Új hozzászólás Aktív témák
-
Bep
senior tag
válasz parandroid #117713 üzenetére
Ne haragudj mondod ezt úgy, hogy semmi köze hozzá, hogy ABS-el játszol. FM-ben fékre lényegében egy "A/B/X/Y" gomb is elég lenne ABS esetén.
Próbáld meg ABS nélkül úgy, hogy nem rezeg. Ha megy anélkül, és tudod, hogy fékezéskor hol a határpont akkor meghajolok.
Abban igazad van, hogy segítség esetén már tök fölösleges a rezgés.Wesder
Ezzel semmi gond. Egyéni preferencia. Én örülnék neki, ha lenne és azzal tudnám mondjuk az FH-t csapatni. Így is megy assist és vonal nélkül, mert nem nehéz az irányítása.[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz parandroid #117716 üzenetére
Egyáltalán nem rezeg össze-vissza az Xbox konti sem. Teljesen jól elkülöníthető amikor a jobb vagy bal triggert "rezegteti" vagy magát a kontit pl. amikor lemész a pályáról és bármely játék legyen az, mindegyik tapadási határon rezeg. Mind gyorsításnál a jobb, mind fékezésnél a bal.
-
Bep
senior tag
[Cyberpunk 2077 | PS5 - Xbox Series S/X - PC | 2.0 Patch Graphics Comparison | Analista De Bits]
Xbox Series S
- Resolution Mode: Dynamic 1440p/30fps (common 1260p)
- Performance Mode: Dynamic 1080p/60fps (common 972p)Xbox Series X
- Ray-Tracing Mode: 1440p/30fps
- Performance Mode: Dynamic 1800p/60fps (common 1620p)Playstation 5
- Ray-Tracing Mode: 1440p/30fps
- Performance Mode: Dynamic 1800p/60fps (common 1512p)- All console versions offer 2 display modes. Ray Tracing / Performance for PS5|XSX and Quality | Performance for Xbox Series S.
- Quality mode for Series S does not include Ray-Tracing.
- Xbox Series S in performance mode decreases the quality of some shadows, drawing distance and amount of npcs.
- Higher average resolution on Xbox Series X in performance mode compared to PS5.
- Performance mode maintains a fairly stable (although with some drops) 60fps on all 3 platforms.
- Ray-Tracing mode on PS5/SX adds shadows for ray tracing, but not to reflections or global illumination.
- Faster loading times on PS5 compared to Xbox Series and very similar to PC. -
Bep
senior tag
válasz l.skywalker #117793 üzenetére
[Konzolvilágnál is akciós a kontroller]
Fekete/fehér: 18e
Színes (kék, pink, zöld van raktáron): 19e -
Bep
senior tag
-
Bep
senior tag
Pici segítség CP2077 2.0-hoz. Én még nem próbáltam a 2.0-t, de jó összefoglalónak néz ki az új patch-hez.
A Cyberpunk 2077 2.0 már NEM AZ A JÁTÉK, amire emlékszel 🎮 GS
-
Bep
senior tag
válasz gianni85 #118077 üzenetére
Jó lesz ez, csak egy idő múlva, mint a mai játékok többsége.
Ezért lett nekem semmit mondó a day1 game pass kijelentés is. Mert hiába van, több, mint 5 éve GP/GPU, mára már fel sem telepítem megjelenéskor ezeket. Megvárom, míg normális állapotba kerül, mind technikai, míg bug oldaláról (természetes kivétel erősítési szabályt élvez a Forza e tekintetben ) -
Bep
senior tag
-
Bep
senior tag
válasz hombre[EU] #118432 üzenetére
Este érek haza (száll le a gépem NZL-on ). Nagyon kíváncsi leszek rá, főleg kormánnyal milyen. Olvastam én is, hogy túlkormányzottság power van mindenhol Ha kipörög a 3 szilva a félkarun, akkor adja ki a hátsó tengely, igaz F1 22-ben már megszoktam anno, hogy ott is elb*szták az elején.
[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz hombre[EU] #118435 üzenetére
Hát azért nagyon remélem működni fog vele a "játék mechanika".
-
Bep
senior tag
Első ismerkedésként az AI az tök hülye szerintem (utolsó előtti nehézségen egyelőre). Random fékek, ahol nem is kell. Palik Laci kiélni magát, mert lehetetlen íveket autóznak, mikor rá sincsenek kényszerülve. Gyakorlásnál egyszer kicsúsztam, de mondom már körbemegyek lassan. Nem ideális íven belém rongyolnak hátulról folyamat.
