Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz persil #74249 üzenetére

    A GTA IV-es grafikai hasonlatot én se értem mert ez olyasmi mint a Twitter-es megmondó emberek dolgai (minap láttam, hogy a Hellblade II grafikailag csak annyiban szebb mint egy átlag PS2-es cím, hogy ez 4K-ban fut :DDD ). Annyiban adok igazat (amit írtam is), hogy azért ott maga Liberty City, városképileg, dizájnban sokkal jobban ki volt dolgozva, változatosabb volt (jobban elhiszi az ember, hogy az egy valós város, mint erről. De ugye a kettő között van (csak a megjelenést nézve), 13 év.

    Majd ha jönnek az UE5-re épülő játékok, de még inkább az eleve már UE5-re tervezett játékok, majd ott meglátjuk, hogy mi marad meg ebből. Mert itt, egye ezt a látványt úgy érték, hogy ~1440p/30fps-es fut egy nagyon statikus világ. Kérdés, hogy mennyit eszik az a funkció benne, hogy a városban lévő összes járművet és NPC-t egyszerre kezeli a rendszer (természetesen ami nem látszik azt nem fogja lerenderelni, de a helyezettét, és mozgásinformációit számon tartja, és mikor a látótérbe kerül akkor láthatóvá válik (de az SSD miatt ezt azonnal megteszi).

    hombre[EU]: valamelyik űrodisszeia-ban volt leírva, hogy talán a 3000-es években minden műemlék jellegű épületet bevontak gyémánt bevonattal, hogy örökké tartson... valószínűleg a Matrix-ban és Night City-ben ezt hamarabb meglépték :D

    [ Szerkesztve ]

    "Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."

Új hozzászólás Aktív témák