Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz laceszgamer #67439 üzenetére

    Technikai oldalról pedig pont a Cata volt az, ami óta komolyan vehető a wow. A baj nem a játékban van, hanem a játékosok hozzáállásában. "Nem megyek HC-ba, mythic-be", azaz nem vagyok hajlandó játszani magát a játékot, de azért véleményt formálok róla. Ez kicsit olyan, mintha valaki beülne egy versenyautóba, 10-zel végigmenne a Liget gokart pályáján, majd közölné, hogy ez az autó lassú, nem lehet vele versenyre menni... A wow annyiban változott, hogy lehet ma 10-zel vezetni benne az autót, BC alatt meg ne lehetett (hány százalék is ölt Illidant úgy?). Ma arról van szó, hogy valaki LFR-ban/normalban megöli Archimonde-ot, és azt hiszi, hogy "ugyanaz" megy mythcben is... az egyedüli normális tanács, amit adni lehet, hogy próbálja ki, és nyilatkozzon újra. Semmilyen tevékenység nem lehet szórakoztató, ha irreálisan könnyű azt végezni, és így nyilvánvaló, hogy seperc alatt unja meg bárki. A BC alatt nem lehetett ilyen "végeztem" illúziója senkinek, a wotlk alatt volt a normal/HC felosztás, de a normal még mindig élvezhető maradt. Cata elején meg pont az volt a tömegek gondja, hogy még az 5 fős HC is túl nehéz... Hát a Blizz most már elérhetővé tett 4 raid, és 4 (+1 a TW) 5 fős nehézséget, innentől a játékosé a felelősség, hogy ő ebből csak az alsó 1-2 szintet játssza-e, vagy eleve a felső két szintre megy... Célba lőni is más 5 méterről meg 50-ről, meg 200-ról... de aki 5-ről mindig betalál ne gondolja azt, hogy 200-ról is olyan baromi unalmas lenne, meg ott is folyton 10-est lőne csak...

Új hozzászólás Aktív témák