Kormány irányítás (TMX), a FFB nagyon fapados egyelőre, próbálgatom állítani (legtöbb helyen a magyar menü guglis szint), de semmit nem ad át az F1, ACC vagy bármi máshoz képest. Ami vicces, hogy pálya egyenetlenségeknél néha van visszajelzés enyhén, de kerékvetőn zéró... nem csak az, hogy darálná a huplikat, hanem, ha egy magasabb kerékvetőre megyek rá, olyan, mintha ugyan abban a szintben lenne, mint az aszfalt semmi visszajelzés. Mintha csak egy szervo szarakodna, de visszajelzést nem ad a kerékről. Ha FFB nélküli kormánnyal irányítanám, nagy különbség nem lenne egyelőre.
Honda Civic-t választottam, de a hátsó tengely tapadása a boxban maradt.Még ismerkedést kíván bőven.
[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
Az AI/drivatar rendszeren látszik, hogy csak "kozmetikailag" fejlődött vagy inkább változott, mondjuk azt. Ugyan azt a sémát követik amit már párszor leírtam régebben. Amúgy próbálgatva, ha az elején indulsz 6-7 hely jóval rosszabb tempót megy az élen a 3 kocsi, mintha a mezőny közepén indulsz és fél-egy körig bent maradsz a sűrűben.
-
Bep
senior tag
Én még próbálom belőni a kormányomat, de tényleg fura, hogy más játéknál szinte ready only és csak finomítani kell.
Nem akarok kontira visszamenni, arra ott lenne az FH. De eddig valami pusztulat a kormányos irányítás. Olyan, mintha csak egy sima középre vissza húzó erő lenne és ennyi, semmit nem ad át a futóműből.
Ahogy írtam is, hogy a kerékvetők mintha nem is léteznének kormánynál, egy sikán bevétele érintve a kerékvetőt mintha FFB nélküli kormányt használnék. Viszont a sárga hurka kerékvető viszont ad visszajelzést de az sem mindegyik egy adott pályán.
Ami még kicsit hiányérzet nekem az a pályák száma és amik bent vannak abból is több klasszikus hiányzik.
Egyet remélek még, hogy lesz multi játékos bázis, nem úgy, mint az előzőek, mert soloban nem sokat ad egyelőre, sőt. -
Bep
senior tag
Én megvettem a prémium teljes játékot, izlandi áron
Gondolkozom azon, hogy felteszem az FM7-t megnézni, mert szerintem visszafejlődés a fizika/irányítás. (Persze, hogy hány hz-s mintavételezéssel nézi a gumikat az előrelépés)
Próbálom megszokni még a visszajelzés nélküli vezetést, meg állítgatni. De utána átmenni bármi más pálya versenyes játékba furcsa egyelőre. -
Bep
senior tag
Nekem az FM2 volt a nagy ő anno emiatt vagyok ma is xbox-os
De amit ρσгτσ is említett, a PGR... huuhhhhh -
Bep
senior tag
válasz elder troll #118691 üzenetére
Helyedben akkor ráfeküdnék, mert a játékkal kapcsolatos kövi hír a szerver lelövése lehet
-
Bep
senior tag
Én játszom továbbra is az FM-t, mert Forza. Helyén kezelve, és a bugokat nem tekintve azok javíthatók, ha valaki tényleg Xbox-n egy rendes a pályaverseny autósport játékkal akar játszani és nem ufo szintre gondolok, akkor F1, ACC, AC, sőt PC2 -> solo karrier módban simán lekörözi az FM-t ámblokk. Még az ACC is vállalható kontival jól beállítva, csak fárasztóbb, de szokható.
De ez nem baj, mert más az FM játékos bázis szegmense, csak akkor minek lézerszkennre, magasabb hz mintavételre, etc. erőforrás, ha kontival "normál" kormányzás beállítás mellett érdemes játszani, mert az a prior. Mert kormánnyal olyan, mintha FH-t játszanám azzal. Ezt a készítők tudják, csak megint, mintha nem tudja, fej, hogy mit akar a kéz.
Grafika szép, persze vannak hibák, ezeket majd javítják (viszont közel sem olyan, mint amit a megjelenés előtt közöltek felénk). Menüben több modell kifejezetten low poli, az autókártyák az viszont hányás minőségű. Multiban viszont érezhetően visszább vesz a grafikai beállításokból.
Egyelőre a progress érdekes, furcsa. Még tanulmányozom, mert nem nagyon látom, hogy mi lenne az irányvonal, vagy mit szeretne.
Van FM, megjelent és ennyi, semmi nagy durr, még az is lehet hogy a WRC nagyobbat szakít az évből, ezt is el tudom képzelni.
Egyet remélek, hogy a multi játékosbázis azért nem fog gyorsan apadni, mint az előzőnél. Folyamatában lehet majd nyomatni a multit. Szabályrendszer jó irány, de csiszolandó még mindig. Egy egyenes padlógázas törésben, ha ödönke megijed és nyom egy féket és érintésre is dobja a büntit. Kipróbáltam én is direkt (nem vagyok rá büszke, csak próba miatt), Berki Krisztián mementó büntifék és simán szivatva a mögöttem lévő kapja egyből az időbüntit. -
Bep
senior tag
válasz GalaHU #118839 üzenetére
Én is sokat állítgattam. Már kínomban neten is nézegettem FFB beállításokat. Állítás után egy hangyaf*sznyival jobb lett, de közel sem ACC, vagy bármi más szintű az FFB.
A rázókő nagyon fura. Olyan, mintha a pályák félig lennének készen ebből a szempontból. Vannak rázókövek amik enyhén visszajeleznek, de a többség nem. A hurka kerékvetők is ilyenek látványosan. Van ami semmi, van ami meg nagyot ránt.
De gondolom és bízok benne, hogy ez fejlődni fog, mert ez talán javítható.
Most multiban van a gtx vagy milyen időlimites ahol a gt "szörnyekkel" lehet menni. Ott a hátsókerékhajtás, nagy erő miatt viszont kijön a minimális a visszajelzés a tapadásról, nem ad vissza semmi infót az út kapcsolatáról. Segítség nélkül korcsolyapálya. Bár sok gyakorlással lehet belőle valami talán.[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz icemad #118850 üzenetére
Nekem akkor is problémás, ha kicsit ott hagynám a gépet a játékkal, de a kormányt kinyomom addig (mert van egy alaphangja). Visszalépéskor írja, hogy csatlakoztassak vezérlőt, és hiába nyomkodom az A gombot amit ír, nem veszi be. Ilyenkor a kormány xbox gombjával lépkedek a dashre oda vissza, egyszer csak jó lesz.
-
Bep
senior tag
válasz parandroid #119345 üzenetére
Tök mindegy az AI szint, ugyanúgy fullosan hülyék... Én 8/8-n nyomom. Ugyan ez, mint ami fent le lett írva. Rajt után, mintha a lassan 5 éves fiam autós szönyegen játszana az autóival. Homestead-Miami Speedway ugyan úgy lecsúszik az összes a fűre egymás után, még a csúszásuk íve is követi egymást, egyazon keréknyomon és csak abban a körben amiben kijönnek a boxból és még sorolhatnám. Néha jobban félek a "Drivatartól" soloban, mint vérpistikétől multiban.
[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
De a WRC-ről jönnek tematikus bemutató videók sorba. Nem rejtegetik. Nekem a Forza-nál akkor kezdett el sántítani valami amikor alig mutattak meg belőle dolgokat, azt is szépen, ahogy kell kenegetve. Nem hiába írtam én is, ilketve mások is, hogy nehogy felsüljünk. Aztán már csak preview videó összehasonlítást érdemes megnézni...
-
Bep
senior tag
Na most legalább eddig nem volt ilyen grafikai glitchem azon kívűl, hogy sok pályán az aszfalt elemek illesztésnél vibrálnak, világítanak. Most pl. a Mazda Formula-ban menve, ahogy Silvestonban változik az időjárás a sötét árnyékos pálya nagyon durván vibrál, villog, nagyon zavaró. Az epilepszia veszél fokozottan fennáll...
-
Bep
senior tag
-
Bep
senior tag
válasz IntelKiller7 #119971 üzenetére
One Express -nél is.
-
Bep
senior tag
válasz elder troll #120622 üzenetére
Még mindig beakad a solo és a multi is tolja fullba kretén módon a crasht.
Elvileg most 14-én jön a patch, de hát ezt a problémát is elvileg javított az előző két "hotfix", csak hát mégse.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol + kontrollerrel + töltővel garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs