Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Bep #58466 üzenetére

    Ez lenne az általános, de itt is előjön az, hogy az átlag csak azt látja ami elé kerül, és azt nem, hogy ezt mi működteti a háttérben. Vagyis vizuális bár lehet, szebb az egyik játék mint a másik, de a háttérszimulációkban ég és föld.

    Tehát pl. hiába néz ki photoreal "A" játék, még 60fps mellett, míg "B" játék ami bár közel olyan jól néz ki max csak 30-at tud. De "B" játék pl. valós időben számolja a karakterek összes csontját és izomzatát, a világban lévő összes tereptárgy valós súlypontját, míg "A" játék csak simán kapott egy Havok fizikai motort, ami bár végeredményben közel ugyan ezt tudja, de ha egymás mellé teszed azért látszani fog a különbség.

    Vagy, hogy a fényeket árnyékokat előre beégeted a texturába, vagy RT-vel oldod meg. A legtöbb esetben ha nem egymás mellett nézed akkor nem is látszik a különbség (ugyan ez igaz a tükröződésre is). Igen ezek nagy része olyan gimmick-ek amik nélkül simán lehet élni, de ha már ott van és tudja a rendszer, akkor miért ne használjuk.

    RT nélkül is volt élet, de leginkább azért mert a valós idejű RT-hez, most lett meg a technológiai háttér (ugye már Amiga-n is lehetett RT számoltatni a géppel... csak éppen az pár 10 óra volt). És azért mostanra a bevilágítás, árnyék és tükröződés alternatívák (mert valójában ezek csak ügyes trükkök), azért eléggé jók lettek.

    "Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."

Új hozzászólás Aktív témák