktak maradni ilyen téren.
Kowax: nincs mit, WF4 idejében még nem voltak ilyen kifinomult trükkök, az a verzió még ebből a szempontból nyugodtan használható. Mivel már nem is fejlesztik, az már így is marad.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Csak akkor szokott akadni, ha csoportokon (esetleg nagy darabszámú mintázatokon) akarod átmozgatni az építőelemeket. Egyéb esetben nálam ezen a téren nincs panasz, pedig legtöbbször egy fostaligán használom a szoftvert én is. Nem tudok beállításról, ami erre hatással lenne (persze ettől még lehet, hogy van).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Gondolom ugyanazokkal a beállításokkal is használod, mint a munkahelyen. Ha igen, akkor nem azzal van a gond. Esetleg arra tudok gondolni még, hogy az előzetes kiválasztás be van kapcsolva, ez igen gyenge gépeken (integrált grafikás szutykokon) okozhat problémát. Van egy prehighlight_tree (vagy valami hasonó nevű) config-pro opció, érdemes ránézni. Alapból asszem kikapcsolt, de az ördög éber fajta ugyebár...
Érdekes probléma amúgy, egy újratelepítést megérhet, hátha ott csúszott be valami. Akkor már nem árt a legújabb verziót feltenni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest